کلاه سرجی فیکس چیست

کلاه سرجی فیکس چیست
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
negar

سرجی فیکس نوزاد به شکل مشبک بوده و از الیاف ضد حساسیت لاتکس بافتنی، الیاف پلی اورتان و الیاف پلی آمید تولید شده است. استفاده از الیاف پلی آمید و لاتکس بافتنی سبب شده باند فیکس هیچ گونه حساسیتی ایجاد نکند. از طرفی سرجی فیکس نوزاد به دلیل داشتن بافت مشبک این مزیت را دارد که جریان هوا به راحتی از این بافت بگذرد و موجب درمان سریع تر زخم شود و از ایجاد آلودگی در محیط و انتشار میکروب به بدن ممانعت نماید.

باند های قدیمی و سنتی طوری طراحی شده بودند که مانع عبور جریان هوای تازه و اکسیژن به محل زخم می شدند و بانداژ را دشوا ر می کردند. این روزها بسیاری از شرکت ها از جمله شرکت بهنام طب که از شناخته شده ترین تولید کننده های تجهیزات پزشکی است برای آسان تر شدن پانسمان کردن، انواع مختلف سرجی فیکس ها را مانند سرجی فیکس نوزاد تولید کرده و به بازار هدف عرضه می نماید.

سرجی اسلیپ بانوان چیست؟ چه کاربردهایی دارد؟ سرجی اسلیپ (surgi slip) یک نوع سرجی فیکس است که برای خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد. سرجی فیکس دارای بافت توری و نرم بوده و بسیار انعطاف پذیر می باشد. از این محصول اغلب پس از زایمان و به ویژه پس از عمل سزارین استفاده می شود.

سرجی اسلیپ ها نوعی شورتکس یک بار مصرف هستند که علاوه بر زایمان، هنگام عادت ماهیانه نیز مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین برای سالمندان و افراد ناتوان جسمی که به هر دلیلی کنترل ادرار و مدفوع خود را از دست داده اند نیز گزینه بسیار مناسبی می باشند.

سرجی‌فیکس یا باند فیکس سر، پا، انگشتان وحتی پشت گوش و هر محلی که فکراش را بکنید پانسمان را بدون حرکت بر روی زخم را محل جراحی و بخیه نگه دارد.

سرجی فیکس ها معمولا به صورت بانداژی ( متری) یا به صورت پوشیدنی ( سرجی‌فیکس های شرتکس مانند مادران) فروش و خریداری می شوند و شما می توانید آنها را در اکثر داروخانه های شهر محل زندگی خود ویا سایت های فروش لوازم پزشکی آنلاین یافته و خریداری نمایید.

 

 

 

 

 

 

برچسب ها
لینک مرجع https://www.behnamteb.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/LjWj
نظرتان را بنویسید