سامانه صدور پروانه ها parvaneh.behdasht.gov.ir

سامانه صدور پروانه ها parvaneh.behdasht.gov.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

سامانه صدور پروانه ها از جمله سایت هایی است که از سوی وزارت بهداشت با هدف ارائه خدمات به افرادی که قصد دریافت، تمدید و یا ویرایش اطلاعات پروانه را دارند، راه اندازی شده است. بسیاری از امور مربوط به پروانه های وزارت بهداشت به صورت آنلاین و غیرحضوری از طریق parvaneh.behdasht.gov.ir انجام می شود.

 

 

وزارت بهداشت و آموزش کشور با هدف ارائه خدمات به افرادی که قصد دریافت پروانه برای فعالیت در وزارت بهداشت را دارند، سایت صدور پروانه ها را راه اندازی کرده است. افرادی که قصد دریافت پروانه از وزارت بهداشت و آموزش کشور را دارند، می توانند با ورود به سامانه صدور پروانه ها به نشانی parvaneh.behdasht.gov.ir مراحل مربوط به ثبت درخواست پروانه را از طریق این سامانه انجام دهند.

این سامانه امکان صدور پروانه های مختلف مورد تایید وزارت بهداشت و آموزش کشور را برای افراد متقاضی فراهم کرده است. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید زیرا در ادامه بیشتر با سامانه صدور پروانه ها parvaneh.behdasht.gov.ir آشنا می شویم.

 

برای ورود به سامانه صدور پروانه ها کلیک کنید

 

سامانه صدور پروانه ها

 

 

از طریق مراجعه به سایت parvaneh.behdasht.gov.ir امکان استفاده از خدمات سامانه پروانه ها وزارت بهداشت وجود دارد.

 

 

ورود به سامانه صدور پروانه ها parvaneh.behdasht.gov.ir

وزارت بهداشت و آموزش کشور در سال های اخیر به منظور تسهیل و تسریع در امور خود اقدام به راه اندازی سامانه های مختلفی کرده است. سامانه صدور پروانه ها به نشانی parvaneh.behdasht.gov.ir از جمله سامانه هایی است که در حال حاضر زیر نظر وزارت بهداشت و آموزش کشور در حال فعالیت می باشد.

 

همانطور که می دانید واحدهای مختلف پزشکی و پیراپزشکی برای فعالیت به صورت مجاز نیاز به دریافت پروانه دارند، فارغ التحصیلان گروه پزشکی و پیراپزشکی که شرایط راه اندازی فعالیتی مانند تاسیس فیزیوتراپی را دارند برای دریافت پروانه باید از طریق وزارت بهداشت و آموزش کشور اقدام کنند. در گذشته صدور پروانه های وزارت بهداشت به صورت حضوری انجام می شد اما در حال حاضر امکان صدور پروانه ها به صورت آنلاین و غیر حضوری نیز فراهم شده است.

 

سامانه صدور پروانه ها parvaneh.behdasht.gov.ir، سایتی است که به منظور تسهیل و تسریع فرایندهای مربوط به اخذ، تمدید و ... پروانه ها راه اندازی شده است. این سامانه امکان صدور پروانه های مختلف وزارت بهداشت را برای افراد متقاضی فراهم کرده است. لازم به ذکر است جهت استفاده از خدمات این سایت نیاز به ثبت نام در این سامانه می باشد. در سامانه صدور پروانه ها parvaneh.behdasht.gov.ir خدمات و امکانات مختلفی به افراد ارائه می شود. از جمله خدماتی که در این سامانه به صورت آنلاین و غیر حضوری قابل انجام می باشند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

امکانات قابل استفاده در سامانه پروانه ها
صدور آنلاین موافقت اصولی افزایش بخش و تجهیزات سرمایه ای از سوی وزارت بهداشت
امکان صدور موافقت اصولی تاسیس موسسات پزشکی
امکان تمدید پروانه های بهره برداری و مسئول فنی وزارت بهداشت
صدور پروانه بهره برداری و مسئول فنی به صورت آنلاین
انجام کلیه فرآیندها پس از دریافت پروانه بهره بردای مانند تغییر نام موسس، تغییر مسئول فنی، تغییر نوبت کاری و افزایش بخش و تجهیزات

 

 

لینک مستقیم جهت ورود به سامانه صدور پروانه های وزارت بهداشت و آموزش کشور

 

آن دسته از دانشجویان رشته های پزشکی و پیراپزشکی که پس از فارغ التحصیلی می بایست اقدام به گذراندن دوره طرح نیروی انسانی خود نمایند و می توانند مراحل ثبت نام طرح خود را از طریق سایت tarhreg.behdasht.gov.ir انجام دهند. مقاله زیر راهنمای خوبی در این زمینه می باشد.

بیشتر بخوانید: سایت رشد وزارت بهداشت



 

نحوه ورود به سامانه صدور پروانه ها parvaneh.behdasht.gov.ir

برای استفاده از امکانات و خدمات سامانه صدور پروانه ها لازم است که ابتدا وارد سامانه parvaneh.behdasht.gov.ir شوید. برای ورود به سامانه صدور پروانه ها لازم است که حتما از قبل در این سامانه ثبت نام کرده و رمز عبور برای ورود به سایت را دریافت کرده باشید. در صورتی که قبلا در سامانه صدور پروانه ها ثبت نام کردید، می توانید طبق مراحل زیر به سامانه صدور پروانه ها وارد شوید:

 

ابتدا با جستجوری عبارت "سامانه صدور پروانه ها" یا نشانی " parvaneh.behdasht.gov.ir" در مرورگر خود وارد سایت مورد نظر شوید. پس از ورود به سامانه صدور پروانه های وزارت بهداشت، بر روی گزینه «ورود به سامانه» در منوی بالای سایت کلیک کنید.

 

ورود به سامانه صدور پروانه ها parvaneh.behdasht.gov.ir

 

در مرحله بعدی مطابق تصویر بر روی گزینه «جهت ورود به سامانه کلیک کنید» کلیک کنید.

 

ورود به سامانه صدور پروانه ها

 

در مرحله بعدی کافیست نام کاربری (کد ملی) و رمز عبور تعیین شده خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید و پس از وارد کردن عبارت امنیتی بر روی گزینه «ورود به سامانه» کلیک نمایید.

 

نحوه ورود به سامانه صدور پروانه ها parvaneh.behdasht.gov.ir

 

افرادی که واجد شرایط ثبت نام طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت بوده و تمایل به ثبت نام در این طرح دارند، با مطالعه مقاله زیر می توانند با سایت طرح نیروی انسانی و نحوه ثبت نام در آن آشنا شده و بدون هیچ مشکلی فرایند ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

بیشتر بخوانید: سایت طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت

 

 

 

 

 

ثبت نام در سامانه صدور پروانه ها

در صورتی که قصد استفاده از خدمات سامانه صدور پروانه ها را دارید اما هنوز در این سامانه ثبت نام نکردید و دارای رمز عبور برای ورود به سامانه نمی باشید، می بایست طبق مراحل توضیح داده شده ابتدا در سامانه صدور پروانه های وزارت بهداشت ثبت نام کنید و سپس با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور به سامانه وارد شوید. برا یان منظور مراحل زیر می بایست طی گردد:

 

ابتدا به سامانه صدور پروانه های وزارت بهداشت وارد شوید. پس از ورود به سامانه صدور پروانه ها، از منوی بالای سایت بر روی گزینه «ورود به سامانه» کلیک کنید.

 

ثبت نام در سامانه صدور پروانه ها

 

حال در بین گزینه های نشان داده شده بر روی گزینه «جهت عضویت کلیک فرمایید» کلیک کنید.

 

نحوه ثبت نام در سامانه صدور پروانه ها

 

در مرحله بعدی شما می بایست نام نرم افزار را «صدور پروانه ها» انتخاب کنید. سپس کد ملی و تاریخ تولد خود را وارد نمایید و بر روی گزینه جستجو کلیک کنید. حال از شما درخواست می شود که شماره موبایل خود را وارد کنید. دقت داشته باشید که شماره موبایل شما باید بدون صفر در این قسمت وارد شود.

 

مراحل ثبت نام در سامانه صدور پروانه ها

 

سپس یک کد فعالسازی به شماره تلفن همراه شما ارسال می شود که می بایست آن را در قسمت مشخص شده وارد کنید و بر روی گزینه «تایید» کلیک کنید. در صورتی که کد فعالسازی را دریافت نکرده اید، بر روی گزینه ارسال مجدد کلیک کنید تا مجددا کد برای شما ارسال شود.

 

روش ثبت نام در سامانه صدور پروانه ها

 

همچنین داوطلبانی که مشمول طرح نیروی انسانی هستند نیز از طریق همان سامانه می توانند به ثبت نام طرح پزشکی بپردازند که برای آشنایی بیشتر داوطلبان در مقاله زیر به بررسی آن پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید:  ثبت نام طرح پزشکی

 

 

 

 

کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص سامانه صدور پروانه ها parvaneh.behdasht.gov.ir را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا در اختیار متقاضیان قرار دهند. همچنین پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از تازه ترین اخبار مربوط به این حوزه عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا باشید.

در ادامه بخوانید: شرایط تاسیس کلینیک کاردرمانی



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ آدرس سامانه صدور پروانه ها وزارت بهداشت چیست؟

✔️ نشانی اینترنتی این سامانه parvaneh.behdasht.gov.ir می باشد که البته لینک مستقیم جهت ورود به آن در متن مقاله قرار داده شده است.



 

2- ✔️ نحوه ثبت نام در سامانه صدور پروانه ها چگونه است؟

✔️ برای ثبت نام در این سامانه باید تمامی مراحل گفته شده در متن مقاله را انجام داد.



 

3- ✔️ چه امکاناتی برای سایت پروانه های در نظر گفته شده است؟

✔️ همانطور که در متن مقاله گفته شده، صدور آنلاین موافقت اصولی افزایش بخش و تجهیزات سرمایه ای از سوی وزارت بهداشت و همچنین امکان صدور موافقت اصولی تاسیس موسسات پزشکی از امکانات در نظر گرفته شده برای این سایت است.

منبع : سامانه صدور پروانه ها parvaneh.behdasht.gov.ir

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/XyLW
نظرتان را بنویسید