آبنبات چوبی یا لولیپاپ و انواع آن

آبنبات چوبی یا لولیپاپ و انواع آن
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
lider

آبنبات چوبی، از زمان‌های قدیم وجود داشته است و در بین کودکان طرافداران بسیاری دارد. آبنبات چوبی امروزه علاوه بر تنوع مزه های ترش و شیرین، در انواع شکل و اندازه تولید می شود. این ویژگی باعث شده تا همه از خوردن آن لذت ببرند.

از جمله بهترین آبنبات‌های چوبی که در ایران تولید می شود، می‌توان به آبنبات چوبی سودیم اشاره کرد؛ این شرکت ده ها مدل متنوع آبنبات چوبی در طعم و اشکال مختلف تولید می کند و کارخانه آن در آذربایجان شرقی است. به غیر از شرکت سودیم، شیرین عسل، آدرین … نیز در ایران آبنبات چوبی در طعم و شکلهای مختلف تولید می کنند. 

طعم و مزه بی نظیر آبنبات چوبی سودیم آن را به یک خوشمزه‌ی همیشگی در جشن‌ها و میهمانیها تبدیل کرده است.

از شکل‌های بی‌نظیر آن، می‌توان به شکل قلبی اشاره کرد و حتی آبنبات چوبی سودیم با شکل باب اسفنجی نیز وجود دارد که بچه‌ها این شخصیت را بسیار دوست دارند.

طعم بی‌نظیر آبنبات چوبی سودیم باعث شده همه به دنبال آن باشند؛ آبنبات چوبی سودیم، طعم انواع میوه‌ها از جمله سیب ترش، آلبالو، پرتقال، لیمو، توت فرنگی، تمشک، بلوبری … را دارد.

اولین ویژگی آبنبات چوبی سودیم، طرح‌های متنوع آن است؛  آبنبات چوبی سودیم در طرح‌های مختلفی مانند ستاره‌ای، قلبی، استیکری، پروانه‌ای، گل و طرح‌های دیگر تولید می‌شود.

آبنبات چوبی سودیم بسته‌بندی کاملاً اصولی و بهداشتی دارد که از ورود آلودگی به آن جلوگیری می‌کند.

این آبنبات دارای سیب سلامت است و همین ویژگی باعث اعتماد مشتریان به آبنبات چوبی سودیم می‌شود.

برای خرید آبنبات چوبی سودیم، به موارد زیر توجه کنید تا محصول مرغوبی را خریداری کنید:

  1. به بسته‌بندی آن و لوگو توجه کنید و از برند سودیم بودن آن مطمئن شوید.
  2. هرگز آبنبات چوبی بدون بسته‌بندی خریداری نکنید؛ آبنبات چوبی سودیم در بسته‌بندی خود عرضه می‌شود و شما می‌توانید بر روی آن تاریخ انقضا و سایر مشخصات آن را مشاهده کنید.
  3. به مشخصات درج شده بر روی بسته‌بندی آبنبات توجه کنید.

قیمت آبنبات چوبی سودیم ممکن است متغیر باشد؛ برخی عوامل موجب تغییر قیمت آن می‌شوند.

اولین عامل، اندازه آبنبات‌ها است؛ آبنبات چوبی سودیم در چند سایز و اندازه مختلف بسته بندی می شود و با افزایش تعداد آبنبات چوبی، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.این آبنبات ها در بسته های صیداوی، بانکه، پاکت و کارتن عرضه می شوند.

قیمت آبنبات چوبی سودیم در حدود ۱۰ هزار تا ۲۵ هزار تومان قابل مشاهده و خرید است.

برای خرید آبنبات چوبی سودیم کاملاً بهداشتی و خوشمزه، می‌توانید به سایت آن به آدرس sevdim.co مراجعه و  با شرکت آن تماس بگیرید و خرید خود را نهایی کنید.

آبنبات چوبی سودیم به طعم‌های گوناگونی از جمله نوشابه‌ای و میوه‌ای عرضه می‌شود.

 

لینک مرجع https://sevdim.co/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Z5AQ
نظرتان را بنویسید