ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
متقاضیان پذیرش و تحصیل در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته فنی حرفه ای باید دقت داشته باشند که پذیرش تعداد زیادی از رشته های این مقطع به صورت بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی انجام می شود. ثبت نام تمام رشته های ارائه شده برای ورودی بهمن 99 کاردانی فنی حرفه ای به صورت بدون کنکور می باشد.



کنکور کاردانی فنی و حرفه ای هر ساله برای پذیرش متقاضیان مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته به دانشگاه های فنی و حرفه ای برگزار می شود . طبق مصوبات سال های گذشته پذیرش تعداد زیادی از رشته محل های مقطع کاردانی در دانشگاه های فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی به صورت بدون آزمون بوده و پذیرش برخی بر اساس نتیجه آزمون می باشد .

ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای در رشته های کاردانی پیوسته و ناپیوسته سالیانه 2 بار برای ورودی نیمسال اول یعنی مهر ماه و نیمسال دوم یعنی بهمن ماه انجام می شود . علاقه مندان به پذیرش بدون کنکور می توانند در صورت دارا بودن شرایط برای ورودی مهر یا بهمن پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سال 99 ثبت نام کنند.

به منظور اطلاع رسانی صحیح به متقاضیان رشته های بدون آزمون کاردانی در ادامه این مقاله جزئیاتی از زمان ، نحوه و شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای ورودی مهر و بهمن سال 99 را ارائه داده ایم .



زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99
 داوطلبانی که علاقه مند به ثبت نام در رشته های بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای هستند باید طبق زمانبندی اعلام شده و در مهلت معین برای ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند. زمان ثبت نام هر یک ار ورودی های مهر و بهمن رشته های بدون آزمون کاردانی فنی و حرفه ای از سوی سازمان سنجش اعلام می شود .



 تاریخ ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای بهمن 99 :

 طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش در خصوص ثبت نام ورودی بهمن رشته های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی کاردانی فنی حرفه ای ، علاقه مندان می توانند از روز یکشنبه مورخ 14 دی ماه لغایت تاریخ 17 دی برای ثبت نام و انتخاب رشته های مورد نظر خود اقدام کنند .



+++ ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای بهمن 99 از 14 دی آغاز می شود +++



 تاریخ ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای مهر 99 :

 طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش علاوه بر مهلتی که همزمان با ثبت نام کنکور کاردانی برای ثبت نام رشته های بدون کنکور مهر 99 ارائه شده داوطلبان می توانند از تاریخ 10 شهریور ماه سال جاری الی 14 شهریور برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور مهر 99 کاردانی فنی اقدام کنند.



+++ ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای مهر 99 به اتمام رسیده است +++



 داوطلبان می توانند با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا از آغاز ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99 و تمدید شدن مهلت ثبت نام مطلع شوند . علاقه مندان به شرکت در رشته های کنکور کاردانی فنی می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات ثبت نام دوره بعدی کنکور کاردانی مطلع شوند.

حتما بخوانید: لیست رشته های کنکور کاردانی فنی حرفه ای





نحوه ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99
 سازمان سنجش و آموزش کشور به عنوان مجری پذیرش رشته محل های کاردانی فنی حرفه ای وظیفه نظارت و پیشبرد فرآیند ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای مهر و بهمن 99 را بر عهده دارد . معمولا نحوه ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای هر دوره با انتشار اطلاعیه این سازمان منتشر می شود .



 معمولا هر ساله ثبت نام ورودی مهر ماه رشته های بدون آزمون کاردانی فنی حرفه ای همزمان با کنکور کاردانی و به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود . هم چنین طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای بهمن 99 به صورت اینترنتی انجام می شود.



 داوطلبان علاقه مند به ثبت نام در تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای سال 99 موظف هستند در مهلت تعیین شده با مطالغه لیست رشته محل های ارائه شده و انتخاب موارد مورد نظر وارد سایت سازمان سنجش شده و فرآیند پرداخت هزینه ، پر کردن فرم ثبت نام اینترنتی و انتخاب رشته خود را تکمیل کنند .



مراحل ​ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای بهمن 99 :



 مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org

 دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام رشته های بدون کنکور بهمن 99

 پرداخت هزینه ثبت نام و تهیه کارت اعتباری

 ورود به سامانه ثبت نام و تکمیل فرم اطلاعات

 تکمیل فرم انتخاب رشته

 تکمیل ثبت نام و دریافت شماره پرونده و کد رهگیری





به محض آغاز فرآیند نام نویسی بدون آزمون کاردانی فنی 99 لینک ثبت نام در این قسمت فعال خواهد شد .



 متقاضیان می توانند با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا از آغاز ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای بهمن 99 مطلع شوند . هم چنین به داوطلبان توصیه می شود برای اطلاع از رشته های بدون ازمون ارائه شده مقاله زیر را مطالعه کنند .

حتما بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای









شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99
 از اولین شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی می توان به این نکته اشاره کرد که متقاضیان ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 99 می بایست دارای مدرک دیپلم 3 ساله نظام سالی واحدی ترم یا ترمی واحدی در یکی از شاخه های فنی و حرفه ای و یا کاردانش و یا دیپلم 4 ساله فنی و حرفه ای نظام قدیم و یا رشته های فنی و نظری نظام جدید باشند .



 لازم به ذکر است کلیه متقاضیان جهت ثبت نام کاردانی مهر 99 می بایست نهایتا تا 31 شهریور ماه فارغ التحصیل گردند . لذا اگر جزو آن دسته از داوطلبانی هستید که احتمال فارغ التحصیلی خود را تا دی ماه 99 پیش بینی می نمایید با رعایت این نکته که کد رشته های مربوط به نیمسال دوم بهمن 99 را انتخاب نمایید ،



  یکی دیگر از شرایطی که برای ثبت نام بدون آزمون کاردانی 99 باید به آن اشاره کرد نداشتن مدرک بالاتر از کاردانی یا دیپلم نظری می باشد بدین معنا که آن دسته از داوطلبانی که مدرک تحصیلی بالاتر از کاردانی ( فوق دیپلم ) دارند مجاز به ثبت نام بدون کنکور کاردانی 99 نمی باشند . 



 داوطلبان می توانند برای اطلاع از جزئیات شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99 نخست مقاله زیر را مطالعه کرده و در صورت دارا بودن شرایط برای ثبت نام و انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش اقدام کنند .

در ادامه بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای







همچنین مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز آماده اند تجربیات خود را در اختیار داوطلبان قرار داده و از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پاسخگوی سوالات آن ها در رابطه با فرآیند ثبت نام باشند . هم چنین کلیه اخبار مربوط به ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 99 از طریق کانال تلگرام بدون کنکور هیوا در اختیار داوطلبان قرار می گیرد .



سوالات متداول


1- ثبت نام بدون کنکور کاردانی چه زمانی انجام می شود ؟
ثبت نام بدون کنکور کاردانی سالیانه 2 بار برای ورودی مهر و بهمن انجام می شود که به محض مشخص شدن زمان ثبت نام هر ورودی در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .




2- ثبت نام بدون کنکور کاردانی به چه صورتی انجام می شود ؟
ثبت نام بدون کنکور کاردانی معمولا به صورت اینترنتی انجام می شود که در این مقاله مراحل ثبت نام ارائه شده است .




3- پذیرش بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای بر چه اساسی انجام می شود ؟
همانطور که در این مقاله اشاره شده است ، ثبت نام بدون کنکور کاردانی بر اساس معدل کل و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی انجام می شود .

منبع : ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/O32B
نظرتان را بنویسید