شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای

شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبان علاقه مند به پذیرش بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی می توانند با ثبت نام در پذیرش ورودی مهر و بهمن 99 رشته های بدون کنکور شانس پذیرش خود را امتحان کنند . پذیرش این داوطلبان صرفا بر اساس سوابق تحصیلی یعنی معدل کل دیپلم داوطلبان می باشد .




با توجه به تغییر نظام آموزشی برای تحصیلات متوسطه پذیرش دانشجو در اکثر رشته های مقطع کاردانی فنی حرفه ای در سال 99 در تمامی دانشگاه های فنی حرفه ای وابسته به وزارت آموزش و پرورش و غیرانتفاعی برای تمامی دوره ها اعم از روزانه و نوبت دوم ( شبانه ) و غیرانتفاعی براساس سوابق تحصیلی می باشد .

 داوطلبان لازم است قبل از ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون ، دفترچه راهنما را که لینک آن در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org قرار میگیرد مطالعه کرده و بعد از آگاهی از ضوابط و شرایط اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته نمایند . در این مقاله قصد داریم درباره شرایط ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99 توضیحات کاملی ارائه دهیم  .



شرایط عمومی ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99
 شرایط ثبت نام بدون کنکور ورودی مهر و بهمن کاردانی در دفترچه ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای به صورت شرایط عمومی و اختصاصی مطرح می شوند . مهم ترین شرایط عمومی ثبت نام بدون ازمون کاردانی فنی و حرفه ای مهر و بهمن 99 به شرح زیر می باشند .



   ​



 عدم ارتکاب به مصادیق عناد و مصادیق فساد

 عدم مبارزه مسلحانه با نظام جمهوری اسلامی ايران .

 عدم اشتهار به فسق و فجور

 تدین به دین اسلام یا ادیان رسمی

 نداشتن منع نظام وظیفه



 علاقه مندان می توانند برای اطلاع از جزئیات ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 نخست مقاله زیر زا مطالعه کرده و سپس برای نام نویسی و انتخاب رشته اقدام کنند .

حتما بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای





شرایط اختصاصی ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99
 داوطلبانی که متقاضی نام نویسی رشته های بدون آزمون کاردانی فنی حرفه ای بوده و واجد شرایط عمومی هستند باید واجد شرایط اختصاصی پذیرش این مقطع نیز باشند . مهم ترین شرایط اختصاصی ثبت نام بدون آزمون کاردانی فنی و حرفه ای 99 به عبارت زیر می باشند .



   



​ داوطلبانی که موفق به پذیرش در یکی از رشته محل های مندرج در دفترچه بشوند ولی نتوانند تا آخر شهریور آخرین مدرک تحصیلی خود را ارائه دهند در صورتی که کد رشته انتخابی شان مربوط به نیمسال اول تحصیلی باشد قبولی شان لغو می شود و اجازه ثبت نام را نخواهند داشت و اگر کدرشته انتخابی مربوط به نیمسال دوم باشد و موفق به اخذ مدرک تا پایان نیمسال دوم تحصیلی شوند اجازه ثبت نام فقط در نیمسال دوم تحصیلی را خواهند داشت .



​ افراد زیر مجاز به شرکت در ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99 هستند :

1 - داوطلبان دارای مدرک دیپلم نظری و مدرک پیش دانشگاهی ( برای مقطع کاردانی ناپیوسته )

2 - داوطلبان دارای مدرک دیپلم چهارساله نظام قدیم کاردانش و فنی حرفه ای

3 - داوطلبان دارای مدرک نظام جدید فنی و حرفه ای 6 - 3 - 3 کاردانش و فنی حرفه ای



 پذیرش رشته های بدون آزمون کاردانی فنی حرفه ای بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان انجام می شود .



  فارغ التحصیلان سال 96 الی 98 رشته های نظری ، فنی حرفه ای و کاردانش موظف هستند برای ثبت نام کنکور کاردانی 99 کد سوابق تحصیلی خود را دریافت کرده و برای ثبت نام اینترنتی وارد کنند .

در ادامه بخوانید: دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم









کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند همه روزه از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی ، پاسخگوی سوالات و ابهامات شما پیرامون شرایط ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 باشند .










سوالات متداول


1- پذیرش بدون آزمون کاردانی فنی بر چه اساسی می باشد ؟
همانطور که در این مقاله اشاره شده است ، ملاک پذیرش بدون آزمون کاردانی فنی بر اساس سوابق تحصیلی می باشد .




2- چه شرایطی برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی لازم است ؟
داوطلبان برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور کاردانی باید تجانس رشته را رعایت کرده و تا تاریخ معین فارغ التحصیل شوند که تمام شرایط در این مقاله ارائه شده است .




3- آیا امکان تغییر رشته در رشته ها بدون کنکور کاردانی فنی وجود دارد ؟
همانطور که در این مقاله اشاره شده است ، تغییر رشته در رشته ها بدون کنکور کاردانی فنی مطابق جدول تجانس مندرج در دفترچه بوده و باید تجانس معین شده رعایت شود .

منبع : شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/M32P
نظرتان را بنویسید