کلاس آنلاین کانون زبان ایران

کلاس آنلاین کانون زبان ایران
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سامانه شرکت در کلاس های آنلاین کانون زبان ایران یک سامانه جامع آموزشی برای ارتباط آنلاین و مستقیم بین استاد و دانشجو به شمار می رود. در کلام ساده تر کانون زبان ایران تعامل میان دانش آموز و معلم را از طریق این سیستم آموزشی حفظ کرده است.




کانون زبان ایران یکی از قدیمی ترین و معتبرترین موسسات آموزش زبان در کشور محسوب می شود که همیشه سعی کرده است علاوه بر حفظ اصل کیفیت آموزشی، از متدهای روز دنیا عقب نباشد. سیسم کلاس های آنلاین کانون زبان ایران یکی از این متدهایی می باشد که تا امروز بازخورد خوبی از جانب زبان آموزان و اساتید این موسسه داشته است.

کلاس های آنلاین کانون زبان ایران حدیث دیروز و امروز نیست بلکه چندین سال است که این موسسه همپا با کشورهای سطح اول جهان، بخشی از آموزش خود را براساس سیستم آنلاین و اینترنتی قرار داده تا زبان آموزانی که امکان حضور در کلاس را ندارند از نعمت اموزش محروم نشوند. البته برگزاری و شرکت در کلاس های آنلاین کانون زبان ایران به نوعی کانون زبان ایران را برای مواجه با روزهای سخت کرونایی آماده کرد و باعث شد در این روزها با مشکلی در سیستم آموزشی خود مواجه نشود.

امروزه شاهد این موضوع هستیم که کانون زبان ایران به عنوان یکی از موفق ترین کلاس های  آموزشی در سطح کشور محسوب می شود. شاید تعدادی از زبان آموزان کانون زبان ایران از کلاس های آنلاین این موسسه مطلع نباشند به همین خاطر در ادامه این مقاله توضیحات بیشتری در خصوص شرکت در کلاس های آنلاین کانون زبان ایران پرداخته شده است.



شرکت در کلاس های آنلاین کانون زبان ایران
کانون زبان ایران برای این که بتواند امکانات آموزشی خود را هدفمند تر مورد استفاده مخاطبان و زبان آموزان قرار دهد، از معیاری تحت عنوان گروه بندی سنی استفاده کرده است. از نظر کانون زبان ایران مخاطبان در دو دسته کودک و نوجوان و یا در دسته بزرگسالان قرار می گیرند. این گروه بندی سنی از جهات مختلفی مانند ثبت نام زبان آموز، نحوه برگزاری کلاس ها، آزمون ها و سامانه های شرکت در کلاس های آنلاین کانون زبان ایران کارآمد است.



یکی از مهم ترین فواید این گروه بندی، مدیریت شرکت در کلاس های آنلاین کانون زبان ایران می باشد. کلاس های آنلاین کودکان و نوجوانان از طریق سامانه اینترنتی e-ili.ir و کلاس های آنلاین بزرگسالان از طریق سامانه اینترنتی به نشانی eili.ir برگزار می گردد. جدا سازی سامانه آموزش آنلاین این دو دسته، عملا بار ترافیکی وارد شده به سیستم را کم می کند و این گونه مهندسان کانون زبان ایران می توانند راحت تر مشکلاتی از قبیل کندی سیستم ها، هنگ کردن، لگ زدن و ده ها مشکل دیگر را بررسی و برطرف نمایند.





امروزه اصلی ترین مشکلی که در سیستم آموزش کشور وجود دارد این است که در دانشگاه ها و مدارس تنها از یک سیستم متمرکز استفاده می شود. از نظر علمی استفاده تعداد بالایی مخاطب از سیستم هایی مانند آموزش آنلاین می تواند به طور کلی این سیستم را از دسترس خارج کند. کانون زبان ایران با هوشمندی توانسته بر این مسئله فائق آید و با کمترین مشکل در این زمینه مواجه شود.



برنامه ای که کانون زبان ایران برای برگزاری کلاس های آنلاین خود در نظر گرفته، برنامه محبوب ادوبی کانکت می باشد. این برنامه قدرت خوبی در برگزاری کلاس های آنلاین داشته و تقریبا در تمامی کشورهای دنیا از آن استفاده می شود.



سامانه شرکت در کلاس های آنلاین کانون زبان ایران تنها یک سامانه ارتباط آنلاین و مستقیم بین استاد و دانشجو نیست. بلکه یک نوع سامانه جامع آموزشی نیز محسوب می شود که به جز امکان آموزش مستقیم و آنلاین امکاناتی دیگری نیز ارائه می دهد که عبارتند از:



امکانات سامانه های انلاین کانون زبان ایران
برگزاری کلاس های انلاین
امکان دریافت جزوه
امکان ارسال تکالیف
بررسی برنامه کلاسی
امکان مشاهده کلاس های گذشته
برقراری ارتباط با استاد به صورت صوتی و تصویری


زبان آموزانی که در کانون زبان ایران تحصیل کرده و حال درخواست صدور مدرک زبان خویش را دارند، می توانند با استفاده از سامانه صدور مدرک زبان کانون زبان ایران نسبت به این کار اقدام نمایند. برای اطلاع از جزئیات ثبت درخواست مدرک زبان کانون زبان، مطالعه مقاله زیر توصیه می گردد.

بیشتر بخوانید: سامانه صدور مدرک زبان کانون زبان ایران





نحوه شرکت در کلاس های آنلاین کانون زبان ایران
برای ورود به کلاس آموزش آنلاین بزرگسالان یا کودکان کانون زبان ایران می بایست زبان اموز با توجه به رده سنی خود از طریق eili.ir اقدام کنند. برای ورود به کلاس انلاین باید نام کاربری و رمز عبور داشته باشید، نام کاربری در واقع همان کد زبان آموزی شما خواهد بود. برای دریافت کد کاربری و رمز عبور باید مطابق تصویر ابتدا وارد سامانه جامع کانون زبان ایران شده و از طریق لینک "ثبت نام ورودی جدید" اقدام به ثبت نام در کانون زبان ایران کنید.







زبان آموزان پس از انجام پیش ثبت نام در سایت کانون زبان ایران باید به صورت حضوری در یکی از شعبه های کانون زبان، کد زبان آموزی (کد کاربری) و رمز عبور خود را دریافت نمایند. شما می توانید این رمز را عوض کرده و رمز دلخواه خودتان را جایگزین نمایید. با داشتن این رمز و کد کاربری می توانید وارد بخش سامانه جامع، آزمون آنلاین و شرکت در کلاس های آنلاین کانون زبان ایران شوید.



سیستم آموزش آنلاین کانون زبان از نرم افزار ادوبی کانکت استفاده می کند. در این نرم افزار به جز انتقال صدا و تصویر به صورت همزمان و امکان ذخیره سازی کلاس، می توان انواع فایل های متن، تصویر و صدا را به صورت کنفرانس یا خصوصی منتقل کرد. عملا این نرم افزار تعامل خوبی میان دانش آموز و معلم ایجاد می کند.



 از طرفی این سیستم به نوعی است که می توان از آن بر روی سیستم عامل های مک، ویندوز، لینوکس و اندروید و ios استفاده کرد. در ادامه لینک دانلود ادوبی کانکت برای سیستم های مذکور قرار داده شده است.



لینک ادوبی کانکت
لینک ادوبی کانکت سیستم عامل ویندوز
لینک ادوبی کانکت سیستم عامل مک
لینک ادوبی کانکت سیستم عامل اندروید
لینک ادوبی کانکت سیستم عامل ios


توجه داشته باشید برای راه اندازی این نرم افزار باید آخرین افزونه فلش پلیر در سیستم عامل شما نصب و راه اندازی شده باشد. آن دسته از افرادی که علاقمند به ثبت نام در کانون زبان ایران هستند، با مطالعه مقاله زیر می توانند از نحوه ثبت نام این کانون مطلع گردند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام کانون زبان ایران









انواع کلاس های آنلاین کانون زبان ایران
موسسه کانون زبان ایران مفتخر است که 8 زبان زنده دنیا را آموزش می دهد. این 8 زبان را می توان پرطرفدارترین زبان در دنیا بدانیم. از این رو می توان گفته که برگزاری و شرکت در کلاس های آنلاین کانون زبان ایران تنها مختص به زبان انگلیسی نیست. به جز زبان انگلیسی زبان های دیگری مانند: ایتالیایی، فرانسوی، روسی، آلمانی، اسپانیایی، عربی و چینی از سیستم آموزش آنلاین این آموزشگاه به زبان آموزان آموزش داده می شود.



از آنجایی که این روزها امکان برگزاری کلاس های حضوری وجود ندارد، تمام بار آموزش بر روی سیستم های آنلاین قرار گرفته است. تا به امروز این سیستم ها به خوبی توانسته اند که امور آموزشی این زبان ها را مدیریت کنند.







قابل توجه کلیه زبان آموزان کانون زبان ایران



راهنمای شرکت در کلاس های آنلاین کانون زبان ایران برای تمامی زبان ها یکسان بوده و همه زبان آموزها موظفند تا براساس رده بندی سنی خود از سامانه کلاس های آنلاین استفاده کنند. تنها تفکیکی که در آموزش آنلاین کانون زبان وجود دارد، تفکیک سامانه های اموزش آنلاین براساس دوره سنی بزرگسالان و کودکان می باشد.

بیشتر بخوانید: سایت کانون زبان ایران







مشاوره شرکت در کلاس های آنلاین کانون زبان ایران


به طور کلی شما با استفاده از سایت کانون زبان ایران می توانید کارهای بسیاری را انجام دهید که آموزش تنها بخشی از این خدمات می باشد. در واقع شما قادر هستید با استفاده از این سامانه امتحانات خود را نیز به صورت آنلاین برگزار کرده و نتیجه را به صورت آنلاین در صفحه کاربری خود در سامانه جامع کانون زبان ایران مشاهده کنید.



هنگام ثبت نام در کانون زبان ایران که براساس گروه سنی صورت می گیرد، زبان مورد نظر و نحوه برگزاری کلاس ها مشخص می شود که باعث محاسبه میزان شهریه پرداختی شما می باشد از این رو در هیچ جا به صورت مستقیم میزان شهریه بیان نشده است. تمامی اطلاعات لازم در صفحه آموزشی شما در سامانه جامع کانون زبان ایران وجود داشته و شما می توانید از طریق همان سامانه به صورت الکترونیکی پرداخت خودتان را انجام دهید.

در ادامه بخوانید: مشاهده نمرات آزمون های آنلاین کانون زبان ایران
اگر پس از مطالعه مقاله شرکت در کلاس های آنلاین کانون زبان ایران، سوال یا ابهامی در خصوص نحوه شرکت در این کلاس ها داشتید، می توانید پاسخ سوالات و ابهامات خود را با استفاده از تماس تلفنی از کارشناسان مجرب مرکز مشاوره هیوا جویا شوید.





اخبار مرتبط با کلاس های آنلاین کانون زبان ایران



13 تیر 1400



دانش آموزانی که در کلاس های موسسه زبان کانون ثبت نام نموده اند می توانند از امروز برای دریافت کتاب های آموزشی خود اقدام نمایند.




سوالات متداول


1-  آموزش آنلاین کانون زبان ایران از چه طریقی انجام می شود؟
این آموزش ها از طریق سامانه آموزش مجازی کانون زبان ایران انجام می شود که لینک ورود به این سامانه در متن مقاله قرار داده شده است.




2-  برای ورود به سامانه آموزش مجازی کانون زبان ایران چه اطلاعاتی مورد نیاز است؟
 داوطلبان برای ورود به این سامانه نیاز به کد زبان آموزی / کدمدرسی دارند البته نحوه ورود به این سامانه در متن مقاله توضیح داده شده است.




3-  سایت e-ili.ir کانون زبان ایران به چه منظور استفاده می گردد؟
همانطور که در مقاله توضیح داده شده است، این سامانه به منظور استفاده از آموزش های آنلاین کانون زبان ایران طراحی شده است.

منبع : کلاس آنلاین کانون زبان ایران
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/63w9
نظرتان را بنویسید