عوامل موثر در قیمت طراحی سایت فروشگاهی چیست؟

عوامل موثر در قیمت طراحی سایت فروشگاهی چیست؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Mohammad

چیزی نیست که در اینترنت فروخته نشود. اگر شما هم می خواهید فروشنده شوید و محصولات خود را بدون استخدام پرسنل و هزینه های اضافی بفروشید، باید فروشگاه اینترنتی خود را ایجاد کنید.

با طراحی سایت فروشگاهی می توانید محصولات خود را در تمامی نقاط کشور بدون واسطه به فروش برسانید و به روش های مختلف محصول را به دست مشتری برسانید.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی

هزینه طراحی وب سایت فروشگاهی در مقایسه با هزینه ایجاد فروشگاه فیزیکی اصلا قابل توجه نیست.

اما اگر همچنان نگران هزینه ایجاد و طراحی فروشگاه اینترنتی هستید و با این مشکل دست و پنجه نرم می کنید، بهتر است با عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت فروشگاهی آشنا شوید تا بتوانید یک فروشگاه عالی برای وب سایت خود ایجاد کنید.بدون نگرانی و با مدیریت هزینه های خود.

در این مقاله تمام عواملی که می تواند بر هزینه طراحی سایت شما تاثیر بگذارد را جمع آوری کرده ایم تا بتوانید با این موارد آشنا شوید.

عوامل موثر بر هزینه طراحی سایت فروشگاهی

همانطور که می دانید یکسری امکانات در وب سایت های اشتراکی وجود دارد که می تواند بر هزینه طراحی وب سایت فروشگاه شما تأثیر بگذارد.

عواملی مانند طراحی سایت پویا، طراحی سایت ریسپانسیو، نرخ میزبانی و انواع دامنه از ویژگی های مشترک همه سایت ها هستند.

اعتماد شرکت طراحی سایت، طراحی سایت ظاهر، تعمیر و نگهداری و سئو سایت از عوامل موثر بر هزینه طراحی سایت می باشد که برخی از آنها را به طور خاص برای سایت های فروشگاهی توضیح می دهیم.

عوامل موثر در قیمت طراحی سایت فروشگاهی چیست؟

طراحی سایت استاتیک یا پویا

یکی از مهمترین آنها طراحی سایت فروشگاهی پویا است. سایت های داینامیک دارای کنترل پنل هستند که از طریق آن می توانید محصولات و مطالب خود را بدون وابستگی به طراح سایت در سایت قرار دهید.

اما برای ایجاد تغییرات در سایت های فروشگاهی استاتیک باید همیشه با طراح سایت خود در ارتباط باشید. هزینه طراحی سایت داینامیک بیشتر از سایت های استاتیک است. اما این قیمت می تواند هر بار که با طراح سایت برای ایجاد تغییرات در ارتباط باشیم، به خصوص در سایت های فروشگاهی افزایش یابد.

طراحی سایت فروشگاهی ریسپانسیو

سایت فروشگاهی ریسپانسیو با در دسترس بودن گوشی های موبایل اکثر کاربران محصولات مورد نیاز خود را با موبایل جستجو و خریداری می کنند. به همین دلیل بهتر است سایت خود را به صورت ریسپانسیو طراحی کنید تا در تمام صفحه ها به درستی نمایش داده شود.

بر اساس آمار به دست آمده 70 درصد از مصرف کنندگان برای ورود به سایت های فروشگاهی و خرید از تلفن همراه استفاده می کنند.

نوع CMS سایت فروشگاهی

سایت های فروشگاهی مانند سایر سایت ها به دو صورت تخصصی و وردپرسی طراحی می شوند. در سایت های وردپرسی با استفاده از افزونه ووکامرس می توانید به راحتی محصولات را در سایت قرار داده و به فروش برسانید.

معمولا اکثر سایت های فروشگاهی با وردپرس طراحی می شوند. مگر اینکه شما یک سایت فروشگاهی بزرگ یا یک اپلیکیشن فروشگاهی بخواهید که بتوان آن را به سایت پیوند داد.

طراحی سایت فروشگاهی وردپرس به زمان و هزینه کمتری نسبت به سایت های وردپرسی نیاز دارد. زیرا نیازی به نوشتن کد و پیاده سازی آن از ابتدا ندارید.

پشتیبانی سایت فروشگاهی

فرض کنید وب سایت فروشگاهی شما پس از مدتی طراحی سایت دچار مشکل شده یا محصولات وب سایت آپلود نمی شوند و یا می خواهید محصولات وب سایت را آپلود و آپدیت کنید. در چنین مواقعی چه می کنید؟ آیا خودتان توانایی حل چنین مشکلاتی را دارید؟

پیشنهاد می کنیم بعد از طراحی سایت از خدمات نگهداری وب سایت استفاده کنید. در این صورت مدیر سایت تمامی خطاها را تصحیح کرده و سایت را به روز رسانی می کند. در برخی از شرکت های طراحی سایت، نگهداری سایت در ماه های اول رایگان است. سپس در صورت رضایت می توانند آن را تمدید کنند.

سئو سایت فروشگاهی

سایت فروشگاهی محمد جانبلاغی در حال حاضر یکی از بزرگترین سایت های خرید است که می توانید از آن برای خرید هر نوع کالایی استفاده کنید.

این سایت برای اکثر محصولات و کلمات کلیدی به صفحه اول گوگل لینک شده است و همین امر باعث شده است که تعداد بازدید و خرید از سایت محمد جانبلاغی به میزان قابل توجهی نسبت به سایر سایت ها بیشتر باشد.

در سایت های فروشگاهی، برای اینکه کاربر با جستجوی محصول به سایت شما دسترسی پیدا کند، باید آن را برای موتورهای جستجو بهینه کنید. به عبارت دیگر، سئو به مجموعه ای از فعالیت ها اطلاق می شود که یک سایت را در رتبه اول قرار می دهد.

هزینه خدمات سئو جدا از هزینه طراحی سایت است و به صورت ماهانه یا هر پروژه پرداخت می شود. اگر می خواهید در این مورد بیشتر بدانید، پیشنهاد می کنیم مقاله سئو سایت فروشگاهی را مطالعه کنید.

محصولات فیزیکی و قابل دانلود

با توجه به رشد وب سایت های تجارت الکترونیک، فروش محصولات بیش از هر زمان دیگری افزایش یافته است. جالب است بدانید در طراحی سایت فروشگاهی محصولات به دو دسته اصلی تقسیم می شوند.

محصولات فیزیکی مانند پوشاک و کفش و محصولات قابل دانلود مانند دوره های آموزشی مثل دوره آموزش سئو یا دوره آموزش فروش و فایل های صوتی.

بزرگترین تفاوت بین محصولات فیزیکی و غیر فیزیکی این است که شما نمی توانید محصولات غیر فیزیکی را لمس کنید. پرفروش ترین محصولات دانلودی در سال 2020 در سطح جهان به ترتیب نرم افزار، کتاب های الکترونیکی، فایل های موسیقی، بازی ها، عکس ها و ویدیوها هستند.

این قابلیت برای وب سایت هایی که قصد فروش محصولات فیزیکی را دارند به هیچ وجه توصیه نمی شود. زیرا این قابلیت جدا از اینکه برای اینگونه وب سایت ها کار نمی کند باعث افت سرعت آنها نیز می شود.

امکان سفارش و برآورد هزینه ها

امکان سفارش و برآورد هزینه ها به این معنی است که با تغییر یک پارامتر یا شماره کالا، هزینه کل نیز تغییر می کند.

به این ترتیب، اگر محصولی شامل رنگ، اندازه یا ماده باشد، با تغییر هر کالا، قیمت آن تغییر خواهد کرد. به این نوع محصولات، کالاهای متغیر نیز می گویند. این ویژگی نباید برای فروشگاه هایی که محصولاتشان منحصر به فرد است و هیچ ویژگی ندارد استفاده شود. مانند فروشگاه هایی که یک محصول را می فروشند.

تعریف روش های پرداخت

در سایت های فروشگاهی روش های پرداخت مختلفی وجود دارد که به شما ارائه می کنیم.

پرداخت از طریق درگاه های پرداخت یکی از روش های رایج پرداخت آنلاین است. با استفاده از این روش وارد صفحه ای می شوید که با وارد کردن شماره کارت، رمز اینترنتی دوم، cvv2 و تاریخ انقضای کارت می توانید به راحتی پرداخت را انجام دهید.

پرداخت نقدی یکی از روش های پرداختی است که مشتری پس از دریافت محصول می تواند آن را پرداخت کند.

آخرین روش، پرداخت کارت به کارت است که اغلب در خرید آنلاین از آن استفاده نمی شود. اجرای هر یک از این روش ها هزینه جداگانه ای دارد. اما شما می توانید هر آنچه را که نیاز دارید در سایت پیاده سازی کنید. پیشنهاد می کنیم برای خرید آنلاین از درگاه های پرداخت استفاده کنید.

تعداد محصولات و دسته بندی ها در سایت فروشگاه

شما می توانید هر تعداد محصول را با هر تعداد دسته بندی در سایت قرار دهید. معمولاً شرکت های طراحی سایت تعدادی محصول را با دسته بندی قیمتی که در آن بسته موجود است به شما نشان می دهند که می توانید با انتخاب آن بسته و آن مقدار قیمت در وب سایت فروشگاه خود سفارش دهید.

حتی اگر تعداد محصولات شما از این تعداد بیشتر باشد. شرکت آن را شارژ خواهد کرد. بنابراین تعداد محصولات موجود در سایت می تواند روی قیمت سایت شما تاثیر بگذارد.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

ممکن است علاوه بر طراحی سایت فروشگاهی، به یک اپلیکیشن فروشگاهی نیز نیاز داشته باشید تا بتوانید آن را در پلی استور قرار دهید و از آن برای ایجاد تغییرات همزمان در سایت و اپلیکیشن استفاده کنید.

هزینه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی جدا از هزینه طراحی وب سایت فروشگاهی می باشد و برای این کار باید به عنوان طراحی اپلیکیشن فروشگاهی قرارداد ببندید.

سایر موارد موثر در هزینه ساخت سایت فروشگاهی

به غیر از موارد ذکر شده، عوامل دیگری نیز در قیمت تمام شده طراحی سایت فروشگاهی موثر هستند که در اینجا به آنها اشاره می کنیم.

  • امکان جستجوی محصولات
  • ارائه پیشنهادهای شگفت انگیز
  • امکان تعیین زمان ارسال کالا
  • برنامه های پرداخت معوق را تعریف کنید
  • تعیین روش های تحویل و حمل
  • امکان تعریف محصولات و دسته بندی های نامحدود

در پایان…

در این مقاله سعی کرده ایم از صفر تا صد نکاتی را که در قیمت طراحی سایت فروشگاهی تاثیرگذار است برای شما توضیح دهیم.

شما می توانید با ورود به این صفحه در سایت محمد جانبلاغی هزینه طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی را با توجه به کسب و کار خود برآورد کرده و هزینه طراحی سایت برای کسب و کار خود را محاسبه کنید.

محمد جانبلاغی وب سایت فروشگاهی شما را با تمام ویژگی ها به صورت سفارشی طراحی می کند.

منبع: عوامل موثر در قیمت طراحی سایت فروشگاهی چیست؟

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/NQD2
نظرتان را بنویسید