استخدام سرایدار آموزش و پرورش

استخدام سرایدار آموزش و پرورش
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
زهرا قنواتی

استخدام سرایدار آموزش و پرورش

استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش

جهت مشاوره در زمینه استخدام سرایدار آموزش و پرورش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

باتوجه به اخباری که درمورد کمبود نیروی خدماتی در مدارس کشور وجود دارد و عدم وجود راه‌حل جامع برای آن، وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده به دنبال جذب 25 هزار نیروی خدماتی در آموزش و پرورش است. این مقاله درمورد شرایط و جزئیات جذب نیروی خدماتی آموزش و پرورش در سال 1401 است.

سر فصل ها [نمایش]

جذب نیروی خدماتی آموزش و پرورش ۱۴۰۱

به گزارش مشاورگروپ و به نقل از ایرنا، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش روز پنجشنبه 12 اسفند 1400 در مصاحبه‌ای گفته بود که طرح جذب 25 هزار نیروی خدماتی ارائه و در لایحه بودجه پیش‌بینی شده است و افراد در سال 1401 پس از اخذ مجوزهای قانونی، جذب خواهند شد.

باتوجه به نهایی‌نبودن لایحه بودجه، جزئیات این استخدام به زودی منتشر و در moshavergroup.com بارگزاری خواهد شد.

تبدیل وضعیت نیروی خدماتی آموزش و پرورش ۱۴۰۱

وزیر آموزش و پرورش در این گفت‌وگو به تبدیل وضعیت عنوان شغلی "سرایدار آموزش و پرورش" اشاره کرد و گفت: تبدیل وضعیت نیروهای سرایداری به دلیل کمبود نیرو در آموزش و پرورش نیازمند نیروهای جایگزین است که امیدواریم مجلس شورای اسلامی با این طرح موافقت کند.

درصورت تایید این طرح، نیروهای خدماتی آموزش و پرورش با شرایط خاصی می‌توانند مشمول تبدیل وضعیت شوند.

شرایط تبدیل وضعیت کارمندان پیمانی به رسمی

شرایط جذب نیروی خدماتی آموزش و پرورش

با توجه به عدم تصویب نهایی این طرح تا به این لحظه، جزئیاتی از شرایط جذب نیروهای خدماتی آموزش و پرورش در دست نیست و این مقاله به محض تعیین جزئیات بودجه و شرایط جذب و ثبت‌نام نیروی خدماتی آموزش و پرورش، به روزرسانی می‌شود.

پیش از این اللهیاری، معاون سابق برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش‌وپرورش گفته بود طبق قانون مدیریت خدمات کشوری، آموزش و پرورش امکان استخدام رسمی در این ۲ بخش را ندارد و باید از نیروهای شرکتی استفاده کند.

وی همچنین بیان کرده بود: ما به‌دنبال این بودیم که ۵۰ هزار نیروی شرکتی را در این دو بخش به‌کار بگیریم اما بودجه آن تامین نشد، ولی بدانید که هم‌اکنون مدارس به ۷۰هزار نیروی خدماتی و سرایدار نیاز ضروری و فوری دارند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/qOq7
نظرتان را بنویسید