کد تخفیف هاست ایران سرور

کد تخفیف هاست ایران سرور
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
yalda eshrati
یکی از نیازهای ابتدایی برای راه اندازی یک سایت اینترنتی خرید سرویس میزبانی وب که اصطلاح رایج به آن هاست نیز می گویند، می باشد.

شما برای خرید هاست با قیمت ارزان و با تخفیف ویژه می توانید از کدهای تخفیف که در اختیار شما قرار می دهیم استفاده کنید تا بتوانید با یک قیمت عالی و منصفانه سرویس خود را خریداری کنید.

در این مقاله کد تخفیف بهترین شرکت های هاستینگ در ایران را به شما معرفی میکنیم.

ایران سرور

ایران سرور یکی از بهترین و قدیمی ترین شرکت های هاستینگ در ایران می باشد که به پشتیبانی خوبش معروف است، سایت های پربازدید از خدمات سایت ایران سرور استفاده می کنند.

ایران سرور از سال 1380 فعالیت خود را در زمینه میزبانی وب شروع کرده است و در حال حاضر دارای طرفدار زیادی در وب فارسی و از سمت وبمستران می باشد.

با توجه به  اینکه قیمت های ایران سرور قیمت بالایی  می باشد، استفاده از کدهای تخفیف این شرکت برای تمامی مشتریان این شرکت یک شرایط ویژه و استثنائی می باشد.

برای استفاده از کدهای تخفیف ایران سرور برای خرید هاست و دامنه و سرور مجازی و سرور اختصاصی روی لینک زیر کلیک کنید تا بتوانید نیازهای سرویس میزبانی خود را با قیمت استثنایی از ایران سرور خرید کنید.

ضمنا با استفاده از کد تخفیف ایران سرور می توانید یک دامنه آی آر با هزینه ناقابل 2000تومن ثبت کنید.

کد تخفیف ایران سرور

میهن وب هاست

میهن وب هاست یکی از شرکت های  ارائه دهنده خدمات میزبانی وب یا هاست، سرور مجازی، اختصاصی، طراحی، برنامه نویسی و سرویس های متنوع تحت وب است .شما در میهن وب هاست می توانید خدمات هاست را بصورت یک ساله با کد تخفیف میهن وب هاست  مخصوص هاستینگ تگ تهیه کنید.

میهن وب هاست دارای سرویس های سرور اختصاصی در داخل ایران می باشد که در دیتاسنتر خود میهن وب هاست میزبانی می شود.

اگر سایت شما بازدید بالایی ندارد، پیشنهاد ما استفاده از سرویس های سایت میهن وب هاست می باشد، چرا که قیمت منطقی دارد.

برای استفاده از کدهای تخفیف شرکت گیلانی میهن وب هاست برای خرید هاست و دامنه و سرور مجازی و سرور اختصاصی روی لینک زیر کلیک کنید تا بتوانید نیازهای سرویس میزبانی خود را با قیمت استثنایی از این شرکت خرید کنید.

کد تخفیف میهن وب هاست

هاست نگار

هاست نگار نیز یکی از شرکتهای هاستینگ قدیمی ایران می باشد که وبمستران برای سایت هایی که تازه شروع به کار میکند از خدمات هاست نگار استفاده می کنند. هاست نگار اعتقاد دارد کلیه محصولاتش با تضمین آپتایم بالای 99 درصد ارائه می شود.

سرویس های هاست نگار با گارانتی 100ساعته ارائه می شود  و در صورتیکه در این زمان با مشکلی مواجه باشید می توانید درخواست عودت وجه داشته باشید.

در شرکت هاست نگار سرویس های هاست لینوکس، هاست ویندوز و لایسنس های معتبر ارائه می شود.

برای استفاده از کدهای تخفیف شرکت هاست نگار برای خرید هاست و دامنه و سرور مجازی و سرور اختصاصی روی لینک زیر کلیک کنید تا بتوانید نیازهای سرویس میزبانی خود را با قیمت استثنایی از این شرکت خرید کنید.

کد تخفیف هاست نگار

همچنین در سایت هاستینگ تگ می توانید کدهای تخفیف تمامی شرکتهای هاستینگ در ایران دسترسی داشته باشید.

کد تخفیف میزبان فا

در صورتیکه کد دیگری نیاز داشتید اعلام کنید تا برای شما آماده کنیم.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/J0Q9
نظرتان را بنویسید