اهمیت طراحی سایت برای یک کسب و کار

اهمیت طراحی سایت برای یک کسب و کار
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Mohammad

در دنیای تجارت امروز، بدون شک داشتن یک وب سایت برای نمایش کار، خدمات و محصولات شما امری اجتناب ناپذیر است. به عبارت دیگر، کسب و کارهایی که جایی برای خود در دنیای آنلاین پیدا نکرده اند، محکوم به از دست دادن تعداد زیادی از مشتریان خود هستند.

در این مقاله اهمیت طراحی سایت برای یک کسب و کار سعی شده است دلایل اهمیت طراحی وب سایت برای کسب و کار ارائه شود.

شاید در ابتدا صاحبان مشاغلی که به روش سنتی تجارت می کنند نیازی به داشتن وب سایت نداشته باشند و سعی در به روز رسانی کسب و کار خود نداشته باشند و شاید اولین سوالی که ذهن آنها را به خود مشغول می کند این باشد.

به همین دلیل است که داشتن یک وب سایت بسیار مهم است، اما واقعیت این است که هر شخصی که به دنبال خرید یک محصول یا دریافت یک سرویس خاص است ابتدا جستجوی خود را در اینترنت آغاز می کند. سپس با تحقیق بیشتر اقدام به خرید کنید.

اهمیت طراحی سایت

اقتصادی بودن طراحی سایت

داشتن یک وب سایت به سه جزء به طور همزمان نیاز دارد. این سه مولفه عبارتند از خرید هاست، ثبت دامنه و طراحی وب سایت.

هاست و دامنه خیلی گران نیستند و هر سال قابل تمدید هستند. شاید بیشتر هزینه را باید در طراحی وب سایت پرداخت کرد.

اما لازم به ذکر است که این هزینه تنها یکبار پرداخت می شود و نیازی به پرداخت سال ها نیست. معمولا بعد از چند سال سایت نیاز به طراحی مجدد سایت دارد و این فرآیند هزینه کمتری نسبت به طراحی سایت دارد.

بنابراین می توان گفت با هزینه اولیه می توانید صاحب سایتی شوید که سال ها مشتری جذب کند و درآمد داشته باشد. قطعا هزینه پرداخت شده برای وب سایت در مدت زمان کوتاهی با سود بالا به صاحبان کسب و کار برمی گردد.

2. دسترسی 24/7

وب سایت در واقع یک فروشگاه آنلاین یا یک شرکت 24 ساعته است که مشتریان می توانند در هر زمانی از روز برای اطلاع از خدمات و محصولات و خرید به آن مراجعه کنند. بنابراین می توان نتیجه گرفت که داشتن وب سایت به معنای انجام کار در شبانه روز است.

3. حراج های گسترده

فرض کنید فروشگاهی در یک شهر شروع به فروش برخی از محصولات خود در حراج می کند. مطمئنا سایر مشتریان شهرهای دیگر نه تنها از این حراج مطلع نمی شوند، بلکه امکان مشاهده کالا و خرید را نیز نخواهند داشت.

اما در فروشگاه اینترنتی محدودیت های جغرافیایی مهم نیست. هرکسی از هر کجای دنیا می تواند ثبت نام کرده و هزینه سفارش خود را از طریق وب سایت پرداخت کند و آن را از طریق خدمات پستی دریافت کند.

4. بازاریابی آسان

تبلیغات در دنیای اینترنت قطعا آسان تر، سازنده تر و سریعتر خواهد بود. همچنین با استفاده از خدمات آموزش سئو و سئو سایت می توانید رونق بیشتری به کسب و کار اینترنتی خود بدهید.

سرویس گوگل ادز یک سیستم تبلیغاتی گوگل است که با پرداخت هزینه و شارژ حساب کاربری می توان یک سایت را با کلمات کلیدی خود در صفحه اول جستجوی گوگل قرار داد. تا زمانی که حساب شما معتبر باشد، این تبلیغات همچنان افراد بیشتری را به وب سایت شما هدایت می کند.

اکنون با طراحی سایت مناسب و گرافیک خوب می توانید اعتماد مشتریان را برای ثبت سفارش و شروع خرید جلب کنید.

برای شروع تبلیغات از طریق سئو سایت یا خدمات گوگل ادوردز، انتخاب کلمات کلیدی مناسب بسیار حائز اهمیت است و مشاوران تیم طراحی سایت در این زمینه می توانند مشتریان را برای دستیابی به بهترین نتایج با انتخاب های صحیح و در عین حال پرداخت کمترین قیمت طراحی سایت راهنمایی کنند.

علاوه بر عناصر ذکر شده و صدها دلیل دیگر که می تواند وجود یک وب سایت را اجباری بداند، باید توجه داشت که منظور از وب سایت، سایتی است که استانداردهای موجود را داشته باشد که شامل طراحی استاندارد، گرافیک مناسب، صحیح می باشد.

کد نویسی و همچنین محتوای مرتبط و قابل مشاهده و شناخته شده صاحبان مشاغل باید حتما کیفیت محتوا و تولید محتوای ایجاد شده را رصد کنند و قبل از انتشار محتوا باید به دقت بررسی شود. تصاویر استفاده شده در وب سایت باید کیفیت خوبی داشته باشد و مشتریان را به خود جلب کند.

علاوه بر همه این موارد، سرعت بارگذاری سایت نیز باید مناسب باشد تا مشتری زمان زیادی را برای مرور صفحات مختلف صرف نکند.

لازم به ذکر است که برای داشتن سرعت لود صفحه بالا به یک طراح سایت با تجربه نیاز دارید تا در بارگذاری هرچه بهتر صفحات در قسمت کدنویسی طبق استانداردها به شما کمک کند.

منبع: اهمیت طراحی سایت برای یک کسب و کار

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/9R6J
نظرتان را بنویسید