تور تابستان قشم

تور تابستان قشم
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
نامی گشت ایرانیان

تور تابستان قشم 1402 
بد نيست قبل از سفر با تور قشم در تابستان 1402 اطلاعاتي از اين جزيره زيبا و بكر داشته باشيم، اما خب، سالي پر فراز و نشيب و البته بسيار سخت و شگفت انگيز و خوشبختانه با كاهش سايه شوم ويروس كرونا بدون شك متفاوت خواهد بود. امسال گرم ترين تابستان را با خيال راحت تري تجربه مي كنيم.
هنوز مشخص نيست كه ويروس كرونا تا چه زماني بر جهان خواهد كشيد، اما بيشتر مسافران مشتاق هستند دوباره سفرهاي هيجان انگيز را آغاز كنند. امسال با اندكي ترس و اميد منتظر فرا رسيدن تابستان عاري از ويروس كرونا هستيم تا به عنوان انتقام تمام روزهايي كه در قرنطينه و حسرت سفرهاي از دست رفته را سپري كرده ايم، سعي كنيم تمام روزهاي بد را فراموش كنيم.در تابستان قشم 1402.
 
تور قشم تابستان 1400
 
از اين رو، كل تيم گروه سفر نامي گشت به اميد سپري شدن اين همه اخبار ناخوشايند با فرا رسيدن تابستان 1402، تور متنوع و فراواني را در قشم براي شما آماده كرده اند تا در سفري بي نظير تور، سفري به ياد ماندني را از دست بدهيد. روزهاي قرنطينهنامي گشت تور امسال توسط يك متخصص حرفه اي انتخاب و تهيه شده است و در طيف گسترده اي در بالاي همين صفحه قابل مشاهده است.
علاوه بر اين، لازم است بدانيد كه اگرچه قشم يكي از محبوب ترين مقاصد گردشگري و تور در كشورمان به شمار مي رود، اما در تابستان به دليل هواي گرم و سختي آن چندان مورد استقبال قرار نمي گيرد.
خب اين مشكل باعث مي شود در تابستان 1402 تور قشم عرضه شود و جشنواره هايي براي جذب گردشگر به اين جزيره برگزار شود در دوره اي كه قيمت پايين تور در قشم در اين فصل اكثر مسافران را وسوسه مي كند و در واقع ارزان ترين فصل براي سفر محسوب مي شود. به قشم
 
تور تابستان قشم
 
سوال مهم بعدي نحوه تعيين قيمت تور قشم تابستان 1402 است! خب حتما مي دانيد كه قيمت تور قشم به عوامل مهمي مانند رزرو هتل با غذا، بليط هواپيما، نوع خدمات ارائه شده، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهي، بيمه مسافرتي، ليدر تور، گشت شهري رايگان و غيره بستگي دارد. بستگي دارد
سپس از 10 جولاي تا 10 سپتامبر مي توان گفت كه اين روزهاي گرم ترين روزهاي اين جزيره به حساب مي آيند.اما در عوض هزينه سفر در اين زمان تقريبا نصف روزهاي ديگر سال است.
قيمت بليط هواپيما و هزينه اقامت در هتل قشم در تابستان 1402 نسبت به ساير فصول سال هزينه كمتري براي شما خواهد داشت زيرا فصل كم گردشگري اين جزيره است. همچنين خلوت تر بودن مراكز اقامتي قشم در فصل تابستان باعث مي شود مسافران اين جزيره از اقامت خود در اين جزيره آسوده خاطر باشند.
علاوه بر اين، قيمت پرواز تهران-قشم از 800 هزار تومان و دو برابر اين قيمت برآورد مي شود و كرايه هتل نيز از 200 هزار تومان شروع مي شود.
پيشنهاد تور قشم تابستان 1402 حتماً بارها اصطلاح "تور معاملات مسافرتي" را شنيده ايد و تعجب كرده ايد كه اين تور يا پيشنهادات دقيقاً چيست و چه زماني بيشتر ارائه مي شود؟ همانطور كه از نامش پيداست، پيشنهاد تور قشم به نوعي تور هاي لحظه آخري قشم است كه به آن تورB مي گويند.
كه در حداقل فاصله زماني تا تاريخ شروع تور معمولا بين 1 تا 2 روز قبل از تاريخ پايان ثبت نام تور قشم مي باشد، به دليل تكميل نشدن سهميه رزرو شده توسط نمايندگي ها، نمايندگي ها مجبور به فروش تور خود به ميزان 10% مي باشند. به 50٪٪ تخفيف قيمت واقعي كه شامل تور داخلي ارزان است.پيشنهاد ارزان قيمت تور قشم بيشتر براي تعطيلات سال نو، عيد نوروز، تابستان و تعطيلات رسمي طولاني است. از آنجايي كه اين فصل در واقع فصل كم قشم و فصل آرام در اين جزيره است، بيشترين و متنوع ترين پيشنهادات تور قشم در اين بازه زماني در دسترس است زيرا هم هتل و هم خطوط هوايي تخفيف هاي آژانس هاي هيجان انگيزي ارائه مي دهند. كه بهترين گزينه براي سفرهاي ارزان و مقرون به صرفه محسوب مي شود.
 
پيشنهاد تور قشم تابستان 1400
راه هاي سفر به قشم در تابستان 1402 چيست؟ براي سفر به جزيره قشم از تهران گزينه هاي مختلفي خواهيد داشت: تور قشم اير، تور قشم با قطار يا اتوبوس، سفر با ماشين شخصي، ممكن است تعجب كنيد كه كدام يك از اين روش ها بهتر است؟ براي انتخاب وسيله نقليه مناسب براي سفر، بهتر است هر كدام را بررسي كنيد. اما در كل انتخاب هركسي به بودجه و سليقه شما بستگي دارد.
 
تور سرزمين قشم در تابستان 1402 
يكي از بهترين و مطمئن ترين وسايل حمل و نقل براي سفر به قشم قطار است. براي اين منظور شما مسافر عزيز بايد ابتدا با قطار به بندرعباس برويد و از آنجا با تاكسي به اسكله شهيد حقاني بندرعباس برويد و از آنجا با اتوبوس هاي دريايي به اسكله زكري در جزيره قشم برويد.اما پيشنهاد نامي گشت به شما گردشگراني كه قصد خريد تور قشم در اين فصل را داريد، سفر هوايي به قشم است. زيرا تفاوت قيمت چنداني ندارد و در مسير 18 ساعته قطار تهران به بندرعباس و سپس قشم فرصت فرار از گرماي وحشتناك را داريد.
 
شركت هواپيمايي بي بي بي بي بي قشم در تابستان 1402 
سفر با قطار مي تواند هيجان انگيز و ارزان باشد اما اولين پيشنهاد ما به شما تور قشم اير است زيرا مدت زمان آن كوتاه است و از نظر قيمت با توجه به پيشنهادات وسوسه انگيز اين فصل تفاوت چنداني با قطار نخواهد داشت.
مدت زمان پرواز از تهران به جزيره قشم حدود 2 ساعت است و متداول ترين سوال شما عزيزان اين است كه قيمت پرواز قشم در تابستان تور چگونه است؟ تور قيمت بليط هواپيما قشم بسته به فصل و تعداد مسافران از 800000 تومان و بيشتر متغير است.
پروازهاي قشم توسط شركت هاي هواپيمايي قشم اير، واراش، تابان، معراج و ايران اير انجام مي شود كه قشم اير و ايران اير از پروازهاي محبوب مسافران قشم تور هستند. گاهي اوقات تفاوت قيمت اندك در برخي تاريخ ها به ويژه تابستان و يا انتخاب هوشمندانه تاريخ براي سفر رفت و برگشت، تور قشم اير را مي توان پرواز اقتصادي تور ناميد.براي اين كار سعي كنيد تاريخ حركت جمعه يا اول هفته را انتخاب كنيد، زمان پرواز نقش مهمي در قيمت تور شما دارد. بنابراين زمان هاي كمتر محبوب ارزان تر هستند، در برخي موارد انتخاب مدت اقامت مي تواند در قيمت كل تور قشم به صرفه تر باشد.
 
تور هواي قشم در تابستان
بهترين زمان براي خريد تور تابستان قشم 1402 مي باشد ظرفيت تور قشم معمولا در فصل تابستان پر نمي شود و به دليل استقبال كم گردشگران و مسافران، قيمت اين تور معمولا كمتر و ارزانتر از حد انتظار است. در نتيجه با تغيير قيمت زيادي مواجه نخواهيد شد و مي توانيد حتي يك يا دو روز قبل از تاريخ سفر خود، تابستان 1402 قشم خود را با تور رزرو يا خريداري كنيد.
 
بهترين زمان براي خريد تور در قشم تابستان است
بهترين مقاصد گردشگري در تور قشم تابستان 1402 كجاست؟ جزيره قشم به عنوان يكي از زيباترين و بزرگ ترين جزاير ايران شناخته مي شود كه در تنگه هرمز قرار دارد. اين جزيره مقصد بسياري از گردشگران داخلي و خارجي است. قشم يكي از جزاير استان هرمزگان و از ديرباز متعلق به ايران بوده است.
ويژگي هاي طبيعي، بكر و منحصر به فرد اين جزيره همه را شگفت زده كرده است كه گزينه مناسبي براي تجربه هاي جديد و خاطره انگيز خواهد بود.با توجه به شرايط آب و هوايي اين جزيره، بهترين زمان براي سفر به قشم از اوايل آذر تا اوايل فروردين است.
در زير شما را با جاذبه هاي شگفت انگيز و بي نظير قشم آشنا مي كنيم كه مي توانند يك سفر تابستاني فراموش نشدني را براي شما رقم بزنند.
بي نظيرترين ديدني هاي قشم عبارتند از:
تنگه چاكوه قشمجزاير زيباي قشمدره ستاره قشمغار نمك قشمچاه هاي تل آب يا طلا قشمجزيره قشمقلعه پرتغالي قشم 
بهترين مقاصد گردشگري در تابستان تور قشم
نحوه رزرو تور قشم در تابستان 1402 علاقه مندان به رزرو يا خريد تور قشم مي توانند به راحتي و در كمترين زمان، سفر تور مورد نظر خود را از سامانه رزرو آنلاين 24 ساعته در صفحه اصلي نامي گشت خريداري كنند.
شما دو گزينه براي خريد پيشنهاد تور قشم تابستان 1402 خواهيد داشت. بسته هاي عالي تور را خريداري كنيد كه برنامه پيشنهادي ما براي شماست يا پرواز هتل را انتخاب كنيد كه در آن مدير سفر خود به اين مقصد خواهيد بود. تنها كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه تاريخ سفر، تعداد مسافر و تعداد اتاق خود را در قسمت بسته هاي مسافرتي وب سايت انتخاب كنيد.به طوري كه گزينه هاي مختلف با تمام اطلاعات به شما نشان داده مي شود، در اين مرحله براي جستجوي راحت تر مي توان فيلترهايي را براي تعداد ستاره هاي هتل، تعداد مسافران به هتل، نوع اقامت، مبلغ، مكان هتل و زمان پرواز اعمال كرد. انتخاب خط هوايي با انتخاب هر يك از آنها به آخرين مرحله يعني. رزرو سفر تور خود را
سفر با تور در تابستان قشم 1402 يكي از جذاب ترين برنامه هاي سفر براي ايرانيان در سال هاي اخير است و اين مقصد جذاب بهترين انتخاب براي گذراندن تعطيلات در ايران محسوب مي شود. آژانس نامي گشت سيستم رزرو 24 ساعته را در اختيار شما قرار داده است تا در هر زماني از شبانه روز با تور اين مقصد را رزرو كنيد.
كافي است زمان سفر و تعداد مسافران را مشخص كنيد تا تمام تور موجود به اين جزيره ديدني براي شما نمايش داده شود. در نهايت در صورت وجود سوال يا مشكل، تيم پشتيباني نامي گشت در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگويي به شما مي باشد.
منبع : https://www.namigasht.com/tours/domestic/qeshm/summer

نظرتان را بنویسید