تور وان نوروز 1402

تور وان نوروز 1402
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
نامی گشت ایرانیان

تور وان نوروز 1402
تور وان امروزه به دليل قيمت پايين و فاصله نزديك با ايران به يكي از تورB هاي محبوب ايرانيان در تمام فصول به خصوص در ايام عيد نوروز تبديل شده است. تور يك نوروز 1402 معمولاً به صورت زميني يا ريلي انجام مي شود. براي شركت در تور بهار وان تركيه اطلاعات اين شهر زيبا قطعا براي شما مفيد خواهد بود.
شهر وان درست در قسمت شرقي تركيه در ساحل شرقي درياچه وان و همچنين در ضلع شرقي قلعه تاريخي وان و مركز استان وان واقع شده است. تور عيد يك سفر مي تواند يك سفر 3-4 روزه عالي براي شما باشد.همچنين به دليل قرار گرفتن اين شهر در كنار درياچه وان، آب و هواي آن بسيار معتدل و مطبوع است. مسافران گرامي براي سفر به وان از تهران بايد از شهرهاي قزوين، زنجان و تبريز عبور كرده و سپس يكي از سه مرز خروجي زميني بازرگان، رازي و سارو را انتخاب كرده و به شهرهاي ماكو، خوي و اروميه بروند. .
ضمنا فاصله شهر اروميه تا وان حدود 290 كيلومتر و 4 ساعت مي باشد.از ديگر راه هاي سفر به شهر وان تركيه استفاده از قطار تهران-وان در تور نوروز وان 1402 است كه بين اينها حركت مي كند. دو شهر هفته اي يكبارتوجه داشته باشيد كه قطار از طريق مرز رازي-كاپيكوي وارد تركيه مي شود.
اما اين را هم بدانيد كه سفر با قطار عليرغم امكان استراحت در راه، به دليل زمانبر بودن بررسي هاي مختلف توسط گمرك تركيه، بيشتر از سفر جاده اي طول مي كشد، از سوي ديگر، زيرا معمولا در تور، قطار به مقصد مي رسد. ايستگاه حوالي ناهار قطاري مي رسد، شما عملا يك روز سفر را از دست مي دهيد. پس اين به شما بستگي دارد كه ترجيح مي دهيد امسال سفر بهاري خود را چگونه آغاز كنيد.
 
تور وان نوروزي
قيمت حمام نوروزي 1402 بي بي بي بي طبيعتا هر چه به عيد نوروز نزديك مي شويم شاهد افزايش نرخ تور براي عيد خواهيم بود و در نتيجه مي توان قيمت تور وان را به Fakتور مختلف متصل كرد. پس پيشنهاد ما به شما اين است كه اگر واقعاً قصد رفتن به اين شهر تور را داريد، در اسرع وقت رزرو يا خريد كنيد.
در آژانس نامي گشت بسته اي را انتخاب مي كنيد كه با شرايط مالي شما مطابقت دارد و مي توانيد با رزرو بليط قطار و هتل بسيار مناسب خيالتان راحت باشد و همچنين با حساب سرانگشتي هزينه هاي سفر متوجه شويد كه تور One Eid 1402 سفر بسيار ارزان و حتي ارزاني است. با قيمتي بسيار كمتر از هزينه سفر به هر يك از شهرهاي توريستي حتي در كشور خودمان.علاوه بر اين، شما قادر خواهيد بود.
بنابراين مي توانيد با خريد وانت ارزان و اقتصادي در هزينه هاي خريد سالانه خود صرفه جويي كنيد. در نهايت، قيمت تور ويژه آوريل 1402 بسته به بسته اي كه انتخاب مي كنيد متفاوت است و به دو عامل بستگي دارد: قيمت بليط (قطار-هوايي) و قيمت هتلE. در پايان با توجه به قيمت مورد نظر خود از بليط هاي مختلف هتل، تور خارجي و بليط هواپيما (بليط چارتر و سيستم بليط داخلي و خارجي) مي توانيد با بهترين كيفيت و قيمت پايين، راحت تر از آنچه فكر مي كنيد، مورد دلخواه خود را پيدا كنيد. . پروازها).بهترين قيمت را از نامي گشت بخريد.
 
قيمت وان عيد نوروز 1400 تور
پيشنهاد تور يك نوروز 1402 در سال هاي اخير تعداد زيادي از مردم براي پيشنهاد يك تور يا پيشنهاد ويژه نوروزي لحظه آخري تور مراجعه كرده اند. يكي از مزيت هاي وانت لحظه آخري تور اين است كه از نظر فني هيچ تفاوتي با وانت مسافرتي تور ندارد و از طرفي براي علاقه مندان قيمت كمتري دارد. با اين توصيفات از معايب اين تور مي توان به اين نكته اشاره كرد كه ممكن است پس از خريد آن زمان كافي براي سفر نداشته باشيد و حتي چند ساعت بعد نوبت پرواز شما به وان است، بنابراين بايد هميشه آماده باشيد. مسافرت رفتن.به همين دليل اگر قصد خريد تور 1402 دقيقه نود و يك فنر را داريد بهتر است خيلي سريع عمل كنيد در غير اين صورت پرواز و هزينه اي كه پرداخت كرده ايد را از دست خواهيد داد.
در عين حال نگران قيمت تور One نباشيد زيرا ما با ارائه تورB One لحظه آخري و تورB با قيمت عالي و استثنايي شرايطي را براي شما فراهم كرده ايم تا از سفر خود نهايت لذت را ببريد و با كمترين قيمت بسته بندي كنيد. پيشنهادات تور را انتخاب كنيدخوشبختانه براي رفتن به اين مقصد نيازي به ويزا نداريد، بنابراين مي توانيد زمان سفر خود را راحتتر انتخاب كنيد. اگر متقاضي اير وان تور در نوروز هستيد، بهتر است از ابتداي بهمن ماه تور خود را خريداري كنيد. البته، اگر برنامه سفر شما براي نيمه دوم تعطيلات است، ممكن است بتوانيد تور خود را در نيمه اول تعطيلات خريداري كنيد.
پيشنهاد ما به شما اين است كه اگر در اين ايام ترجيح مي دهيد به وان تركيه سفر كنيد، بهتر است بليط رفت و برگشت خود را 1 تا 2 ماه قبل از سفر تهيه كنيد و 1 ماه قبل از تاريخ سفر رزرو هتل را انجام دهيد.
به طور كلي بايد بگوييم كه اكثر مسافران اين مقصد سه بازه زماني را براي سفر خود انتخاب مي كنند كه به شرح زير است.
 
27 مارس تا هفته اول آوريلهفته دوم فروردين9 آوريل به بعدآب و هواي وان در نوروز 1402 فصل بهار عمدتاً شامل مارس تا مه است. اگر در اين فصل به اين شهر جذاب مي رويد، بايد بدانيد كه وان به ويژه در ماه هاي ابتدايي بهار سردي را تجربه مي كند. با نزديك شدن به ماه مه، دما مطلوب تر و دلپذيرتر مي شود.
اين در حالي است كه ميانگين دما در اين فصل حدود 5 درجه است.از 2 تا 21.2 درجه سانتيگراد متغير است. فصل بهار را مي توان دومين فصل پرتردد گردشگري وان ناميد كه در آن مسافران بسيار متنوعي را در اين منطقه خواهيد ديد و البته براي افرادي كه ترجيح مي دهند در روزهاي كمتر شلوغ وان به گشت و گذار و استراحت بپردازند، اين بازه زماني در نظر گرفته شده است. خيلي خوب.
 


بهترين هتل در وان براي اقامت در نوروز 1402 آيا شهر وان را براي سفر به تركيه و ديدن زيبايي هاي بي نظير آن انتخاب كرده ايد؟ خوب اگر سفر شما به شهر وان تركيه يك سفر تفريحي محسوب مي شود، اين هتل هاي وان واقع در مركز شهر را انتخاب كنيد. با اين كار به راحتي در وقت و هزينه تاكسي خود صرفه جويي كرده ايد.
همچنين بايد در نظر داشته باشيد كه قيمت هتل در وان با توجه به امكانات و موقعيت مكاني آنها كاملا متفاوت است و هتل 3 ستاره، هتل 4 ستاره و هتل 5 ستاره هر كدام از نظر امكانات تفاوت هاي زيادي دارند و آنها كيفيت خدمات يكساني داشته باشد. همچنين مي توانيد براي راهنمايي دقيق تر با همكاران ما در آژانس ارزيابي قيمت هتلE تماس بگيريد.در نهايت از آنجايي كه وان يكي از شهرهاي محبوب ايرانيان است، انتخاب هتل مناسب براي هموطنان مهم است، بنابراين تصميم گرفتيم تا هتل محبوب و محبوب مسافران اين مقصد را نام ببريم.
هتل بويوك اورارتوهتل Tamara (هتل تامارا)منوي هتلهتل رويال ميلانگراند هتل وانهتل هالديهتل رويال بركهتل رسمينا.
منبع : https://www.namigasht.com/tours/turkey/van/nowruz

نظرتان را بنویسید