سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی – edu.uast.ac.ir

سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی – edu.uast.ac.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
ایران تحصیل > جامع علمی کاربردی > سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی – edu.uast.ac.ir


سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی با هدف سهولت امر دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی طراحی گردیده . یکی از سوالات دانشجویان در رابطه با سامانه هم آوا علمی کاربردی این این که چگونه وارد سایت هم آوا شویم؟ سامانه هم آوا مشاهده نمرات نشانی edu.uast.ac.ir صورت می پذیرد. ضمنا بحث اعتراض در سامانه هم آوا و مشکلات سایت دانشگاه علمی کاربردی هم آوا را نیز بررسی خواهیم کرد.

معرفی سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی
هر یک از دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی ، دارای حساب کاربری مختص خود در سامانه هم آوا به آدرس edu.uast.ac.ir می باشند. این سایت جایگزین سامانه “سجاد” بوده و امکاناتی از قبیل ثبت نام ، انتخاب واحد ، حذف و اضافه ، پرداخت شهریه و… از طریق این سامانه برای دانشجویان مهیا گردیده است. اساتید دانشگاه نیز می توانند با ورود به حساب کاربری خود در سامانه هم آوا ، از خدمات در نظر گرفته شده بهره مند شوند.

با معرفی سامانه هم آوا به جای سامانه سجاد برای دانشگاه علمی کاربردی ، دانشجویان این دانشگاه می بایست امور آموزشی و دانشگاهی خود را از طریق این سایت انجام دهند . دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی باید با امکانات و هم چنین نحوه ورود به این سایت آشنایی کامل داشته و بتوانند با ورود به پورتال شخصی خود از امکانات این سامانه استفاده کنند .
Source: سامانه هم آوا علمی کاربردی
برچسب ها
لینک مرجع https://b2n.ir/864579
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/qBj0
نظرتان را بنویسید