سامانه lms دانشگاه فرهنگیان چیست و چگونه از آن استفاده کنیم ؟

سامانه lms دانشگاه فرهنگیان چیست و چگونه از آن استفاده کنیم ؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

دانشگاه فرهنگیان نیز همچون سایر دانشگاه ها در دوران تعطیلات کرونایی کلاسهای درسی را تعطیل نکرده و روند آموزش مجازی را در پیش گرفته است. بنابراین برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان نیز فرصت آموزش مجازی فراهم می باشد و سامانه ای که بدین منظور در نظر گرفته شده است و تمامی کلاس های آنلاین نظری و عمومی در این سامانه برگزار می شود ، سامانه lms می باشد.

در ادامه راهنمای استفاده از سامانه lms فرهنگیان را خدمت شما عزیزان ارائه خواهیم کرد. پس از مطالعه این مطلب چنانچه نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید ، حتما با کارشناسان ارشد مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید تا در همان لحظه و در سریع ترین زمان راهنمایی شوید.

آنچه در این مطلب میخوانید :

معرفی سامانه lms فرهنگیان 

پیدایش و گسترش ویروس کرونا با وجود آنکه ضررهای بسیاری را در تمام حوزه های آموزشی ، فرهنگی ، صنعت و … وارد کرد ، اما به عنوان فرصتی برای توسعه آموزش مجازی و بهبود کیفیت یادگیری محسوب شده و برگزاری کلاس های آنلاین باعث دسترسی سریع تر و موثرتر به منابع اطلاعاتی دنیا می شود ، ضمن اینکه موقعیت مناسبی را برای ظهور استعدادها و خلاقیت های نهفته فراهم می سازد.

دانشگاه فرهنگیان نیز به منظور قدم برداشتن در راه توسعه آموزش الکترونیک ، شیوع ویروس کرونا و غیرحضوری شدن دانشگاه ها را غنیمت شمرده و اقدام به راه اندازی سامانه مدیریت یادگیری فرهنگیان کرده است. این سامانه نزدیک به یک سال است که رونمایی شده و امکانات و خدمات متعددی را پیش روی دانشجویان و اساتید قرار می دهد تا آموزش مجازی در بهترین حالت و با بیشترین کیفیت و بهره وری انجام گیرد.

بنابراین دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان باید تا زمانی که شرایط برگزاری کلاس های حضوری مثل قبل از بیماری کرونا فراهم نیست ، از طریق سامانه lms پیگیر درس و دانشگاه خود باشند. البته با حضوری شدن دانشگاه نیز این سامانه از بین نخواهد رفت و کماکان آموزش های مجازی پایدار خواهند بود.

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/gwBG
نظرتان را بنویسید