قیمت تابلو برق روکار در مقایسه با توکار

قیمت تابلو برق روکار در مقایسه با توکار
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
فرهاد

برای بسیاری از صاحبان خانه، تابلو برق قطعه ای ترسناک از تجهیزات و قیمت تابلو برق روکار است که تنها در صورت قطع شدن مدار یا قطعی برق لمس می شود. حتی در این موارد، بسیاری از مردم از دست زدن به آنها می ترسند. اما درک اصول اولیه تابلو برق بسیار مهم است - به خصوص اگر خانه شما قدیمی است قیمت تابلو برق روکار و تابلو با مشکلاتی روبرو است. که به آن 'جعبه شکن' نیز می گویند، قلب سیستم الکتریکی خانه است - و گاهی اوقات به دلیل سن یا اندازه نیاز به تعویض دارد.

در ابتدایی ترین سطح خود، تابلو برق مجرای است که خطوط برق را از شرکت برق قیمت تابلو برق روکار به خانه شما متصل می کند. میزان برق موجود برای سیم کشی در سراسر سیستم را کنترل می کند. در داخل پنل کلیدهای مدار قرار دارند که تعیین می کنند برق در کجا توزیع می شود و از هر مدار در برابر اضافه بار و سایر خطرات محافظت می کند.

هنگامی که شما یک مشکل الکتریکی را تجربه می کنید، گاهی اوقات تشخیص اینکه آیا این مشکل مستقیماً به پنل شما - یا سیستم سیم کشی شما مرتبط است، دشوار است. (اگرچه آنها با هم کار می کنند، اما مشکلات هر یک به طور کلی مستقل از یکدیگر است.) برای آسان تر کردن این کار، ما فهرستی  از  قیمت تابلو برق روکار دلایل متداول را ایجاد کرده ایم که چرا یک تابلو برق ممکن است نیاز به به روز رسانی یا تعویض داشته باشد. اگر احساس می کنید که پنل شما ممکن است نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد، قیمت تابلو برق روکار مطمئن شوید که برای انجام هر گونه تعمیر یا خدمات با یک برقکار حرفه ای تماس بگیرید. یک رویکرد YouTube DIY برای تعمیرات برق خانه توصیه نمی شود.

نصب: گاهی اوقات یک تابلو برق به درستی نصب نشده است اما می تواند قیمت تابلو برق روکار سال ها بدون مشکل کار کند. نصب ضعیف می تواند به تعدادی از مشکلات از جمله قطع کننده های بزرگ، مدارهایی که در یک قطع کننده تک قطبی دو برابر شده اند و سیم هایی که از مرکز پانل عبور می کنند، قیمت تابلو برق روکار کمک کند. هر یک از این مشکلات نیاز به به روز رسانی از یک برقکار دارد.

آسیب آب: نشت آب یکی از جدی‌ترین مشکلات خارجی است که می‌تواند پانل را تحت تأثیر قرار دهد. اگر در نزدیکی تابلو برق دچار نشت آب شدید، از آن منطقه دوری کنید و فوراً با یک برقکار تماس بگیرید. شواهدی که نشان می دهد پانل در معرض آب قرار گرفته است شامل لکه های زنگ زدگی، سیم کشی خورده و تغییر رنگ روی دیوار پانل است. هر یک از این علائم ممکن است نشان دهنده نشت آهسته در جایی از خانه یا قرار گرفتن در معرض آب/رطوبت زیاد باشد. اگر جعبه شکن توسط آب در معرض خطر قرار گرفته باشد، ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد.

توان پنل:یک پنل الکتریکی دارای حداکثر توان است - که میزان فضای موجود برای قطع کننده‌ها را تعیین می‌کند. پانل های فیوز اولیه تنها 60 آمپر برق ارائه می کردند که توسط پانل های قطع کننده قیمت تابلو برق روکار استاندارد در 100 آمپر دنبال شد. مقدار توصیه شده برای خانه های مدرن و ارتقاء 200 آمپر است. اگر در حال برنامه ریزی برای یک پروژه بازسازی یا اضافه کردن به خانه خود هستید، ممکن است لازم باشد پانل خود را به طور کامل تعویض کنید.

نقص ساخت: برخی از تابلوهای برق وجود دارند که به سادگی با عیوب داخلی ساخته شده‌اند. قیمت تابلو برق روکار خانه شما حتی ممکن است پانلی داشته باشد که در لیست «باید جایگزین شود» باشد. از مشکلات این پانل های معیوب می توان به قطع نشدن بریکرها، افتادن شکن ها از جای خود و طراحی های غیر استاندارد (در نتیجه نصب نامناسب) اشاره کرد.

لوازم جدید: آیا در خانه قدیمی‌تری زندگی می‌کنید؟ اگر بیش از 40 سال سن دارد و به فکر خرید یک دستگاه بزرگ هستید، ممکن است لازم باشد مدار دیگری را به پنل خود اضافه کنید. ماشین‌های لباسشویی/خشک‌کن مدرن، اجاق‌ها، جکوزی‌ها و سایر وسایل بزرگ معمولاً به انرژی کمتری نسبت به طرح‌های قبلی نیاز دارند، اما ارزیابی میزان انرژی برای کارکردن آن‌ها مهم است. افزودن مدار جدید برای یک تکنسین حرفه ای یک روش نسبتا ساده است، بنابراین اجازه ندهید که تصمیم شما برای خرید یک دستگاه جدید را مختل کند.

نظرتان را بنویسید