آزمون آنلاین کانون زبان ایران

آزمون آنلاین کانون زبان ایران
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
کانون زبان ایران به دلیل حجم بالای برگزاری کلاس های آنلاین و آزمون های اینترنتی خود اقدام به راه اندازی سامانه هایی مستقل برای آموزش و امتحان نموده است. در حال حاضر شرکت در تمامی آزمون های آنلاین کانون زبان ایران از طریق سایت کانون زبان امکانپذیر می باشد.





کانون زبان ایران از قدیمی ترین و معتبرترین موسسات آموزشی کشور محسوب می شود که به صورت خصوصی در زمینه آموزش هشت زبان زنده دنیا فعالیت می کند. این موسسه با در اختیار داشتن بهترین معلمان و اساتید در هر حوزه زبان توانسته است کیفیت خوبی در ارائه خدمات آموزشی داشته باشد. برای داشتن یک مجموعه با کیفیت تنها آموزش کافی نیست بلکه همه چیز باید دست به دست هم داده تا پاسخگوی تمامی نیازهای هنرجویان خود باشد.

امروزه کانون زبان ایران با استفاده از بروزترین متدها و شیوه های آموزش نوین توانسته در میان عموم به مجموعه ای با کیفیت تبدیل شود. برگزاری کلاس های آنلاین و امکان شرکت در آزمون آنلاین کانون زبان ایران را می توان یکی از این عوامل دانست. در ادامه این مقاله به بیان جزئیاتی مانند مواد امتحانی، سامانه و نحوه شرکت در آزمون آنلاین کانون زبان ایران پرداخته ایم.



شرکت در آزمون آنلاین کانون زبان ایران
آزمون، جزئی از هر سیستم آموزشی است و معمولا ملاکی اساسی برای سنجش یادگیری دانش پذیران از آموخته هایشان محسوب می گردد. هر سیستم آموزشی براساس نوع آموزشی که دارد آزمون های مختلفی را مد نظر قرار می دهد. بسیاری از کشورهای سطح اول جهان سعی کرده اند آزمون ها عملی را جایگزین ارزشیابی های شفاهی و کتبی نمایند.



کانون زبان ایران با وجود این که سعی داشته گام به گام با آموزش های سطح اول دنیا حرکت کند، اما در مواردی نیز مجبور است به شیوه سنتی احترام بگذارد. آزمون های کانون زبان از دو بخش عملی و کتبی تشکیل شده است. بخش عملی مربوط به فعالیت های کلاسی بوده و در اختیار استاد می باشد. اما بخش دوم همان بخش عملی یا امتحان هایی است که در طول ترم و در پایان ترم برگزار می شود.



آزمون های عملی معمولا براساس گروه سنی، گروه آموزش زبان و سطح آموزش می توانند فرم مختلفی داشته باشند. کانون زبان ایران در زمینه برگزاری ازمون ها نیز مانند بسیاری از خدمات خود پیشگام استفاده از خدمات آنلاین بوده و امکان شرکت در آزمون آنلاین کانون زبان ایران را برای زبان آموزان خود ایجاد کرده است.







برای شرکت در آزمون آنلاین کانون زبان ایران، زبان آموز می تواند وارد سامانه آزمون به نشانی exam.ili.ir شود. در این سایت تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد آزمون مانند نحوه برگزاری، مواد آزمون و زمان آزمون وجود دارد. البته سامانه دیگری به نشانی ili.ir/exam نیز توسط کانون زبان ایران طراحی شده که اطلاعیه های مختلف در خصوص برگزاری آزمون ها و لینک های مربوط به آن را در اختیار زبان آموزان قرار می دهد.





برای ورود به سامانه آزمون های آنلاین کانون زبان ایران کلیک کنید



بیشتر بخوانید: کلاس های آنلاین کانون زبان ایران





نحوه شرکت در آزمون آنلاین کانون زبان ایران
زبان آموز برای شرکت در آزمون آنلاین کانون زبان ایران باید از طریق سایت کانون زبان اقدام کنند. توجه داشته باشید که در سایت های کانون زبان نیز لینک دسترسی به سامانه آزمون های آنلاین کانون زبان ایران قرار داده شده است. بنابراین توصیه می شود برای شرکت در ازمون ها از این سامانه استفاده کنید. در سایت مذکور لینک آزمون ها تنها در زمان برگزاری آزمون آنلاین فعال می گردند.





توجه داشته باشید که برای گروه زبان بزرگسالان برنامه ای خاص جهت شرکت در آزمون آنلاین کانون زبان ایران طراحی شده است. این برنامه تحت عنوان استارتر می باشد که شما می توانید آن را از اینجا دانلود کنید.



راهنمای تصویری نحوه شرکت در آزمون آنلاین کانون زبان ایران



1. ابتداباید برنامه استارتر را مطابق تصویر بر روی سیستم خود نصب کنید. بعد از دانلود و شروع به نصب برنامه، این برنامه خود به خود شروع به دانلود بخش های مهم می کند و شما تنها باید منتظر باشید. بعد از اتمام دانلود و نصب، برنامه خود به خود اجرا می شود. سپس با زدن بر روی دکمه لاگین وارد صفحه ای جدید می شوید.







2. برای ورود به بخش اصلی آزمون باید روی آزمون مورد نظر کلیک کنید. بعد از کلیک، صفحه جدیدی برای شما باز می شود. در این صفحه شما با وارد کردن کد زبان آموزی و رمز عبور اجازه شرکت در آزمون آنلاین کانون زبان ایران را خواهید داشت. مانند تصویر کد زبان آموزی به عنوان نام کاربری و کد ملی به عنوان رمز برای شما تعیین شده است.







3. بعد از ورود اگر امتحان فعالی داشته باشید، می توانید آن را مشاهده کنید. با کلیک بر روی آن، آزمون شما شروع به دانلود می کند. در این حالت همان طور که در تصویر می بینید بدون تغییر دادن هیچ اطلاعاتی step 1 download وstep 2 preview  را بزنید. بعد از اتمام دانلود شما می توانید شروع به دادن آزمون کنید. در انتها نیز اطلاعات شما جمع آوری برای برای مرکز ارسال می شود.







پس از شرکت در ارزشیابی آنلاین کانون زبان ایران، نوبت به مشاهده نمرات میرسد. مطالعه مقاله زیر راهنمای خوبی در زمینه نحوه مشاهده نمرات آزمون های کانون زبان ایران به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: مشاهده نمرات آزمون های کانون زبان ایران









مواد امتحانی آزمون های آنلاین کانون زبان ایران
کانون زبان ایران از اوایل سال 99 با طراحی سیستم جامع کانون زبان ایران توانست بسیاری از خدمات این موسسه مانند پرداخت شهریه کانون زبان ، ثبت نام، مشاهده نمرات و ... را از طریق سامانه جامع کانون زبان به طور جامع و یکپارچه به زبان آموزان ارائه کند. اما مسئله ای که وجود داشت تعداد بالای دانش پذیران این موسسه بود که زمان برگزاری کلاس ها و ازمون ها سامانه مذکور را با مشکل مواجه می کرد.



به همین خاطر کانون زبان ایران اقدام به طراحی سایت های مجزایی برای برگزاری کلاس آنلاین و شرکت در ارزشیابی آنلاین کانون زبان ایران نمود. اما نکته مهمی که در این بین وجود دارد این بود که با برگزاری ازمون ها به صورت آنلاین، آموزش و کیفیت برگزاری آزمون لطمه ای ندیده و با همان کیفیت آزمون های حضوری برگزار گردید.



آموزش های زبان با توجه به زبان آموزشی، از 4 مهارت شنیداری، گفتاری، خواندنی و نوشتاری تشکیل شده است. برای تقویت هر کدام از این بخش ها، روش ها و متدهای خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. آن چیزی که باید در آزمون در نظر داشت این است که تمامی بخش های آموزش داده شده باید مورد سنجش درست قرار بگیرد تا نقاط ضعف و قدرت زبان آموزان به طور کامل مشخص شود.



در آزمون های آنلاین کانون زبان ایران سعی شده تا بخش های مختلفی از یک آزمون کامل تحت فایل هایی در اختیار زبان آموزان قرار گیرد. این بخش ها می تواند شامل فایل های گرامر، لغت، مکالمه و بخش شنیداری باشد. البته در برخی از آزمون ها فراخور سطح زبان یا به فراخور گروه سنی زبان آموزان ممکن است بخش شنیداری حذف شود. در این حالت قبل از آزمون در اطلاعیه این موضوع الاع رسانی می شود.

بیشتر بخوانید: آزمون IELTS







مشاوره شرکت در آزمون آنلاین کانون زبان ایران
ارزشیابی آزمون های کانون زبان ایران به خوبی بیانگر کیفیت بالای آموزش در این موسسه می باشد. نحوه برگزاری آزمون و توجه به فعالیت های کلاسی و تاثیر بالای آن در نمره نهایی نشان می دهد که عملا کانون زبان ایران در مسیر تغییر سیستم آموزشی سنتی به مدرن قدم برمی دارد. به طور مثال در گروه زبان انگلیسی 60 درصد نمره را فعالیت کلاسی تشکیل می دهد.



کیفیت بالای آموزش در کانون زبان ایران سبب شده تا مدرک این موسسه یکی از معتبرترین مدارک آموزشی در کشور محسوب می شود که حتی ارزش رزومه شدن را نیز دارد. از این رو بسیاری از زبان آموزان بعد از اتمام دوره خودشان و قبولی در آخرین آزمون دوره، دنبال دریافت مدرک کانون زبان ایران هستند.



زبان آموزان برای دریافت مدرک زبان خود می توانند با مراجعه به سامانه صدور مدارک کانون زبان ایران، درخواست دریافت مدرک خودشان را ثبت کنند. این درخواست بعد از گذشت حداقل 30 روز کاری ترتیب اثر داده شده و مدرک درخواست شده به شما تحویل می شود.



توجه داشته باشید که به جز آزمون های ترمی و آموزشی، کانون زبان ایران یکی از مهم ترین مجریان برگزاری آزمون های بین المللی در سطح کشور نیز محسوب می شود. از این رو عملا می توان گفت که کانون زبان ایران می داند چگونه و چطور یک آزمون را به بهترین نحو برگزار کند.



اگر پس از مطالعه مقاله شرکت در آزمون های آنلاین کانون زبان ایران، سوال یا ابهامی در خصوص نحوه شرکت در این آزمون ها داشتید، می توانید پاسخ سوالات و ابهامات خود را با استفاده از تماس تلفنی از کارشناسان مجرب مرکز مشاوره هیوا جویا شوید.

در ادامه بخوانید: آزمون TOFEL


آخرین اخبار مرتبط با آزمون های آنلاین کانون زبان





13 تیر 1400



با توجه به برگزاری برخی کلاس های آموزشی به صورت آنلاین، آزمون این کلاس ها نیز به صورت مجازی در سامانه exam.ili.ir انجام می پذیرد.




سوالات متداول


1- آزمون های آنلاین کانون زبان ایران از طریق کدام سامانه برگزار می گردد؟
این آزمون ها از طریق سامانه exam.ili.ir برگزار می شوند برای اطلاع از نحوه ورود به این سامانه به متن مقاله مراجعه شود.




2- آزمون های آملاین زبان کانون زبان ایران شامل چه مواردی می باشد؟
همانطور که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است، این آزمون شامل فایل های گرامر، لغت، مکالمه و بخش شنیداری می باشد. 




3- چه آزمون هایی در کانون زبان ایران برگزار می گردد؟
مطابق متن مقاله این موسسه به جز آزمون های ترمی و آموزشی، یکی از مهمترین مجریان برگزاری آزمون های بین المللی در سطح کشور نیز محسوب می شود.

منبع : آزمون آنلاین کانون زبان ایران
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/52vR
نظرتان را بنویسید