صرافی بیت پین bitpin.ir

صرافی بیت پین bitpin.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw

صرافی بیت پین، بستری امن را برای سرمایه گذاری ایرانیان، در بازار رمز ارز ها، فراهم آورده است. جهت ثبت نام در این صرافی، می توان از طریق ورود به سایت bitpin.ir، گزینه ثبت نام و برای احراز هویت، از طریق بخش حساب کاربری، گزینه شروع احراز هویت این سایت، اقدام نمود. خرید و فروش رمز ارز ها در این صرافی، نیز از بخش پلتفرم خرید و فروش، امکان پذیر است.

 

 

یکی از پلتفرم های مطمئن معاملاتی که برای خرید و فروش رمز ارز ها، در ایران، طراحی و راه اندازی شده است، سایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال بیت پین، به نشانی اینترنتی bitpin.ir، می باشد که تا کنون، سابقه ای درخشان، از خود در زمینه ارز های دیجیتال، به جای گذاشته است.

صرافی بیت پین، امکان معامله رمز ارز ها را برای کاربران ایرانی، اتباع خارجی و حتی شرکت ها فراهم آورده است. این صرافی ارز دیجیتال، خدمات و امکانات متنوعی داشته و در سال های اخیر، امکانات خود را بیش از این نیز توسعه داده تا جذابیت های بازار ارز های دیجیتال را بیشتر از این، به کاربران خود، نشان دهد. کاربران ایرانی به راحتی، می توانند با ورود به سایت bitpin.ir، از خدمات این صرافی، بهره مند گردند.

با توجه به اینکه صرافی بیت پین، دارای خدمات متنوعی، برای سرمایه گذاری ایرانیان، در زمینه کریپتو، می باشد، در ادامه، در رابطه با معرفی صرافی بیت پین، ورود به سایت bitpin.ir، ثبت نام و نحوه احراز هویت در این صرافی، ورود به حساب کاربری بیت پین، نحوه خرید و فروش در این پلتفرم، دانلود اپلیکیشن آن و همچنین، دیگر خدمات این صرافی آنلاین ارز های دیجیتال، مطالبی آورده شده است.

 

برای ورود به سایت صرافی بیت پین کلیک کنید.

 

صرافی بیت پین

 

 

کاربران برای ورود به سایت صرافی بیت پین باید به آدرس bitpin.ir مراجعه کنند.

 

برای عضویت در بزرگ ترین صرافی ارزهای دیجیتال ایران کلیک کنید.



 

معرفی صرافی بیت پین bitpin.ir

صرافی بیت پین، متعلق به شرکت سنا ایمن مبادله است که در حوزه مالی و سرمایه گذاری و ارتباطات و فناوری اطلاعات، یکی از هولدینگ های مطرح و پیشرو در ایران، محسوب می شود. بیت پین، با درک نیاز جامعه ایران، به وجود یک پلتفرم ایمن و کاربر پسند، جهت معاملات ارز های دیجیتال مختلف، ایجاد شد. این صرافی، شرایطی را برای افراد فراهم آورده است تا بتوانند به سادگی، روی بیت کوین، به عنوان یک دارایی امن و پربازده و همینطور سایر ارز های دیجیتال مطرح، سرمایه گذاری کنند.

صرافی بیت پین که در سال نود و نه راه اندازی شد، تنها پلتفرمی است که نماینده قانونی، در کمیته ارز های دیجیتال و بلاک‌ چین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کشور را دارد. تیم بزرگی که در این صرافی فعال بوده، متشکل از گروهی جوان خلاق و متخصص، از بهترین دانشگاه های کشور می باشد. این تیم، همواره تلاش دارند تا بهترین و مطلوب ترین خدمات خود را در صرافی بیت پین، به مشتریان خود، ارائه دهند. پشتیبانی شبانه روزی، در 7 روز هفته نیز یکی دیگر از نقاط قوت صرافی بیت پین محسوب می شود.

دنیای رمز ارز ها، مملو از فرصت های بالقوه و پربازده است که برای هر کسی، با هر سطح درآمدی، مناسب است. صرافی بیت پین، استفاده از این فرصت ها را هم برای افراد مبتدی و هم برای حرفه ای های بازار، تسهیل نموده است. این پلتفرم، از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و خدمات و امکانات متنوع و متفاوتی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

همچنین، از آنجایی که در کشور ایران، تاسیس شده است، موانع صرافی های خارجی را ندارد و به راحتی، با کارت بانکی و مدارک شناسایی ایران، می شود در این وب سایت، فعالیت کرد و هیچ دغدغه و نگرانی، بابت بلوکه شدن حساب یا تغییر آی پی نداشت. سایت صرافی بیت پین، به نشانی اینترنتی bitpin.ir، یکی از بهترین های حوزه کریپتو در ایران می باشد که تا به امروز، نام خوشی از خود به جای گذاشته است.

 

حتما بخوانید: صرافی آنلاین ارز دیجیتال چیست

 

راهنمای ثبت نام در صرافی بیت پین bitpin.ir

ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال بیت پین که در داخل کشور ایران فعالیت می کند، به دلیل اینکه نیاز به استفاده از هیچگونه نرم افزار تغییر آی پی ندارد، بسیار آسان است و شما می توانید، همانند صرافی نیل، به راحتی در این پلتفرم، ثبت نام کنید و از خدمات آن، استفاده نمایید.

 

برای ثبت نام در صرافی بیت پین، پس از ورود به سایت bitpin.ir، از بالای صفحه سمت چپ، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

 

صرافی بیت پین

 

سپس، با استفاده از آدرس ایمیل و یا شماره موبایل خود، ثبت نام خود را در این سیستم آغاز نمایید. قوانین و مقررات را با دقت کامل مطالعه فرمایید و در صورت توافق، تیک کادر را بزنید. همچنین، اگر کد دعوت از طرف دوستان خود دارید، در کادر بعدی آن را وارد نمایید. البته این کار، کاملا اختیاری است و هیچ اجباری، برای پر کردن این فیلد نیست. سپس، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

 

ثبت نام در صرافی بیت پین

 

حال، کدی که به شماره تلفن همراه و یا ایمیل شما ارسال شده است را در کادر مربوطه وارد نمایید، سپس، گزینه ارسال را انتخاب کنید.

 

ورود به سایت bitpin.ir

 

در این صفحه، نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید و سپس، یک رمز عبور، برای خود انتخاب نمایید که داری ویژگی های لازم، از جمله حروف کوچک و بزرگ لاتین و اعداد باشد. سپس، در فیلد سوم، رمز عبور خود را مجددا تکرار نمایید. توجه داشته باشید، رمز عبور شما، می بایست حداقل 8 کاراکتر باشد. در گام آخر، گزینه ورود را بزنید.

 

احراز هویت در صرافی بیت پین

 

شما، در این مرحله، موفق به ساخت یک حساب کاربری در صرافی بیت پین شده اید.

 

همچنین، یکی از راه های کسب درآمد غیر مستقیم، در این وب سایت، استفاده از کد معرف یا همان کد دعوت است. برای این کار، بر روی عکس پروفایل خود، در بالای صفحه کلیک کنید و سپس، گزینه دعوت از دوستان را انتخاب نمایید.

 

صرافی بیت پین

 

دو روش، برای دعوت از دوستان تان در این پلتفرم وجود دارد که می توانید، یا آن ها را از طریق شبکه های اجتماعی دعوت کنید و یا اینکه لینک دعوت را برای آن ها بفرستید تا بتوانند از آن طریق، مستقیما، در صرافی بیت پین، ثبت نام کنند.

 

ثبت نام در صرافی بیت پین

 

30 درصد از کارمزد های معاملاتی هر کدام از دوستان شما که از این طریق، در صرافی بیت پین، ثبت نام کنند، به شما خواهد رسید. به این ترتیب، هم شما و هم دوستانتان، می توانید از خدمات و امکانات عالی پلتفرم صرافی بیت پین، نهایت استفاده را ببرید و تجربه ای دلچسب و منحصر به فرد، از سرمایه گذاری و معامله در بازار ارز های دیجیتال را داشته باشید. به همین راحتی و سادگی! حال، باید برای گام مهم و ضروری بعدی، یعنی احراز هویت اقدام کنید که در بخش بعدی، به طور کامل، توضیح داده شده است.

 

برای عضویت در بزرگ ترین صرافی ارزهای دیجیتال ایران کلیک کنید.

 

بیشتر بخوانید: لیست صرافی های آنلاین ارز دیجیتال

 

 

 

 

 

نحوه احراز هویت در صرافی بیت پین bitpin.ir

حال، که مراحل اولیه ثبت نام خود را با موفقیت به اتمام رسانده اید، لازم است برای تکمیل ثبت نام خود، در صرافی ارز های دیجیتال بیت پین، مراحل احراز هویت را نیز در این پلتفرم، انجام دهید تا به راحتی، بتوانید از خدمات این صرافی، برای انجام معاملات رمز ارز ها، به صورت آنلاین، استفاده کنید.

 

افرادی که قصد خرید و فروش بدون واسطه رمز ارز ها را دارند، می توانند از طریق سایت رمزینکس، به نشانی ramzinex.com، اقدام نمایند.

 

پس از ورود به حساب کاربری تان، قبل از هر اقدام دیگری، به سراغ انجام فرآیند احراز هویت خود، در این سامانه بروید. برای انجام احراز هویت، در حساب کاربری خود، از بالای صفحه، سمت چپ، گزینه حساب کاربری را انتخاب کنید.

 

ورود به سایت bitpin.ir

 

سپس، بر روی گزینه سبز رنگ شروع احراز هویت کلیک نمایید.

 

احراز هویت در صرافی بیت پین

 

مراحل احراز هویت شما، در صرافی بیت پین، شامل چندین مرحله است. اگر با شماره موبایل خود ثبت نام کرده اید، ابتدا، می بایست، آدرس ایمیل خود را در سیستم، تایید کنید. بدین منظور، آدرس ایمیل خود را در کادر مربوطه وارد کرده و گزینه ارسال کد را بزنید.

 

صرافی بیت پین

 

سپس، کدی که به ایمیل تان ارسال شده را وارد کرده و گزینه تایید را بزنید.

 

ثبت نام در صرافی بیت پین

 

در این مرحله، اطلاعات مربوط به کارت شناسایی خود را به طور دقیق وارد نمایید. این اطلاعات، شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، جنسیت و تاریخ تولد شما می باشد. سپس، در کادر پایینی، تصویر کارت ملی خود را آپلود نمایید تا صرافی بیت پین، بتواند اطلاعات شما را تطبیق دهد.

در این بخش، سه گزینه متفاوت برای احراز هویت سه گروه مختلف، از سرمایه گذاران، وجود دارد که شامل کاربران ایرانی، اتباع خارجی و شرکت ها می باشد. هر کدام را که مناسب شخص شما است، انتخاب نمایید. هر بخش، اطلاعات متفاوتی را از شما می خواهد که مطابق با کادر های داده شده، می بایست وارد کنید. پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده، گزینه تایید را بزنید تا به مرحله بعد بروید.

 

ورود به سایت bitpin.ir

 

گام بعدی، مربوط به تایید کارت بانکی شما است. بدین منظور، بر روی گزینه افزودن کارت بیشتر، کلیک کنید و شماره کارت و شماره شبا خود را در آن بخش، وارد نمایید. سپس، گزینه تایید را انتخاب نموده تا به مرحله بعدی بروید.

 

احراز هویت در صرافی بیت پین

 

اگر تمام مراحل را تا به اینجا، درست و موفقیت آمیز طی کرده باشید، احراز هویت، سطح 2 شما با موفقیت تکمیل شده است. حال، گزینه ای به شما نمایش داده می شود که بتوانید به سطح 3 ارتقا پیدا کنید و عملیات واریز و برداشت بیشتری داشته باشید؛ برای این کار، بر روی گزینه تکمیل پروفایل و ارتقا به سطح 3 بزنید.

 

در این مرحله، می بایست تصویر تعهد نامه خود را بارگذاری کنید. ابتدا، بر روی گزینه راهنما کلیک کرده و متن تعهد نامه را به صورت دست نویس بنویسید. متن نوشته شده را امضا کرده و تاریخ بزنید. سپس، عکس سلفی خود را به همراه تعهد نامه و کارت ملی گرفته و در قسمت بارگذاری تعهد نامه آپلود نمایید.

 

صرافی بیت پین

 

نتیجه احراز هویت شما، در اسرع وقت، توسط صرافی بیت پین، بررسی شده و به شما اطلاع داده خواهد شد. بعد از تایید، می توانید برای سطوح کاربری بالاتر نیز در این پلتفرم، اقدام کنید که توضیحات مربوط به هر سطح کاربری و ویژگی های آن را در سایت بیت پین، می توانید مشاهده نمایید.

 

بیشتر بخوانید: کدام صرافی های ارز دیجیتال خارجی با ایران کار می کنند

 

راهنمای ورود به حساب کاربری صرافی بیت پین bitpin.ir

جهت ورود به حساب کاربری صرافی ارز دیجیتال بیت پین، برای استفاده از خدمات متنوع این صرافی آنلاین رمز ارز ها و انجام معاملات رمز ارزی، می توانید به راحتی، پس از ورود به سایت bitpin.ir، از طریق یکی از مرورگر های اینترنتی خود و با توجه به مراحل زیر، پیش بروید:

 

پس از ورود به سایت bitpin.ir، از قسمت بالای صفحه، سمت چپ، گزینه ورود را بزنید.

 

ثبت نام در صرافی بیت پین

 

سپس، شماره تلفن همراهی که با آن، در صرافی بیت پین، ثبت نام کرده اید و رمز عبور خود را وارد کنید و بر روی گزینه ورود بزنید.

 

ورود به سایت bitpin.ir

 

حال، کد تاییدی که به تلفن شما ارسال شده است را وارد نموده و بر روی گزینه تایید، کلیک کنید.

 

احراز هویت در صرافی بیت پین

 

اکنون، وارد حساب کاربری خود می شوید. برای شارژ کردن کیف پول ارز دیجیتال خود، می توانید به قسمت کیف پول بروید.

 

صرافی بیت پین

 

در بخش کیف پول، دارایی های کلی شما، در تصویر کیف پولی که سمت چپ صفحه قرار دارد، به شما، نمایش داده می شود. همچنین، فهرست یک سری رمز ارز ها را در این صفحه، مشاهده می کنید که هر کدام، کیف پول آن رمز ارز هستند. با کلیک بر روی گزینه واریز و برداشت که در جلوی هر کدام قرار دارد، می توانید آن والت کریپتو را شارژ کرده و یا از آن برداشت کنید. به عنوان مثال، بر روی گزینه تومان، کلیک نموده و کیف پول تومانی خود را با استفاده از کارتی که مشخصاتش را در صرافی بیت پین، ثبت کرده اید، شارژ کنید.

 

ثبت نام در صرافی بیت پین

 

در منوی بالای صفحه، چند گزینه وجود دارد. گزینه تاریخچه، تاریخچه سفارشات و تراکنشات شما در پلتفرم صرافی بیت پین را نمایش می دهد. بخش آکادمی، شما را به بخشی از صرافی بیت پین، هدایت می کند که در آن، آموزش های مختلفی را در رابطه با ارز های دیجیتال مختلف و دنیای بلاکچین، می توانید دریافت کنید. همچنین، برخی اخبار دنیای کریپتو را نیز در این بخش، می توانید ببینید.

بخش راهنمای استفاده، نحوه استفاده از این صرافی آنلاین و بخش های مختلف آن را برای شما شرح می دهد و نهایتا، بخش قیمت ارز دیجیتال نیز قیمت برترین رمز ارز های بازار کریپتو را به شما نشان می دهد. با کلیک بر روی نماد بیت پین که در بالای صفحه، سمت راست قرار دارد، در هر بخش از این سایت که باشید، به صفحه نخست هدایت می شوید.

همانطور که گفته شد، تمامی بخش های سایت bitpin.ir، به راحتی، در دسترس می باشند و بدون کوچکترین ابهامی، می توانید از خدمات این وب سایت، بهره مند شوید. فراموش نکنید که دسترسی به امکانات و خدمات این سایت، تنها زمانی امکان پذیر است که شما مراحل احراز هویت خود را به صورت کامل طی کرده باشید و احراز هویت شما از سمت صرافی بیت پین، نیز تایید شده باشد.

 

ورود به سایت bitpin.ir

 

در هر مرحله، اگر سوالی داشتید یا با خطایی رو به رو شدید، می توانید بر روی گزینه چت سبز رنگی که در پایین صفحه، سمت راست قرار دارد، کلیک کنید تا پشتیبانان صرافی بیت پین، شما را راهنمایی کنند.

 

سرمایه گذاران بازار مالی کریپتوکارنسی، می توانند بدون هیچ گونه سرمایه اولیه ای، در این بازار، برای دریافت ارز دیجیتال رایگان اقدام نمایند. برای راهنمایی بیشتر، در رابطه با نحوه دریافت ارز دیجیتال رایگان، در بازار کریپتوکارنسی، به لینک زیر مراجعه کنید.

 

بیشتر بخوانید: دریافت ارز دیجیتال رایگان

 

نحوه خرید و فروش در صرافی بیت پین bitpin.ir

همانطور که در بخش های قبل، گفته شد، برای اینکه بتوانید در صرافی آنلاین ارز های دیجیتال بیت پین، خرید و فروش انجام دهید، می بایست احراز هویت شما، توسط این صرافی، تایید شده باشد. در ادامه، در رابطه با نحوه خرید و فروش در صرافی بیت پین، توضیحات لازم ارائه شده است.

 

افرادی که به تازگی، قصد سرمایه گذاری، در بازار ارز های دیجیتال را دارند، می توانند ابتدا با حداقل میزان خرید ارز دیجیتال، معاملات خود را آغاز نمایند.

 

جهت خرید و فروش ارز های دیجیتال، در صرافی بیت پین، از صفحه نخست حساب کاربری خود، بر روی گزینه پلتفرم خرید و فروش و یا گزینه سبز رنگ خرید که در وسط صفحه قرار دارد، بزنید. هر کدام از این گزینه ها، شما را به صفحه معاملات حرفه ای، راهنمایی خواهند کرد.

 

احراز هویت در صرافی بیت پین

 

در این صفحه، شما می توانید رمز ارز مطلوب خود را معامله کنید. در بالای صفحه، نام جفت ارزی که برای معامله انتخاب کرده اید، به همراه اطلاعات قیمتی آن، از جمله قیمت فعلی، بالاترین و پایین ترین قیمت و غیره، به شما نمایش داده می شود. در وسط صفحه نیز نمودار قیمت ارز دیجیتال منتخب را مشاهده می کنید که با استفاده از ابزار هایی که در سمت چپ این نمودار، قرار دارد، می توانید به تحلیل نمودار بپردازید.

بالای نمودار، دو گزینه بازار جهانی و بازار بیت پین را مشاهده می کنید. نمودار، به صورت پیش فرض، بازار جهانی را که قیمت ها در آن، بر حسب تتر یا همان دلار است را به شما نمایش می دهد. اما، در بازار بیت پین، قیمت ها بر اساس تومان می باشند.

 

صرافی بیت پین

 

بخش سمت راست صفحه، مربوط به پیشنهادات خرید و فروش کاربران است و در بخش چپ، فهرست جفت ارز های مختلف، قرار دارد که می توانید هر کدام را که خواستید، بر حسب تومان یا تتر انتخاب کنید. زیر نمودار نیز کادر مربوط به خرید و فروش قرار دارد. در بخش خرید، مقدار رمز ارزی که قصد خرید آن را دارید، در کادر دوم وارد کنید و در کادر اول، قیمت آن را بر حسب تومان/ تتر وارد نمایید.

این قیمت، قیمتی است که شما قصد خرید رمز ارز هایتان در آن محدوده را دارید. سپس، بر روی گزینه خرید بزنید. برای فروش نیز همین روند را از کادر مقابل، به صورت برعکس انجام دهید. یعنی، رمز ارزی که قصد فروش آن را دارید، با قیمتی که می خواهید در آن بفروشید را وارد کنید. سفارش شما، به محض انجام شدن، در حساب تان می نشیند.

 

ثبت نام در صرافی بیت پین

 

صرافی بیت پین، روش سریع تری نیز برای خرید و فروش ساده و آسان انواع ارز دیجیتال، در نظر گرفته است. برای این منظور، می توانید بر روی گزینه مربع شکلی که در بالای صفحه، سمت راست قرار دارد، کلیک کنید و سپس، گزینه خرید آسان را انتخاب نمایید.

 

ورود به سایت bitpin.ir

 

در این بخش، بر حسب اینکه، قصد خرید یا فروش دارید، یکی از گزینه های خرید/ فروش را انتخاب کنید. به عنوان مثال، بر روی گزینه خرید بزنید. در کادر اول، نام رمز ارز خود را انتخاب کنید و در کادر دوم، ارزی که قصد خرید با آن را دارید، وارد نمایید.

 

احراز هویت در صرافی بیت پین

 

سپس، مبلغ کلی که می خواهید بپردازید را در فیلد نخست وارد کنید. اگر بر روی گزینه همه پول بزنید، سیستم، کل پول شما را برای خرید، به کار می گیرد. در فیلد دوم نیز تعداد رمز ارزی که می خواهید بخرید را وارد نمایید. صرافی بیت پین، به طور اتومات، مبلغ پرداختی را برای شما محاسبه می کند و اگر با مبلغ، موافق بودید و موجودی لازم را نیز داشتید، می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا صرافی بیت پین، آن را برای شما انجام دهد.

 

بیشتر بخوانید: آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال

 

دانلود و راهنمای استفاده از برنامه صرافی بیت پین bitpin.ir

اگر به کامپیوتر، دسترسی نداشتید، نگران نباشید، در هر زمان و مکان، امکان استفاده از خدمات صرافی بیت پین را همانند خدمات صرافی اکسیر، بر روی تلفن همراه هوشمند و تبلت خود نیز دارید. فقط کافی است، چند دقیقه، وقت صرف کنید و اپلیکیشن صرافی بیت پین را بر روی تلفن همراه هوشمند خود، نصب کنید.

 

از جمله مزایای اپلیکیشن این صرافی، نسبت به رقبای دیگر خود، این است که علاوه بر اندروید، سیستم عامل های IOS را نیز پشتیبانی می کند. برای دانلود برنامه بیت پین، برای سیستم عامل IOS، می توانید از خود وب سایت بیت پین، بر روی لینک دانلود iphone، کلیک نمایید و یا کد QR سایت را اسکن کنید.

 

صرافی بیت پین

 

همچنین، اگر، سیستم عامل گوشی موبایل شما اندروید است، در ادامه، برای شما فایل دانلود مستقیم برنامه صرافی بیت پین، برای سیستم عامل اندروید، آورده شده است.

 

برنامه صرافی بیت پین برای اندروید

  • نویسنده : سایت دینا
  • حجم : 6.82 مگابایت
  • منبع : bitpin.ir

دانلود فایل

 

افرادی که قصد مشاهده قیمت رمز ارز ها، به صورت لحظه ای را دارند، می توانند از طریق سایت کوین مارکت کپ، به نشانی coinmarketcap.com، اقدام نمایند.

 

پس از نصب برنامه بیت پین، از منوی گوشی خود، وارد اپلیکیشن صرافی بیت پین شوید. سپس، گزینه ورود را انتخاب کنید.

 

ثبت نام در صرافی بیت پین

 

در این قسمت، شماره تلفن همراه و رمز عبور خود را وارد کرده و سپس، کد تایید ارسال شده به شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید.

 

ورود به سایت bitpin.ir

 

سپس، وارد حساب کاربری خود در اپلیکیشن صرافی بیت پین می شوید. چند صفحه اول را رد کنید و بر روی تصویر خانه، ضربه بزنید.

 

احراز هویت در صرافی بیت پین

 

اگر هنوز حساب کاربری خود را تکمیل نکرده اید، بر روی گزینه قرمز رنگ تکمیل حساب کاربری، در وسط صفحه بزنید تا مراحل کار را انجام دهید. از منوی پایین صفحه، با کلیک بر روی گزینه کیف پول، می توانید کیف پول خود را شارژ نمایید یا اگر مبلغی در کیف پول خود دارید، آن را برداشت کنید. بخش خرید آسان، امکان خرید سریع و راحت رمز ارز های بازار را به شما داده؛ همچنین، بخش خرید و فروش نیز امکان خرید و فروش حرفه ای را به شما می دهد.

 

صرافی بیت پین

 

در بخش خرید و فروش، می توانید رمز ارز مطلوب خود را از قسمت بالای صفحه انتخاب نمایید. نمودار قیمتی آن را نیز در وسط صفحه، مشاهده می کنید. برای خرید و فروش رمز ارز مورد نظر خود، بر روی گزینه سبز رنگ خرید یا قرمز رنگ فروش بزنید.

 

ثبت نام در صرافی بیت پین

 

برای مثال در بخش خرید، تعداد رمز ارزی که می خواهید بخرید را به همراه قیمت ریالی یا تتری آن وارد نمایید. فراموش نکنید، اگر قصد خرید به تومان را دارید، از قبل می بایست حساب خود را به میزان مورد نظر، به تومان، شارژ کرده باشید. اگر هم قصد خرید به تتر را دارید، باید از قبل، موجودی تتری در حساب شما باشد. پس از وارد کردن داده ها، می توانید بر روی گزینه خرید بزنید. برای فروش یک رمز ارز نیز همین مراحل را می توانید، طی کنید.

 

ورود به سایت bitpin.ir

 

در بالای فیلد خرید، سه گزینه محدود، فوری و با حد ضرر / سود را مشاهده می کنید. در حالت عادی، خرید و فروش شما به صورت محدود است. اگر بر روی گزینه فوری بزنید، دیگر، نیازی به وارد کردن قیمت ندارید و فقط، می بایست تعداد رمز ارز مطلوب خود را وارد کنید.

در این قسمت، خرید بر اساس آخرین معاملات بازار، سریعا انجام می شود. در بخش مربوط به حد ضرر / سود نیز امکان تعیین SL و TP خواهید داشت. همانطور که ملاحظه کردید، کار با اپلیکیشن بیت پین نیز مانند وب سایت صرافی بیت پین، بسیار ساده و راحت است و حتی، مبتدی ترین افراد نیز با کمی آموزش، می توانند از خدمات این پلتفرم کاربردی بهره مند شوند.

 

بیشتر بخوانید: راه های کلاهبرداری در ارز های دیجیتال

 

خدمات صرافی بیت پین bitpin.ir

صرافی آنلاین ارز های دیجیتالی بیت پین، به نشانی اینترنتی bitpin.ir، همانند صرافی بیت ایمن، خدمات و امکانات متنوعی را در زمینه معاملات کریپتو، در اختیار کاربران خود، به صورت آنلاین، قرار داده است که از آن جمله، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

دارا بودن فهرست متنوعی، از جفت ارز های مطرح بازار و پشتیبانی از بیش از 80 رمز ارز معروف

پشتیبانی حرفه ای 24 ساعته، در 7 روز هفته، به صورت تلفنی، آنلاین و از طریق ایمیل

ثبت نام و احراز هویت سریع و آسان

دارا بودن کیف پول اختصاصی

امنیت بالا پلتفرم

دارا بودن ابزار های پیشرفته و حرفه ای، جهت معاملات

دارا بودن انواع روش های سفارش گذاری

امکان دریافت 30 درصد کارمزد معاملاتی، با معرفی صرافی بیت پین، به دوستان و آشنایان

نمایش لحظه ای قیمت ارز های دیجیتال بازار

دارا بودن اپلیکیشن کاربر پسند، برای سیستم عامل های اندروید و IOS

امکان معاملات تومانی و تتری

امکان واریز و برداشت ریالی و تتری سریع

ارائه API برای شرکت ها

ارتقا سطح دانش کاربران، از طریق آکادمی صرافی بیت پین

دارای 5 سطح کاربری متفاوت، با کارمزد های عادلانه و معقول

 

افرادی که قصد خرید و فروش ارز های دیجیتالی، در سایت صرافی های ارز دیجیتال ایرانی را دارند، می توانند از طریق سایت بیت برگ، اقدام نمایند.

 

و بسیاری از امکانات دیگر که البته، از آنجایی که زمان کمی، از آغاز فعالیت صرافی بیت پین می گذرد، هنوز کاربران این صرافی، زیاد نیستند و حجم معاملات و در نتیجه نقدینگی آن، پایین است. اما مدت طولانی نمی گذرد که این مشکل نیز حل و فصل شده و کاربران زیادی به مزایای بی شمار این پلتفرم پی می برند.

 

در ادامه بخوانید: مشاوره سرمایه گذاری ارز دیجیتال

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد صرافی بیت پین در کانال تلگرام سرمایه گذاری عضو شوید، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره سرمایه گذاری دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون صرافی بیت پین پاسخ دهند.

 

 

 

 

سوالات متداول

 

1- ✔️نحوه ثبت نام در صرافی بیت پین به چه صورت است؟

✔️برای ثبت نام در صرافی بیت پین می توان از طریق سایت bitpin.ir بخش ثبت نام اقدام نمود که مراحل آن در متن مقاله آورده شده است.

 

2- ✔️نحوه ورود به حساب کاربری صرافی بیت پین به چه صورت می باشد؟

✔️جهت ورود به حساب کاربری صرافی بیت پین می توان از طریق سایت bitpin.ir با استفاده از گزینه ورود اقدام کرد که در متن مقاله مراحل آن آورده شده است.

 

3- ✔️خرید و فروش رمز ارز ها در صرافی بیت پین چگونه صورت می گیرد؟

✔️خرید و فروش رمز ارز ها در صرافی بیت پین از طریق سایت bitpin.ir بخش پلتفرم خرید و فروش انجام می شود که در متن مقاله توضیحات کامل آورده شده است.

منبع : صرافی بیت پین bitpin.ir

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/5mzX
نظرتان را بنویسید