انتشار اطلاعیه تعیین تکلیف داوطلبان راه یافته به مصاحبه آزمون وکالت 98

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
مرکز وکلا ، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه اطلاعیه ای در خصوص تکلیف داوطلبان دعوت به مصاحبه شده ، سهمیه داوطلبان و ... منتشر کرده است . هم ئچنین در این اطلاعیه زمان و نحوه اعتراض بع نتایج نیز اطلاع رسانی شده است .

با توجه به شیوع ویروس کرونا و تحت تاثیر قرار گرفتن برنامه ریزی های قبلی مرکز وکلای قوه قضاییه ، به منظور روشن نمودن وضعیت داوطلبان ، کل فرآیند هایی که بنا بود در پایان دوره مصاحبه ها در خصوص تراز گیری از نمرات اساتید انجام گیرد ، در انتهای اسفند ماه 98 صورت گرفته است .

لذا با توجه به اتمام مصاحبه دو سوم از مجموع داوطلبان دعوت شده به مرحله دوم ( مصاحبه ) ، وضعیت نهایی در خصوص غالب داوطلبان مشخص گردید . پیرو این موضوع پیامک هایی برای کل داوطلبان دعوت شده به مرحله مصاحبه ارسال شده است .

لذا هر یک از داوطلبان ذیل دسته های زیر از وضعیت پرونده خود آگاه بوده و موجبی برای پیگیری موضوع از سوی ایشان وجود ندارد و در صورت هر گونه ابهام احتمالی نیز کارشناسان تالار گفتگوی مرکز ، پاسخگوی سوالات خواهند بود لذا از مراجعه یا تماس با سایر بخش های مرکز اکیدا خودداری فرمایید .

افرادی که هنوز به مرحله مصاحبه علمی دعوت نشده اند باید منتظر تعیین تکلیف از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا باشند . افرادی که به مرحله مصاحبه دعوت شده و پیامک دریافت کرده اند ولی تاکنون نسبت به ثبت اطلاعات ، اقدامی نکرده اند ، ظرف یک هفته از تاریخ دریافت پیامک فرصت تکمیل اطلاعات خواهند داشت و در غیر اینصورت ، این عدم اقدام به منزله انصراف تلقی خواهد شد .

افرادی که در مرحله مصاحبه موفق به کسب نمره تراز قبولی در هر دو مرحله شده و از نظر علمی پذیرفته شده اند و در حال طی مراحل استعلامات قانونی از سوی مرکز هستند ، با توجه به روشن نبودن وضعیت عمومی کشور به لحاظ بیماری کرونا و همچنین وضعیت رتبه نهایی ایشان ، هرگونه اقدام بعدی پس از رفع بحران و تعیین تکلیف در خصوص سایر داوطلبان خواهد بود .

قبول شدگان علمی که به هر دلیل قصد ادامه فرآیند و آغاز کارآموزی در مرکز را ندارند می توانند ضمن مراجعه به سامانه ، انصراف خود را اعلام نمایند .

افرادی که در مجموع مراحل آزمون کتبی و مصاحبه موفق به کسب نمره تراز قبولی نشده اند و مراتب مردودی به ایشان اعلام شده است ، به این افراد در دو بخش مجزا اطلاع رسانی شده است تا کسانی که نمره نزدیک تری به نمره تراز داشتند و ممکن است در تراز گیری نهایی به جمع پذیرفته شدگان ملحق گردند از سایرین مجزا شده باشند .

در خصوص سهمیه ایثار گران نیز پیش از این پیامک هایی مبنی بر تایید یا رد ارسال شده و داوطلبان جهت اصلاح کد ایثارگری تا پایان اردیبهشت فرصت دارند .

اتخاذ تصمیم در خصوص نحوه رسیدگی به اعتراض به نتایج مصاحبه ها ، موکول به اتمام فرآیند مصاحبه در سراسر کشور بوده و از طرق رسانه های مرکز اطلاع رسانی خواهد شد .



منبع : انتشار اطلاعیه تعیین تکلیف داوطلبان راه یافته به مصاحبه آزمون وکالت 98
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/w4Km
نظرتان را بنویسید