تفاوت لمینت و کامپوزیت دندان

تفاوت لمینت و کامپوزیت دندان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

همه کسانی که به دنبال زیباتر شدن دندان و لثه های خود هستند ، می توانند لمینت دندان را انجام دهند اما اکثر مراجعه کنندگان به متخصصین لمینت کسانی هستند که دندان های شکسته و ترک خورده دارند و از رنگ دندانهای خود رضایت ندارد. لمینت دندان برای سلامت و سفیدی بیشتر دندان ها انجام می گیرد و برای بیمارانی که دندان های سیاه دارند از روکش های پرسلین یا همان لمینت دندان استفاده می شود. حتی کسانی هم که قبلا ونیرهای ضخیم تر استفاده کرده اند نیز می توانند برای ترمیم از لمینت دندان استفاده کنند.

تفاوت لمینت و کامپوزیت دندان
لمینت و کامپوزیت دندان هر دو به منظور زیباسازی و بهبود ظاهر دندان ها انجام می گیرد اما این دو کاملا باهم تفاوت دارند. کامپوزیت دندان به صورت آماده است و در یک جلسه امکان نصب دارد. اما لمینت دندان پس از قالب گیری ساخته می شود و حداقل دو جلسه زمان لازم دارد. همچنین طول عمر و ماندگاری کامپوزیت دندان در حدود 4 تا 8 ولی لمینت دندان تا 15 سال نیز ماندگاری و کیفیت خود را حفظ می کند.

علاوه بر اینها ، مقاومت لمینت بیشتر بوده و رنگ پذیری کمتری از کامپوزیت دارد و تمام این موارد باعث می شود که هزینه لمینت بیشتر از کامپوزیت باشد.

معرفی بهترین دکتر لمینت دندان در تهران
در ادامه بهترین دکتر های لمینت دندان در تهران را معرفی کرده ایم که طبق نظر و تجربه مراجعین قبلی این لیست تهیه شده است. اگر شما هم دندانپزشکی را می شناسید که خدمات زیبایی با کیفیتی را ارائه می دهد ، در بخش نظرات برای ما ارسال کنید تا بقیه دوستانی که به دنبال بهترین دکتر لمینت دندان در تهران هستند بتوانند از نظر شما استفاده کنند.دندان هایی که شکاف بین آنها وجود دارد (برای بستن فضای بین دندان ها)
ترمیم دندان های شکسته و ترک خورده
اصلاح فاصله میان دندان ها
مرتب کردن دندان های نامنظم و کج دارای فرم نامناسب
ترمیم دندان های فرسوده
تغییر رنگ دندان ها با توجه به سلیقه مشتری
انواع لمینت دندان
انواع لمینت دندان با توجه به اجزای سازنده آن از مواد مختلفی ساخته می شوند :

سرامیک فشرده : لمینت های ساخته شده از سرامیک فشرده ضخیم تر هستند و دوام بیشتری دارند. با توجه به ضخامت و استحکامی که دارند ، برای نصب کردنشان باید دستکاری بیشتری روی دندانهای اصلی انجام شود.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/MMjR
نظرتان را بنویسید