سامانه اعلام نتایج قبولی علمی کاربردی مهر 99

سامانه اعلام نتایج قبولی علمی کاربردی مهر 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
ایران تحصیل > پربازدید > سامانه اعلام نتایج قبولی علمی کاربردی مهر 99

اعلام نتایج علمی کاربردی ترم مهر 99 امروز در سامانه قرار گرفت کلیه متقاضیان پذیرش در دانشگاه علمی کاربردی می توانند از امروز به منظور مشاهده اسامی پذرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی در واحد های مختلف وارد سامانه شوند و پس از ورود اطلاعات جواب قبولی در واحد های مورد تقاضا را مشاهده نمایند.

پس از مشاهده نتایج علمی کاربردی در صورت پذیرفته شدن لازم است برای ثبت نام دانشگاه محل پذیرفته شده اقدام نمایید. آنچه در زمان اعلام نتایج کاردانی علمی کاربردی مشاهده خواهید نمود، نتیجه انتخاب رشته شما بر اساس سوابق تحصیلیتان می باشد. متقاضیان مقطع کارشناسی نیز در صورتی که در زمان اعلام نتایج کارشناسی علمی کاربردی موفق به پذیرش نشده باشند، می توانند در نیمسال بعدی برای انتخاب رشته اقدام نموده و در همان سامانه اعلام نتایج قبولی علمی کاربردی کارنامه خود را مشاهده نمایند.


مشاوره اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی بهمن
گفتنی است ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمنبه صورت تکمیل ظرفیت برگزار می شود و در لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی بهمن شامل رشته محل هایی است که در ثبت نام ورودی مهر ماه خالی باقی مانده است . بنابراین لیست رشته های ارائه شده محدودتر خواهد بود . همان طور که اشاره شد در صورتی که ثبت نام به صورت حضوری انجام شود ، دیگر لینک اعلام نتایجی هم در سایت سازمان سنجش فعال نمی شود و پیگیری نتایج از طریق خود دانشگاه امکان پذیر است .
پس از اعلام نتایج ، داوطلبان پذیرفته شده می بایست با مدارک اعلام شده از سوی دانشگاه حضورا به واحد مورد نظر مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند ، هم چنین برخی از مراحل نهایی ثبت نام و پرداخت شهریه نیز از طریق سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی صورت می گیرد .
Source: اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی بهمن
برچسب ها
لینک مرجع https://b2n.ir/857087
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wLj1
نظرتان را بنویسید