تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای

تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی ( فوق دیپلم ) دانشگاه فنی و حرفه ای 99 برای ورودی نیمسال دوم تحصیلی ، توسط سازمان سنجش در دی ماه برگزار می شود . ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای بهمن 99 به صورت بدون آزمون بوده و از تاریخ 14 دی ماه آغاز می شود.




هر ساله علاوه بر برگزاری کنکور کاردانی و پذیرش دانشجو در رشته های با آزمون و بدون آزمون ورودی مهر دانشگاه ها ، تکمیل ظرفیت ورودی بهمن ماه نیز به منظور پذیرش دانشجویان از سوی سازمان سنجش برگزار می شود. داوطلبان علاقه مند به تحصیل در رشته های بدون کنکور کاردانی پیوسته و ناپیوسته کاردانی فنی حرفه ای 99 می توانند در تکمیل ظرفیت کاردانی نام نویسی کنند .

فارغ التحصیلان دیپلمه فنی حرفه ای ، کاردانش ، هنرستانی و رشته های نظری ( تجربی ، ریاضی ، انسانی ، هنر و زبان ) می توانند در ثبت نام این مرحله شرکت نموده و بار دیگر در فرصت ایجاد شده شانس خود را برای ادامه تحصیل در رشته های بدون آزمون مقطع کاردانی امتحان نمایند .

به منظور اطلاع رسانی کامل در خصوص تکمیل ظرفیت بدون آزمون کاردانی فنی حرفه ای 99 در ادامه این مقاله زمان ، نحوه ، شرایط تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای بهمن 99 را به همراه لیست رشته محل های ارائه شده در این دوره را در اختیار داوطلبان قرار داده ایم .



زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای 99
 دانشجویانی که در کنکور کاردانی فنی حرفه ای سال 99 شرکت کرده و یا در رشته های بدون آزمون ورودی مهر نام نویسی کرده اما موفق به پذیرش نشد اند می توانند مجددا در زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای 99 با نام نویسی در پذیرش بدون آزمون ورودی بهمن دانشگاه ها ، شانس پذیرش خود را امتحان کنند.



 طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی کاردانی فنی حرفه ای سال 99 از تاریخ 14 دی ماه سال جاری آغاز می شود . داوطلبان موظف هستند تا تاریخ 17 دی ماه برای تکمیل ثبت نام و انتخاب رشته خود اقدام کنند .



   

ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای 99 از 14 دی ماه آغاز می شود



 داوطلبان متقاضی می توانند با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا از آغاز مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای 99 و سایر اخبار مربوط به ثبت نام این پذیرش مطلع شوند . همچنین متقاضیان می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی مطلع شوند.

حتما بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای





نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای 99
 سازمان سنجش و آموزش کشور به عنوان مجری ثبت نام و برگزاری کنکور کاردانی ، وظیفه نظارت و برگزاری فرآیند ثبت نام تکمیل ظرفیت رشته های بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی کاردانی فنی حرفه ای بهمن 99 را نیز بر عهده دارد . ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای در طی سال های اخیر گاهی به صورت اینترنتی و گاهی حضوری بوده است .



 طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور در خصوص نام نویسی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی کاردانی فنی حرفه ای بهمن 99 ، متقاضیان موظف هستند در زمان تعیین شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org برای ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند .



 مراحل ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای 99 :



  مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org

  دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای 99

  مطالعه دقیق شرایط و ضوابط و لیست رشته های ارائه شده در دفترچه

  آماده نمودن مدارک لازم برای ثبت نام

  خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه ثبت نام

  تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب رشته

  اتمام ثبت نام و دریافت کد رهگیری



   

به محض آغاز فرآیند تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای 99 لینک ثبت نام در این قسمت فعال خواهد شد



 داوطلبان متقاضی ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای 99 می توانند با مطالعه مقاله زیر از رشته های بدون آزمون ارائه شده در ورودی بهمن سال جاری مطلع شده و با انتخاب موارد مورد نظر برای ثبت نام خود اقدام کنند.

حتما بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای









شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای 99
 ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای 99 مستلرم آن است که داوطلب شرایط لازم برای پذیرش در رشته های بدون آزمون این ورودی را داشته باشد . شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه فنی و حرفه ای 99 همانند کنکور کاردانی فنی حرفه ای و ورودی مهر ماه شامل شرایط عمومی و اختصاصی است که مهم ترین این شرایط را در چند بند عنوان کرده ایم :



 شرایط عمومی :

  تبعیت از دین اسلام

  تابعیت ایرانی

  عدم سابقه کیفری و فساد اخلاقی



 شرایط اختصاصی :

  مدارک تحصیلی قابل پذیرش دیپلم نظری و مدرک پیش دانشگاهی ، مدرک دیپلم چهارساله نظام قدیم ، مدرک نظام جدید فنی و حرفه ای 6 - 3 - 3

  برخورداری از توانایی جسمی متناسب با رشته یا رشته های انتخابی

  عدم منع نظام وظیفه برای آقایان

  پذیرش بر اساس معدل کل دیپلم

  رعایت تجانس رشته تحصیلی و رشته مورد تقاضا بر اساس مندرجات دفترچه ثبت نام



 داوطلبان می توانند برای اطلاع از جزئیات رعایت تجانس رشته تحصیلی در ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای 99 و هم چنین رشته هایی که مجاز به انتخاب ان ها هستند مقاله زیر را مطالعه کنند .

در ادامه بخوانید: با دیپلم فنی چه رشته هایی می شه خوند







اگر پس از مطالعه جزئیات تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای سال 99 سوالی در خصوص جزئیات نام نویسی و شرکت در پذیرش بهمن رشته های بدون آزمون این مقطع دارید می توانید پاسخ سوالات و ابهامات خود را از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا دریافت کنید.




سوالات متداول


1- ثبت نام تکمیل ظرفیت برای کدام رشته های برگزار می شود ؟
همانطور که در این مقاله توضیح داده شده است ، تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای به صورت بدون ازمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی برگزار می شود .




2- ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی فنی به چه صورتی انجام می شود ؟
  ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای به صورت اینترنتی انجام می شود که مراحل آن در این مقاله توضیح داده شده است.




3- چه شرایطی برای ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی فنی لازم است؟
  ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای مستلزم رعایت تجانس رشته تحصیلی و انتخابی بوده و هم چنین رعایت سایر شرایط ارئه شده در این مقاله نیز لازم است .

منبع : تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/N32m
نظرتان را بنویسید