تابلو کائنات یا تابلو آرزوها

تابلو کائنات یا تابلو آرزوها
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Mohammad

تابلو کائنات یا تصویر رویاها یکی از قدرتمندترین روش های تجسم است، بسیاری از افراد معتقدند که تابلو آرزوها تاثیر کمی در رسیدن به خواسته ها دارد که این تصور اشتباهی است.

ذهن انسان طوری طراحی و برنامه ریزی شده است که هرگز تفاوت بین واقعیت و تخیل را نداند. طبق قانون جذب، اگر بتوانید به چیزی فکر کنید یا چیزی را با تمام جزئیات در ذهن خود خلق کنید، می توانید آنچه را که می خواهید بگیرید.

هر چه بتوانید این تصویر ذهنی را واضح تر به ذهن خود بیاورید، سریعتر به آنچه می خواهید می رسید.

همانطور که گفتیم ذهن انسان از تشخیص واقعیت و تخیل ناتوان است. به عنوان مثال، اگر تصور کنید که یک لیمو ترش را در دهان خود می گذارید و آب لیمو را روی زبان خود می فشارید، اگر واقعاً آن را به وضوح تصور می کردید، اکنون بزاق شما راه حلی است. شما زمین خوردید، با انجام این تکنیک، می بینید که ذهن انسان قادر به تشخیص واقعیت نیست.

تابلو کائنات چیست ؟

تابلو کائنات (تصویر جهان/تصویر کیهانی) یا تصویر آرزوها یکی از قوی ترین تکنیک های قانون جذب برای رسیدن به خواسته هاست.

شما می توانید تجسم خواسته های خود را با ترسیم جهان بهبود بخشید. به خاطر داشته باشید که هرچه تصویر دقیق تر و جزئیات واضح تر باشد، تأثیر بیشتری خواهد داشت.

شما می توانید تصاویر ذهنی خود را با تصویر جهان واضح تر و قوی تر کنید.

در واقع این تابلو آرزوها هستی فرکانس و ارتعاش ذهن شما را در جهت خواسته و هدف شما افزایش می دهد.

یعنی طبق قانون جذب می توانید با استفاده از علامت کائنات در مدار آرزو و هدف خود قرار بگیرید و به آنها برسید.

ساخت تابلو کائنات

ساختن تصویری از کائنات یا تصویری از آرزوها کار سخت و پیچیده ای نیست و شما می توانید تنها با چند مرحله ساده تصویری خوب و جذاب از خواسته ها بسازید.

نحوه ساخت تابلو آرزوها به صورت کامل :

شما به راحتی می توانید در کمتر از یک ساعت یک تابلوی کائنات برای تمام خواسته ها و اهداف خود ایجاد کنید.

آرزو و خواسته هایتان را کامل مشخص کنید

اولین قدم در ایجاد تصویری از جهان این است که خواسته های خود را مشخص کنید، تا هر خواسته و خواسته ای را که دارید با جزئیات کامل مشخص کنید.

  • آیا به دنبال پول و ثروت یا شغل مورد نظر خود هستید؟
  • آیا می خواهید رابطه خوبی با دوستان یا شوهر خود داشته باشید؟
  • به دنبال خوشبختی و زندگی عالی هستید؟
    و…

تنها واقعیت در دنیا این است که برای رسیدن به خواسته هایتان محدودیتی وجود ندارد و می توانید به آنچه می خواهید برسید.

شما می توانید هر چیزی را که می خواهید داشته باشید. تنها دلیلی که شما را از رسیدن به اهدافتان باز می دارد، ذهن شماست که شما را از رسیدن به خواسته ها و آرزوهایتان باز می دارد.

تصویر جهانی که می سازید می تواند در همه زمینه ها و جنبه های زندگی شما باشد. شما می توانید یک لیست آرزوها برای همه خواسته ها و اهداف خود تهیه کنید. درست قبل از اینکه جهان خود را نقاشی کنید، مطمئن شوید که تمام خواسته ها و اهدافی را که دارید فهرست کنید.

قدرت نوشتن بزرگترین هدف و رویایی که دارید را داشته باشید. هر خواسته و هدفی را که رو در رو دارید با تمام جزئیات تعریف کنید، در دنیای خودتان تصور کنید که به تمام خواسته ها و آرزوهای خود رسیده اید.

لازم نیست در ذهن خود محدودیتی تعیین کنید، باور داشته باشید که دنیایی که در آن هستید پر از برکت و فراوانی است و می توانید در کمترین زمان ممکن به هر چیزی که می خواهید برسید.

هنگام نوشتن اهدافتان اصلا نترسید و اصلا به دنبال چیزهای کوچک، محدود و کوچک نباشید. اصلاً فکر نکنید که چگونه به خواسته و هدف خود می رسیم. تنها وظیفه شما انتخاب خواسته و هدفی است که می خواهید داشته باشید.

بدانید که جهان قدرت شما را به تمام اهدافی که دارید هدایت می کند. خداوند عالم و جهان را به گونه ای برنامه ریزی کرده است که این قدرت را داشته باشند که شما را به تمام خواسته هایتان برسانند.

بزرگترین آرزوی شما برای قدرت جهان صفر مطلق است. بنابراین اهداف خود را با جزئیات کامل تعیین کنید و مطمئن شوید که به آنچه می خواهید می رسید.

برای تابلو کائنات خود عکس پیدا کنید

در مرحله دوم باید تصویری از جهان خود پیدا کنید. تصاویری از همه چیزهایی که می خواهید در زندگی خود داشته باشید پیدا کنید.

عکس هایی که جمع آوری می کنید باید احساس خوبی در شما ایجاد کنند. احساسی که از تماشای این عکس ها به شما دست می دهد نشانه این است که در مسیر درستی قرار گرفته اید.

اگر می خواهید ماشین داشته باشید، عکس آن را در داشبورد کیهان قرار دهید یا اگر می خواهید اندام مناسبی داشته باشید، می توانید عکس شخصی را پیدا کنید که بدن مناسبی دارد. اگر می خواهید به خودتان برسید خانه رویایی، عکس را توصیه کنید خانه های جذاب و زیبا را پیدا کنید.

شما باید عکس های مربوط به هر یک از خواسته ها و اهداف خود را بگیرید و جمع آوری کنید و آنها را در جهان خود قرار دهید.

اگر فکر می‌کنید عکس‌های زیادی پیدا کرده‌اید، آن‌هایی را انتخاب کنید که احساس بهتری در شما ایجاد می‌کنند.

بهترین راه برای اینکه بتوانید آرزوی خود را به ارتعاش در آورید و هدف خود را با علامت کائنات افزایش دهید این است که یک عکس واقعی از خودتان با آنچه می خواهید داشته باشید، بگیرید، به عنوان مثال اگر می خواهید یک ماشین به نمایشگاه ماشین بروید و با این عکس را بگیرید و در این تصویر از جهان خود قرار دهید.

بهترین راه برای رسیدن به این هدف، توجه به احساس خود است. اگر احساسات شما خوب است، نشانه آن است که به خواسته ها و اهداف خود نزدیک می شوید، اما اگر احساسات شما بد باشد، نشانه آن است که ناخواسته جذب شده اید.

بنابراین، همیشه به احساسات خود توجه کنید تا ببینید وقتی به خواسته ها و اهداف خود توجه می کنید، احساس خوبی دارید یا بد.

عکس ها را به تابلو کائنات خود بچسبانید

در مرحله سوم، باید تصاویر را برای جهان خود قرار دهید. هر تصویری که به شما احساس خوبی می دهد را در لیست آرزوهای خود قرار دهید.

می توانید موقعیت تصاویر را طوری تغییر دهید که احساس خوبی داشته باشید و سپس این تصاویر را با یک تخته چسب در کیهان خود قرار دهید.

یکی دیگر از تکنیک های مهم برای ایجاد تصویری از جهان، استفاده از کلماتی است که بین تصاویر احساس بهتری داشته باشید، مانند عشق، ثروت، فراوانی، پول، معجزه و غیره.

شما می توانید هر کاری که به شما احساس بهتری بدهد با تابلو کائنات خود انجام دهید. لیست آرزوهای خود را زیبا و با کیفیت بسازید. هرچه تصویر شما از جهان زیباتر باشد، احساسات شما بهتر است.

ویژگی یک تابلو کائنات (تابلو آرزوها) خوب چیست ؟

شما باید این چهار تابع را در برد universe (تابلو کائنات) خود ایجاد کنید تا کارایی آن را افزایش دهید.

  1. زمانی که در مقابل تصویر خود از کیهان هستید باید احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید و بهتر است برای ایجاد حس خوب از بهترین عکس ها و تصاویری که به شما احساس خوبی می دهد استفاده کنید.
  2. نظم و زیبایی را در تصویر جهان خود برقرار کنید، عکس ها و تصاویر خود را مرتب کنید.
  3. از تصاویر خنده و شادی روی تابلوی رویاهای خود استفاده کنید. این باعث می شود احساس بهتری داشته باشید.
  4. هر تصویری که در تصویر هستی خود قرار می دهید باید با خواسته و هدف شما مطابقت داشته باشد.

تابلو کائناتمان (تابلو آرزوها) را کجا قرار بدهیم ؟

در مرحله آخر، پس از اینکه عکس خود را از کیهان گرفتید، باید به فکر مکانی مناسب برای آن باشید و آن را در آنجا قرار دهید.

عکس خود را از کیهان در مکانی قرار دهید که می توانید هر روز به آن دسترسی داشته باشید و ببینید، می توانید آن را روی دیوار اتاق یا جایی که دسترسی زیادی به آن دارید قرار دهید.

منبع: تابلو کائنات یا تابلو آرزوها

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/MYkR
نظرتان را بنویسید