سامانه سیدا چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

سامانه سیدا چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

پشتیبانی سایت سیدا برای مواقع ضروری که دانش آموزان و یا مدیران و معلمان مدارس در ورود به این سامانه با مشکل مواجه شده اند ، راه اندازی شده است. اگر از خدمات سامانه سیدا دانش آموزی استفاده می کنید ولی مشکل ورود به سامانه را دارید و یا در استفاده از بخش های مختلف سایت با خطای سامانه برخورد کرده اید ، بلافاصله می توانید به صورت تلفنی با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما به تمام سوالات شما در زمینه سامانه سیدا مدارس پاسخگو هستند. شما می توانید از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آنچه در این مطلب میخوانید :

1 خدمات سایت سیدا
2 مرکز پشتیبانی سایت سیدا
3 راهنمای ورود به سامانه سیدا دانش آموزی
3.1 پشتیبانی سایت سیدا | سوالات متداول
خدمات سایت سیدا
سامانه سیدا دانش آموزی همچون سامانه های همگام ، پادا ، سناد و … برای مدارس توسط وزارت آموزش و پرورش راه اندازی شده است. کاربران این سامانه دانش آموزان ، مدیران مدارس و معلمان هستند و برای تمام دوره های تحصیلی ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم کاربرد دارد. معلمان باید با ورود به این سامانه سیدا ، نمرات دانش آموزان را ثبت کنند ، مدیر مدرسه لازم است که از طریق سایت سیدا کارنامه تحصیلی دانش آموزان را صادر نماید و دانش آموزان نیز از طریق این سایت می توانند نمرات خود را مشاهده کنند.

علاوه بر ثبت نمرات دانش آموزان و دریافت کارنامه ، موارد دیگری همجون ارتقا پایه تحصیلی ، انتخاب واحد ، انتخاب رشته نهم به دهم و … نیز از طریق سایت سیدا قابل پیگیری است. پس ضروریست که برای تمام دانش آموزان ، معلمان و مدیران مدارس در این سامانه حساب کاربری ایجاد شود.

مرکز پشتیبانی سایت سیدا
بعضی مواقع سامانه سیدا دانش آموزی بنا به دلایلی مثل شلوغی سایت و … از دسترس خارج می شود و دانش آموزان یا مسئولین مدارس در ورود به این سامانه با مشکل مواجه می شوند. مرکز پشتیبانی سایت سیدا برای چنین مواقعی راه اندازی شده است تا مشکلات احتمالی کاربران را رفع کند. ارتباط با مرکز پشتیبانی سایت سیدا از طریق تماس تلفنی امکان پذیر است.

البته لازم است این نکته را ذکر کنیم که سامانه سیدا تاکنون پشتیبانی رسمی نداشته است ولی شما عزیزان می توانید برای راهنمایی در خصوص مشکلات این سامانه ، با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید. بنابراین اگر با مشکلاتی نظیر فراموشی رمز عبور سامانه سیدا و … روبرو شده اید ، با کمک کارشناسان پشتیبانی ما می توانید برای رفع مشکلات خود اقدام نمایید

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/0wgK
نظرتان را بنویسید