خرید لوستر چوبی اصل

خرید لوستر چوبی اصل
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
negar

لوستر شاخه ای  به دلیل جنس چوبی که دارد و نمایی که تولید میکند، اغلب مناسب نصب در اتاق ها، آشپزخانه، فضاهایی مانند کافه, کتابخانه ها و یا فروشگاه های لوازم تزئینی و… مورد استفاده قرار میگیرند. تعداد شاخه های این نوع شاخه ها سفارشی بوده و شما میتوانید تعداد شاخه مورد نظر خور را انتخاب و سفارش خود را به ثبت برسانید.

فروش لوستر سقفی ریسه ای یک سبک از لوستر است که عموما در خانه هایی استفاده میشود که سقف خیلی بلند دارند. لوستر های ریسه ای میتوانند مدرن یا کلاسیک باشند. علت نام گذاری این لوستر ها آویزان شدن ریسه هایی از شیشه و کریستال از آن هاست.

 

عموما لامپ های لوستر ریسه ای در وسط و مرکز لوستر متصل شده اند و ریسه ها به شکل و طراحی زیبایی از آن آویزان شده اند. گاهی لوستر های ریسه ای به شکل خطی هستند به طوری که یک میله از فلز وجود دارد که روی آن ریسه ها نصب شده اند و یا گاهی لوستر به شکل دایره بوده و روی قسمت دایره ای شکل ریسه ها نصب شده اند و در وسط آن لامپ ها تعبیه شده اند.

در اکثر منازل حداقل یک لوستر وجود دارد که آن هم در اتاق پذیرایی نصب میشود. چرا که اتاق پذیرایی فضایی است که به صورت مستمر مورد استفاده قرار میگیرد و مهمان ها و دیگر اعضای خانواده در آن رفت و آمد دارند. بنابراین زیبایی و شیک بودن آن بسیار مهم است. پس حتی اگر دیگر قسمت های خانه خالی از لوستر باشد لازم است حتما اتاق پذیرایی یک لوستر سقفی مدرن داشته باشد. اما علاوه بر زیبایی یکی دیگر از دلایل مهم نصب لوستر در پذیرایی تامین نور اتاق پذیرایی است. اتاق خواب ها و دیگر فضاهای خانه در کل نیازی به نور پردازی خاصی ندارند ولی عموما اتاق پذیرایی باید از نور کافی برخوردار باشد تا چیدمان منزل کاملا مشخص باشد و افراد با حس خوب در اتاق پذیرایی ساکن شوند. که خب این امر با نصب یک فروش لوستر سقفی مدرن حل میشود‌.

 

 

 

 

 

نظرتان را بنویسید