خرید شبرنگ تابلو ترافیکی هفت ساله و ده ساله لانه زنبوری

خرید شبرنگ تابلو ترافیکی هفت ساله و ده ساله لانه زنبوری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
شبرنگ کالا | فروش انواع شبرنگ و روزرنگ

شبرنگ 7 ساله رنگ ابی لانه زنبوری، یک محصول حمل و نقل و ترافیک است که در سراسر جهان استفاده می‌شود. این محصول، از جنس پی وی سی ساخته شده و استانداردهای جهانی را رعایت می‌کند. ویژگی بارز آن، مقاومت بالا در برابر تغییرات دما است که در شرایط آب و هوایی مختلف به خوبی عمل می‌کند.

همچنین، با خرید قیمت شبرنگ هفت ساله رنگ ابی لانه زنبوری دارای بازتاب نور بسیار بالاست، که به رانندگان امکان می‌دهد در شب نوشته‌ها و علائم را به راحتی مشاهده کنند. علاوه بر این، طول عمر 7 سال این محصول از ویژگی‌های برجسته آن است.

در دسترس بودن رول‌های استاندارد این شبرنگ با ابعاد عرض 123.5 سانتیمتر و طول 50 متر، به راحتی موجب تهیه‌ی آن در سراسر جهان شده است. انواع مختلف شبرنگ 7 ساله رنگ ابی لانه زنبوری موجود است که شبرنگ مهندسی برای نمایش مناطق اداری، خدماتی و آموزشی استفاده می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت شبرنگ متری ، می‌توانید با کارشناسان شبرنگ کالا تماس بگیرید. در این مقاله، خصوصیات، کاربردها و انواع مختلف شبرنگ 7 ساله رنگ ابی لانه زنبوری بررسی خواهند شد.

شبرنگ 7️ ساله رنگ ابی لانه زنبوری، یک محصول ساخته شده در کشور آلمان 🇩🇪 است که در تمام دنیا استفاده می‌شود. این محصول با استانداردهای جهانی  مطابقت دارد و از جنس پی وی سی ساخته شده است. شبرنگ 7️ ساله رنگ ابی لانه زنبوری دارای خصوصیات و کاربردهای بسیاری است که آن را از سایر شبرنگ‌ها متمایز می‌کند.

از جمله خصوصیات این محصول می‌توان به مقاومت بالا در برابر تغییرات دما اشاره کرد. با توجه به این خصوصیت، شبرنگ ترافیکی 7️ ساله رنگ ابی لانه زنبوری در شرایط آب و هوایی مختلف به خوبی عمل می‌کند و قابل استفاده در مناطق با دماهای مختلف است. این خصوصیت مهمی است که در حوزه حمل و نقل و تابلوهای ترافیکی از آن استفاده می‌شود.

همچنین، بازتاب نور بسیار بالا از دیگر خصوصیت‌های شبرنگ 7️ ساله رنگ ابی لانه زنبوری است. این محصول باعث می‌شود نور روز به خوبی در شب بازتاب شود و رانندگان به راحتی نوشته‌ها و علائم را در شب مشاهده کنند. جهت دریافت جزئیات بیشتر و استعلام قیمت شبرنگ ترافیکی می توانید از طریق لینک فروش شبرنگ کالا و یا تماس با شماره 09399002417 درخواست خود را ثبت نمایید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/8wo5
نظرتان را بنویسید