طراحی کاشت میلگرد در بتن با انواع چسب

طراحی کاشت میلگرد در بتن با انواع چسب
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mohammad

از جمله ایده‌های جدید که در تناسب با رویکرد طراحی مدرن سازه‌های امروزی هستند، ایده‌ های نوآورانه ای هستند که توانسته‌اند سطح ساخت و ساز ما را به کل متحول سازند. در حال حاضر استفاده از انواع چسب و خمیر کاشت بولت یک تفکر نوپای ساختمان سازی است و بازار جهانی آن درحال بزرگ شدن است. طبق برآوردهای جهانی ارزش بازار مهارکننده‌های شیمیایی مانند انواع چسب‌های کاشت میلگرد بازار، چیزی در حدود ۸۷۰ میلیون دلار در سال ۲۰۲۰ بوده است. البته این بازار در حال بزرگ شدن است و انتظار داریم تا سالیانه ارزش بازار انواع مهارکننده‌های شیمیایی به مقدار هر سال ۴.۱ درصد تا سال ۲۰۲۸ افزایش پیدا کند. 

در حال حاضر تقاضا برای استفاده از انواع انکربولت شیمیایی در حال زیاد شدن است. به هر صورت مهندسین و استادکاران ساختمان سازی آرام آرام متوجه برتری‌های این ترکیبات شیمیایی به نسبت از انواع انکر مکانیکی هستند. بازار ساخت و ساز رو به رشد ایالت متحده آمریکا نمونه عینی از سطح استقبال چشمگیر است. بنا بر گزارش سالیانۀ انجمن مهندسین عمران آمریکا (ASEC) چیزی بالغ بر ۲۳۱ هزار پل از ۶۱۷ هزار پل موجود در آن کشور نیاز به تعمیرات اساسی دارند. 

قطعا همین یک مورد بازنگری در سازه‌های موجود کافی است تا سطح بازار روبه‌رشد استفاده از مهارکننده‌های شیمیایی میلگرد در کشور آمریکا را پیش بینی کنیم. به هرصورت انتخاب و استفاده از مهارکننده‌های شیمیایی در مقابل مهارکننده‌های مکانیکی به عوامل مختلفی مانند فضای پروژه عمرانی، محیط نصب، اطلاع و درک فنی مصرف کننده و … را دارد. 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/nDnE
نظرتان را بنویسید