با سقف متحرک برقی تا چه مقدار آشنایی دارید؟

با سقف متحرک برقی تا چه مقدار آشنایی دارید؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
دیجی سایبان

سقف‌های متحرک دارای انواع مختلفی هستند که به هر کدام اشاره خواهیم کرد:

  • سقف متحرک آلومینیومی: این نوع سازه در سقف خود دارای تیغه‌های آلومینیومی کج است که در صورت لزوم به طور کامل بسته نیز می‌شود و سایه‌ای مناسب را ایجاد می‌کند و از نفوذ برف و باران هم جلوگیری می‌کند. باز و بسته شدن تیغه‌های این نوع سقف متحرک به سادگی و از طریق یک دکمه انجام می‌گیرد. این نوع سقف متحرک برقی به فضای ساختمان شما نمایی شیک و مدرن می‌دهد.
  • سقف متحرک پارچه‌ای: این نوع سازه پوشیده شده از پارچه مناسب در سقف آن‌هاست که میتوان آن را به طور کامل باز و بسته کرد. پارچه‌های به کار رفته در این نوع سازه بسیار باکیفیت و مناسب بوده به طوری که در مقابل برف و باران مقاوم بوده و به مرور زمان دچار رنگ پریدگی و پوسیدگی بر اثر تابش نور خورشید نخواهند شد. یکی از مزایای این نوع سقف متحرک این است که شما می‌توانید آن را در رنگ و طرح دلخواه خود سفارش دهید.
  • سقف متحرک شیشه‌ای: یکی دیگر از انواع سقف‌های متحرک سقف‌های شیشه‌ای هستند که با ایجاد خلاقیت باعث به وجود آوردن فضایی جذاب و مدرن در مکان موسرد نظر شما می‌شوند. از این نوع سازه‌ها در مکان‌های مختلفی مانند رستوران‌ها، کافه‌ها، پاسیوها استفاده می‌شود و باعث ایجاد فضایی جذاب می‌شوند. شیشه‌های استفاده شده در این سازه‌ها شیشه سکوریت است که بسیار مقاوم بوده و با ضخامت‌های 10 و 12 میلیمتری قابل اجرا می‌باشد.
  • سقف متحرک برقی پلی کربنات: این نوع سازه بیشتر برای پوشش استخرها مورد استفاده قرار می‌گیرد و امکان باز و بسته شدن نیز دارد. بسیار سبک و زیبا بوده و محیطی امن را برای شما به ارمغان می‌آورد. باز و بسته کردن این سقف از طریق ریموت انجام می‌گیرد و این کار با سرعت زیادی صورت می‌گیرد؛ هم‌چنین این سقف در مقابل آتش و باد و باران مقاومت خوبی دارد.
نظرتان را بنویسید