سرویس خواب چوبی بهتره یا ام دی اف؟

سرویس خواب چوبی بهتره یا ام دی اف؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
محمد

برای اینکه قضاوت بهتر و خریدی دقیق داشته باشیم بهتر است در ابتدا با هر دوی آن‌ها اشنا شویم. سرویس خواب چوبی همانند نامشان از تنه درختان بریده و طراحی و ساخته می‌شوند. کیفیت و دوام و پایداری سرویس‌های چوبی بسیار بالاست. رنگ‌پذیری عالی و شکل دهی مناسبی دارد. چنانچه از گزند هوای مرطوب و آب و موریانه‌ها در امان باشد عمری 100 ساله دارد. 

https://www.bloglovin.com/@seolight/9745075

اما سرویس خواب‌های ام دی اف از تکه یا خورده چوب‌ها تحت فشار و دمای بالا ساخته می‌شوند و به صورت تخته چوب در می‌آیند و با ترکیب موم و مواد رزینی به هم می‌چسبند. روکشی از مواد پلیمری بر روی آن‌ها کشیده می‌شود و معمولا در ساخت مبلمان،کابینت‌ها و سرویس‌ها و آکسسواری‌های چوبی کاربرد دارند. 

سرویس‌های ام دی اف را می‌توان گزینه مناسب و میان رده‌ای دانست که کیفیت خوب و قیمت منصفانه‌ای دارند. تنوع رنگی و طرحی زیادی دارند و می‌توان مدل‌های مختلفی از آن‌ها را ساخت و تولید کرد. ام دی اف ها فقط در مقابل آب باید محافظت شوند. زیرا فشار و دمای مرطوب می‌توانند به آن‌ها آسیب می‌رساند. 

https://stolplit-shop.ru/upload/medialibrary/4f5/4f5bbeb77e80d43172fec43489cbb400.jpg

تخت خواب دونفره شیک 

تختخواب دونفره معمول ترین شکل سرویس خواب از میان انواع مدل تخت خواب است. سرویس خواب‌ها معمولا به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند. تخت خواب دونفره، تک نفره، تخت نوزاد،تخت سورتمه ای،کابین دار، تخت‌های دوطبقه، تخت سلطنتی، تخت سایبانی، تخت تاشو و مبل های تختخوابشو نیز در این دسته قرار می‌گیرند. 

تخت خوابهای دونفره معمولا جز ضروری‌ترین اثاثیه‌های سرویس جهیزیه عروس هستند و معمولا در سبک‌ها و رنگ‌های متفاوتی انتخاب و خریداری می‌شوند. اولین نکته ای که در خرید تخت خواب دونفره باید مد نظر قرار داد سبک دکوراسیون خانه است. هارمونی و همخوانی اثاثیه های ضروری در خانه بسیار اهمیت دارد. 

به طور مثال اگر سبک دکوراسیون خانه شما کلاسیک است باید چیدمان اتاق خواب نیز با المان‌های سبک کلاسیک صورت گیرد معمولاً در سبک کلاسیک از تخت خواب های سلطنتی یا سایبانی استفاده می کنند اگر سبک خانه شما مدرن است وجود تختخواب‌های گرد،سورتمه ای تخت تاشو گزینهای خوبی هستند.

https://www.remontbp.com/wp-content/uploads/2020/06/55-2-900x600.jpg

برای خانه‌های کوچک چه تخت خوابی بهتر است؟ 

در  خانه‌های کوچک می توان از تخت های تاشو و مبلمان تخت خواب شو استفاده کرد.

 تخت های تاشو همراه با کمددیواری طراحی می شوند و شکل کمد دارند هم به عنوان کمد مخفی هم استفاده می شوند.می‌توانید به راحتی  تختخواب خود را باز و بسته کنید این تخت خواب ها به وسیله یک جک بالا و پایین می روند و باز و بسته می‌شوند در جای خود قرار می‌گیرند.

نوعی دیگر از تخت خواب ها به صورت خیلی ساده و بدون اجزای اضافی طراحی و تولید شده اند که بشدت در نزد امریکایی‌ها محبوب و پرطرفداراند. این تخت خواب ها که فتون نام دارند بدون هیچ فضای اضافی فقط محل قرارگیری دو تشک هستند و در نهایت سادگی مناسب مینیمالیهاست. اگر  طرح‌های شلوغ و تخت‌های تاجدار مورد پسند شما نیست؛ ‌می‌توانید تخت‌های فوتون را انتخاب کنید که علاوه بر ظرافت طراحی قیمت مناسبی هم دارند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wo0w
نظرتان را بنویسید