سئو کلاه خاکستری چیست؟

سئو کلاه خاکستری چیست؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Mohammad

آموزش سئو کلاه خاکستری قبل از اینکه به تکنیک ها بپردازیم، لازم است کمی در مورد معنای سئو کلاه خاکستری صحبت کنم.

مهم ترین دلیلی که اهمیت آموزش سئو کلاه خاکستری را ثابت می کند این است که به کمک آموزش سئو کلاه خاکستری می توانید با هزینه و زمان کم و البته با خطر جریمه شدن توسط گوگل به صفحات اول گوگل برسید.

با سئو کلاه سفید زمان زیادی طول می کشد تا به نتیجه دلخواه برسید و در برخی پروژه ها تا چندین سال طول می کشد.

اگر دنبال کلاه سیاه بروید تکلیف مشخص است و به زودی از گوگل کارت قرمز و در نهایت پنالتی می گیرید، اخراج می شوید و کل سایت و کسب و کار اینترنتی شما حذف می شود.

اما با سئو کلاه خاکستری، از هر دو جهت راحت هستید. سایت شما با کمترین ریسک و سریعترین زمان رتبه خوبی کسب خواهد کرد. آمارها نشان می دهد که بیش از 95 درصد از سایت هایی که در صفحات اول نتایج جستجوی گوگل مشاهده می کنید با این روش سئو کلاه خاکستری ارائه شده اند.

تکنیک های طلایی آموزش سئو کلاه خاکستری

پیشنهاد من این است که قبل از هر چیز محتوای آموزش سئو را بخوانید و در ذهن و با خودتان مرور کنید و یادتان نرود که روی کاغذ بنویسید و تحلیل کنید که چرا این روش برای گوگل عادی به نظر می رسد و خود را جای گوگل بگذارید و چه باید کرد.

سعی کنید اطلاعات خود را افزایش دهید و اگر سوالی داشتید در قسمت نظرات بپرسید در اسرع وقت از تیم آموزش سئو محمد جانبلاغی پاسخ خواهید گرفت.

✔️ مطالب به روز شده

سعی کنید مقاله یا محتوایی بنویسید که نیاز به به روز رسانی دوره ای داشته باشد. زیرا گوگل واقعاً به شما اهمیت می دهد که هر از گاهی مقالات خود را به روز کنید و از آنها بازدید کنید و از این کار بسیار قدردانی کنید. با افزودن متن، تصویر و ویدیوی خوب، به روز رسانی کنید.

تکنیک این است که مقاله ای را با یک عبارت کلیدی محبوب انتخاب کنید و در ابتدای آن در مورد آن موضوع صحبت کنید، آن را منتشر کنید و اجازه دهید نمایه شود.

سپس در مراحل بعدی ویرایش و به روز رسانی، مجدداً محتوای مورد نظر خود را وارد کنید و در مورد پروازهای مورد نظر خود صحبت کنید و از آن لینک داخلی دریافت کنید. در پایان می توانید مقاله را به 4 هزار کلمه افزایش دهید.

مقاله شما بعد از چند ماه بسیار غنی است. پر از تصاویر، محتوای غنی و صوتی و تصویری که بسیار گوگل پسند است و رتبه خوبی خواهید داشت.

✔️ سیگنال اجتماعی

این داستان چند سالی است که طرفداران زیادی دارد. گوگل به سمت مخاطبان یک سایت می رود و اعتماد خود را از نظرات و واکنش هایی که کاربران در شبکه های اجتماعی نشان می دهند جلب می کند.

به عنوان مثال، در صفحه اینستاگرام، تعداد کاربرانی که پست های شما را لایک، کامنت یا حتی اشتراک گذاری می کنند، بررسی می شود.

مفهوم شهرت یا شهرت برگرفته از این داده ها و بازخوردی است که گوگل از شبکه های اجتماعی در مورد سایت شما دریافت می کند. سعی کنید شهرت خوب و تعداد زیادی برای سایت خود ایجاد کنید. این به شما قدرت زیادی می دهد.

در اینجا نحوه خرید سیگنال اجتماعی جعلی آورده شده است. برخی سایت ها در این زمینه فعال هستند. و می توانید از آنها لایک، کامنت و اشتراک بخرید.

سپس پست های شما بازخورد زیادی دریافت می کند و این باعث افزایش اعتبار سایت شما می شود. مراقب باشید زیاده روی نکنید و با توجه به محتوا و زمان راه اندازی صفحه و سایت عمل کنید.

به یاد داشته باشید که محتوای با کیفیت ایجاد و منتشر کنید. مقالات آموزش تولید محتوای خوب زیادی را آماده کرده ام، نگاهی بیندازید و در کنار آموزش سئو از تولید محتوا و یادگیری تکنیک های آن غافل نشوید.

✔️ بک لینک

بیشتر رقابت در دنیای گوگل برای همین میزان دریافت و ساخت لینک است. نبرد سئو در مورد دریافت و خرید لینک است. لینک بیلدینگ مهمترین بخش آموزش سئو است.

اگر شما یک سایت ارجاع خوب یا محتوای غنی و منحصر به فرد هستید، سایت های دیگر به شما لینک می دهند و شما را به عنوان یک مرجع معرفی می کنند.

خوب، این یک روش بسیار وقت گیر است. منتظر بمانید تا سایت به آن سطح از اعتماد به گوگل برسد که طبیعتاً لینک های خارجی دریافت می کند.

در سئو کلاه خاکستری ما با تکنیک های خودمان لینک می سازیم یا لینک می خریم. فروشندگان بک لینک وجود دارند، اما باید معتبر باشند و سایت های خوبی داشته باشند.

همچنین می توانید در بخش نظرات، انجمن ها و پروفایل ها لینک ایجاد کنید.

در نظر داشته باشید که این کار بسیار حساس است و گوگل با یک اشتباه کوچک متوجه جعلی بودن آن می شود. این ریسک بالایی است، با استراتژی کار را ادامه دهید.

اگر می خواهید بک لینک های با کیفیت بخرید، می توانید برای خدمات سئو سایت خود روی کمک ما حساب کنید.

تاثیر خرید بک لینک به خصوص خرید بک لینک pbn (خرید بک لینک قوی) چیزی است که در طول زمان ثابت شده است و متخصصان مختلف سئو پس از یک بار کار با ما, ما را برای همکاری انتخاب کرده اند.

منبع: سئو کلاه خاکستری چیست؟

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/9xlY
نظرتان را بنویسید