تزریق چربی چیست ؟

تزریق چربی چیست ؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

تزریق چربی چیست ؟
در این شیوه از جوانسازی پوست ، از چربی بدن خود فرد به عنوان یک فیلر استفاده می شود. فیلرها جزو حجم دهنده های پوستی هستند و دسته ای از مواد تزریقی می باشند که با ورود به لایه ای از پوست ، منجر به حجم دهی و جوانسازی پوست می شوند. فیلرها دارای انواع مختلفی می باشند که در ایران نیز تحت عنوان تزریق ژل شناخته می شوند.

در تزریق چربی بر خلاف تزریق ژل و یا فیلر  از چربی های بدن خود فرد استفاده می شود و دارای اثرات و ماندگاری بیشتری است. ضمن اینکه بافت های بدن واکنش بدی به چربی های تزریق شده نشان نمی دهند.  اصول درمانی در تزریق چربی رعایت گردد ، عوارض تزریق چربی بسیار کم و محدود خواهد بود.

مرتبط بخوانید : آرایشگاه زنانه در رشت – لیست 10 تایی بهترین سالن های زیبایی رشت

تزریق چربی به صورت توسط بهترین دکتر تزریق چربی در رشت
یکی از کاربردهای تزریق چربی ، تزریق چربی به صورت می باشد. تزریق چربی به صورت منجر به از بین رفتن چین و چروک های صورت شامل خط خنده ، خط اخم ، خطوط افقی پیشانی و همینطور خطوط پنجه کلاغی در اطراف چشم می شود.

برای تزریق چربی به صورت از چربی شکم ، ران و دیگر بخش های بدن استفاده می شود. به طوری که چربی ها با روش لیپوساکشن استخراج می شوند و پس از آماده سازی به بخش های مورد نظر تزریق می گردند.

با استفاده از تزریق چربی می توان فرو رفتگی های ناشی از افزایش سن و همینطور چاله هایی که به دلیل آکنه و جوش بر روی پوست صورت ایجاد شده است را برطرف کرد. با استفاده از این روش امکان افزایش حجم لب ها ، ایجاد خط کانتور فک ، رفع غبغب ، رفع عقب رفتگی چانه و دیگر موارد این چنینی نیز وجود دارد.

مرتبط بخوانید :10 بهترین دکتر تزریق ژل لب در رشت سال 1401 + نظرات مراجعین

تزریق چربی به سینه
در صورتی که می خواهید حجم سینه های شما افزایش پیدا کند ، می توانید از تزریق چربی به سینه استفاده کنید. در نظر داشته باشید افرادی که پستان های آن ها شکل و بافت پوستی مطلوبی دارد ، گزینه مناسبی برای تزریق چربی هستند. در صورتی که افتادگی پستان های شما زیاد باشد ، قوام پوست پستان ها ضعیف می شود و تزریق چربی گزینه چندان مناسبی نخواهد بود.

در صورتی که قبلا ایمپلنت سینه انجام داده اید و مایل هستید که شکل و یا حجم پستان های خود را بهبود ببخشید ، می توانید از تزریق چربی استفاده کنید. از عوارض پس از ایمپلت سینه ، ناهماهنگی در شکل ظاهری پستان ها است. در این صورت تزریق چربی بهترین گزینه برای برطرف کردن این نقایص می باشد.

مرتبط بخوانید :کلینیک لاغری در رشت – لیست 10 تایی بهترین کلینیک های لاغری رشت

حجم‌ دهی به باسن توسط بهترین دکتر تزریق چربی در رشت
بسیاری از افراد علاقه مند به داشتن باسن پر می باشند. خوشبختانه با تزریق چربی می توان اقدام به حجم دهی به باسن نمود. در این روش بدون نیاز به ایمپلنت می توان انحنا و حجم باسن را افزایش داد. ضمن اینکه در تزریق چربی به باسن از لیپوساکشن برای خارج کردن چربی از نواحی مجاور و تزریق آن برای پر کردن باسن استفاده می شود.

جوانسازی پوست دست
برای جوانسازی پوست دست ، افزایش حجم و پوشاندن تاندون ها و عروق سطحی که در سنین بالا در پشت دست ها قابل مشاهده است ، می توان اقدام به تزریق چربی به دست ها نمود.

مرتبط بخوانید : 10 بهترین کلینیک کاشت مو در رشت سال 1401 + نظرات مراجعین

سوالات متداول

بهترین دکتر تزریق چربی در رشت کیست ؟
در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین پزشکان در زمینه تزریق چربی را معرفی کرده ایم.

هزینه تزریق چربی در رشت چقدر است ؟
برای اطلاع از هزینه تزریق چربی بهتر است در یک جلسه مشاوره با پزشک خود شرکت کنید.

آیا تزریق چربی در رشت با بیهوشی انجام می شود ؟

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Z57g
نظرتان را بنویسید