تور باكو نوروز 1402

تور باكو نوروز 1402
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
نامی گشت ایرانیان

تور باكو نوروز 1402 
باكو پايتخت آذربايجان در سال هاي اخير به دلايل مختلفي از جمله: برگزاري جشنواره هاي مختلف موسيقي، تئاتر و اپرا، برنامه هاي مفرح و سرگرمي و... توانسته است نوروز بايرام را جشن بگيرد. به شهرت و محبوبيت خاصي در بين گردشگران رسيده است و اين مقصد منحصر به فرد به دليل موقعيت جغرافيايي خاص خود كه مملو از مناظر طبيعي و بكر است توانسته مسافران زيادي را از سراسر جهان به خود جذب كند.
خوشبختانه باكو، اين پايتخت پرطرفدار، يكي از شهرهايي است كه هر ساله مراسم ويژه نوروز را برگزار مي كند، دليل آن اين است كه جمهوري آذربايجان به دليل نزديكي به ايران، آداب و رسومي مشابه با ايران دارد. بنابراين در سفر تور باكو نوروز 1402، مراسم و جشن هاي زيادي را در باكو خواهيد ديد.نكته مهم بعدي در اينجا اين است كه در بازه هاي زماني خاصي مانند تعطيلات سال نو، افراد زيادي به باكو سفر مي كنند. بهتر است از ماه ها قبل تور را در باكو رزرو كنيد تا بتوانيد يك تور مقرون به صرفه با تمام شرايطي كه مي خواهيد رزرو يا خريداري كنيد تا هزينه هاي زيادي متحمل نشويد.همچنين در مجموعه نامي گشت با ارائه بهترين تور در باكو شرايطي براي مسافران فراهم شده است كه بتوانند بيشترين لذت را از سفر خود ببرند و تور مورد نظر خود با كمترين قيمت و بهترين خبر كه تور باكو اين روزها با كرايه ها و شرايط مختلف در دسترس مسافران است. پيشنهاد مي شود با توجه به بودجه و سليقه خود بهترين انتخاب را داشته باشيد.
 
تور باكو نوروز 1400
قيمت تور باكو نوروز 1402 بسته هاي نوروزي باكو معمولا شامل تور 5 شب و 6 روز با پروازهاي مختلف داخلي و خارجي است كه از 27 مارس تا 12 آوريل انجام مي شود. همانطور كه قطعا مي دانيد قيمت تور در گرجستان در تعطيلات سال نو بر اساس قيمت بليط هواپيما ايران (قشم اير، ايران اير، ماهان و ...) و پروازهاي خارجي (آذربايجان، تركيه، قطر و ...) است. ) به باكو و همچنين قيمت رزرو هتل (3، 4 يا 5 ستاره) اين مقصد محبوب به روشي كاملاً متفاوت و متغير ارائه شده است.
علاوه بر اين دو عامل اصلي تورB كه تاثير زيادي بر قيمت تور باكو بهار 1402 دارد، تعداد روزهاي مدت زمان تور و فصلي كه در آن به اين مقصد سفر مي كنيد، همه آنها مي توانند به ميزان قابل توجهي نرخ تور باكو و در نهايت قيمت را تغيير دهند. قيمت تور باكو آذربايجان به مدت اقامت، نوع هتل، پروازها و نوع خدمات دريافتي بستگي دارد.نامي گشت برگزار كننده تور، عيد 1402 باكو بيشترين تنوع را در ارائه بسته هاي مسافرتي دارد كه مي تواند به صورت پكيج تور يا رزرو همزمان بليط هواپيما و هتل و خدمات مسافرتي، آفرهاي ويژه نيز براي سفر در طول مدت برگزار شود. اين روزها اين را امتحان كنيد تور ها را از دست ندهيد.
 
قيمت تور باكو نوروز 1400
پيشنهاد تور باكو نوروز 1402 با نزديك شدن به تعطيلات سال نو، اكثر مسافران ايراني به دنبال معاملات تور باكو نوروز 1402 هستند و شما مي توانيد با خريد يا رزرو تور امروز در اين شهر، بيشتر دغدغه هاي خود را برطرف كنيد.
مجموعه ما شامل امكانات رفاهي براي سفر شما به باكو از قبيل: گشت شهري (در شهر باكو)، ترانسفر فرودگاهي (حمل و نقل از يا به فرودگاه باكو)، بيمه مسافرتي (بيمه مسافرتي باكو براي هميشه تور)، راهنماي فارسي زبان (آشنايي) مي باشد. ديدني هاي شهر و قوانين) و معرفي بهترين مراكز خريد با تخفيف هاي باورنكردني و در پكيج انتخابي شما فراهم مي كند تا بتوانيد با خاطراتي به ياد ماندني از سفر بهار امسال برگرديد.
بدون شك بارها نام تور Last Minute يا Last Second تور و همچنين پيشنهاد مسافرتي تور را شنيده ايد و اين سوال براي شما پيش آمده كه دقيقاً تور Baku Last Minute چيست؟ همانطور كه از نام آن پيداست، پيشنهاد سفر تور تور نام دارد، كه در حداقل فاصله زماني تا تاريخ شروع تور، معمولا بين 1 تا 2 روز قبل از تاريخ پايان ورود تور انجام مي شود، زيرا سهميه رزرو شده توسط آژانس ها خطوط هوايي تكميل نشده است.شركت ها مجبورند تور خود را 10% تا 50% زير قيمت واقعي بفروشند، از جمله تورB باكو ارزان. پيشنهاد تور باكو نوروز 1402 بيشتر براي سال نو، نوروز، تابستان و تعطيلات رسمي طولاني انجام مي شود، بنابراين اين فرصت انحصاري را از دست ندهيد.
 
پيشنهاد تور باكو نوروز 1400
بهترين زمان براي خريد تور باكو نوروز 1402 27 مارس تا هفته اول آوريلطبيعتا بهترين زمان براي سفر براي گذراندن تعطيلات نوروزي امسال دقيقا همين دوران است و در واقع محبوب ترين و پرطرفدارترين زمان براي خريد نوروزي تور همين تاريخ در نظر گرفته شده است چرا كه معروف ترين هتل با برنامه هاي متنوع براي عيد و امكانات بي نظير فقط در آن زمان است. خدمات ويژه اي براي مسافران ارائه مي شود. پيشنهاد ما اين است كه اگر اين تاريخ را براي سفر خود انتخاب كرديد، حتما در اوايل اسفند اقدام به رزرو يا خريد كنيد.
 
هفته دوم فرورديناين تايم فريم براي افرادي مناسب است كه ترجيح مي دهند در زمان تحويل سال نو در خانه با خانواده و دوستان خود باشند و ترجيح مي دهند هفته دوم را براي سفر خود انتخاب كنند. برخي از مسافران به دليل كار يا تحصيل مجبور به بازگشت پس از يك هفته تعطيلات رسمي هستند، بنابراين اين مقصد كمي خلوت تر از هفته اول است.14 آوريل به بعدخوب، در اين زمان شما مسافران بسيار كمتري را در باكو خواهيد ديد زيرا تعطيلات رسمي تقريباً به پايان رسيده است و اكنون زمان شروع كار و فعاليت هاي مدرسه است. اما بسياري از افراد نيز هستند كه بر اساس نوع يا شرايط كاري خود هيچ دغدغه يا محدوديت زماني خاصي ندارند و مي توانند هر زمان كه بخواهند به اين مقصد زيبا بروند و مهمتر از آن اينكه شما در اين مدت فرصت خريد تور ارزان تري داريد. زمان، انجامش بده
آب و هواي باكو در نوروز 1402 با توجه به برگزاري جشن نوروز در شهر باكو و هواي معتدل در اين فصل و خوشحالي عموم مردم، فصل بهار فصل بسيار مناسبي براي سفر با تور بهار باكو 1402 در نظر گرفته شده است كه همه اين مناسبت ها دلايل خوبي براي مسافران ايراني است كه تصميم بگيريد تعطيلات نوروزي را در باكو تجربه كنيد. در طول تعطيلات سال نو، باكو ميزبان بيشترين تورest ها است.
همچنين جشنواره هاي متنوع و هيجان انگيزي در اين فصل در كشور برگزار مي شود. طعم غذاهاي سنتي و نوشيدني هاي محلي لذت سفر را دوچندان مي كند. ضمن اينكه ايام نوروز با دهه آخر اسفند برابري مي كند. همانطور كه در جدول زير مشاهده مي كنيد، ميانگين بالاترين دماي باكو در ماه مارس 9.2 درجه و متوسط ​​كمترين دما در ايام نوروز در باكو 4.2 درجه است.بنابراين بهتر است اگر در تعطيلات عيد به باكو مي رويد، حتما لباس گرم به همراه داشته باشيد تا باد و باران ناگهاني شما را آزار ندهد و سفر خوشي داشته باشيد.
 
آب و هواي باكو در نوروز 1400
بهترين جاذبه هاي باكو در نوروز 1402 را به شما معرفي مي كنيم ديدني هاي ديدني و جذاب باكو تورB براي كساني كه آذربايجان را براي سفر خود انتخاب مي كنند بسيار هيجان انگيز است. گردشگري در اين كشور بخش بزرگي از بودجه كشور را تشكيل مي دهد و اين سرزمين پر از درياچه هاي بكر و زيبا است كه بسياري از آنها را رشته كوه احاطه كرده اند.
در نزديكي آن هتل متنوع و جذاب با خدمات عالي وجود دارد. توجه داشته باشيد كه بسياري از جاذبه ها و مكان هاي گردشگري از يكديگر دور هستند و انتخاب هتل بايد به گونه اي برنامه ريزي شود كه دسترسي مناسبي به اين مكان ها داشته باشيد و سفر طولاني شما را زياد خسته نكند.
در زير از ديدني هاي باكو مي توان به: مركز حيدر علي اف طراحي شده توسط زاها حديد، برج هاي شعله، 3 آسمان خراش معروف و غيره اشاره كرد. اشاره شده.همچنين ايچري شهر، بلوار ساحلي باكو، كاخ شيروان شاه، پارك ماهاهر، موزه تاريخ ملي آذربايجان، قلعه دختر و .... يكي از جاذبه هاي اين مقصد محسوب مي شوند.
 
ديدني هاي باكو در نوروز 1400
بهترين هتل تور باكو نوروز 1402 هر ساله با شروع فصل بهار، شهر باكو طيف گسترده اي از هتل را در رده هاي پايين، متوسط ​​و لوكس با خدمات و پذيرايي متفاوت به گردشگران از سراسر جهان ارائه مي دهد. شما مي توانيد بنا به سليقه و بودجه خود از بين هتل لوكس 5 ستاره، هتل 4 و 3 ستاره و حتي هتل ارزان و هتل آپارتمان هاي مقرون به صرفه انتخاب كنيد. .
در باكو به راحتي مي توانيد هتل را در هر منطقه اي كه دوست داريد، به ميزان دلخواه پيدا كنيد، اما اين را نيز بدانيد كه هتل باكو بسته به امكاناتي كه به شما ارائه مي دهد، قيمت هاي متفاوتي دارد.
باكو داراي صدها هتل مختلف است كه با استفاده از آنها مي توانيد هزينه هاي سفر خود را با نرخ تور كاهش دهيد، پيشنهاد مي كنيم براي رزرو هتل نوروز 1402 باكو با بهترين خدمات از امروز برنامه ريزي كنيد و فقط با كارشناسان ما تماس بگيريد تا بهترين ها را دريافت كنيد و ارزان ترين ها را معرفي كنيد. هتل با دسترسي عالي.در نهايت، در ميان بهترين هتل ها در باكو كه مي توانند اقامتي رويايي و خاطره انگيز را براي شما فراهم كنند، مي توانيم شامل موارد زير باشيم:
هتل Four Seasons Baku Hotel Four Seasons BakuهتلE Formant of Fire Towers Fairmont Bakuهتل JW Marriott Absheron Baku | جي دبليو ماريوت آبشرون باكوهتل Pullman Baku | پولمن باكوهتل Bilga Beach Hotel Bilgah Beachهتل Hilton Baku | هيلتون باكو آي. به نقل از.
منبع : https://www.namigasht.com/tours/azerbaijan/baku/nowruz

نظرتان را بنویسید