آشنایی با اهرم مصر نماد تمدن مصر

آشنایی با اهرم مصر نماد تمدن مصر
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
را لطف الله زاده
تقریبا؛ تمامی انسان ها مصر را میشناسند این کشور انقدر با تمدن می باشد که حتما؛ هر انسانی برای یک بار نامی از آن به گوشش خورده است.کشوری که در روزگاری نماد ثروت و تمدن حساب میشد و در دنیا بعنوان ابر قدرت حرفی برای گفتن داشت.
نظریات مختلفی درباره تمدن مصریان وجود دارد عده ای میگویند فرعون های مصر با کمک کابالا توانسته بودند به این قدرت برسند و عده ای دیگر ارتباط با موجودات فضایی را علت پیشرفت مصریان میدانند.
آشنایی با اهرم مصر نماد تمدن مصر
به جرئت میتوان گفت بیشتر انسان ها مصریان را با اهرم مصر میشناسند سازه ای غول پیکر و هرم شکل که ساخت آن با امکانات آن زمان همواره مورد بحث و بررسی می باشد.سوالی که همواره در ذهن من مطرح هستش واقعا؛ مصریان این سازه هارو چه طوری تونستند بسازند؟ جالبه بدانید هرم مصر مانند شهر پترا یا معبد مایاها عضوی از عجایب 7گانه جهان می باشد.

شاید جوابی که مطرح باشه همینه, خوب مصریان فقط یه ساختمون هرم شکل ساختند چیز خاصی نیست ولی اینطور نیست این سازه توسط قوانین ریاضی ساخته شده است و داخل آن راهروها و اتاق هایی وجود دارد و این راهروها با قانون و نظم مشخصی ساخته شده است حتی اگر شخصی قصد نفوذ به اتاق های آن را داشته باشند ممکن است گم شود و دیگر نتواند به بیرون راه پیدا کند. مهمترین اهرم جیزه Giza می باشد.
تک تک هرم های مصر با میلیون ها سنگ سنگین ساخته شده است.حتی اندازه این سنگها به اندازه دو انسان میباشد و بیش از 1 تن وزن دارد جابجایی این سنگ ها آنهم با امکانات و تکنولوژی آن زمان دور از ذهن می باشد. به این علت افرادی نظریه کمک موجودات فضایی برای ساخت این هرم ها را مطرح کرده اند.
در جستجو در وب به این مطلب برخوردم که خواندن آن خالی از لطف نیست.
یک نظریه‌ی کاملا جدید ادعا می‌کند که موفق به شکستن این معمای تاریخی شده است. به گفته‌ی محققین، بیگانگان فضایی در هزاران سال قبل، از مصریان باستان بازدید کرده‌اند. از این رو، می‌توان گفت که مصریان باستان با بهره‌گیری از تکنولوژی فوق پیشرفته‌‌ای که بیگانگان در اختیار آنان قرار داده‌اند، موفق به ساخت این اهرام شگفت‌انگیز شده‌اند.
در ادامه‌ی این نظریه، یک ادعای تکان دهنده نیز مطرح شده است! اهرام مصر، چندین هزار قبل‌تر از تصورات امروزی ما ساخته شده است. در واقع، گفته می‌شود که قدمت ساخت این اهرام، به 12 هزار و 500 سال قبل برمی‌گردد؛ زمانی که هنوز هیچ تمدنی بر روی کره زمین وجود نداشت! این بازدیدکنندگان فرازمینی که از دنیاهای دیگر به زمین آمده‌اند، توسط نیاکان ما به عنوان خدایان شناخته شده و در طول دوره‌های مختلف مورد پرستش آنان قرار داشته‌اند. نظریه‌پردازان توطئه، به طور قطع بر یقین اعلام می‌کنند که دخالت موجودات فضایی در ساخت هرم جیزه مصر غیر قابل انکار است(منبع:گجت نیوز)

البته من نیز با این نظریه موافقم زیرا در نقش نگاره هایی که دانشمندان کشف کرده اند نقاشی هایی از بشقاب پرنده و یوفوها کشف شده است.

جالبه بدونید زندگی در کنار این هرم ها گذشت زمان را کند میکند و اگر بتوانید جسم فاسد شدنی را داخل این هرم ها قراردهید دیرتر فاسد میشود شاید به این علت است که فرعونه مصر پس از مومیایی شدن داخل این هرم ها قرارداده میشدند البته نظریه دیگیری نیز مطرح است فرعونه مصر مطمعن بودند که روزی بشر به علم ژنتیک دست پیدا میکند و با کمک آن میتوانند مجدد متولد شوند به این علت همراه با تابوت خود طلا نیز قرار میدادن که اگر در آینده شخصی توانست آنها را با علم ژنتیک زنده کند طلا را به عنوان پاداش به او بدهند البته این فقط نظریه می باشد.
دعوت میکنم از ویدیو زیر که درباره اهرم مصر می باشد دیدن فرمایید.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/1lO0
نظرتان را بنویسید