مراکز گزینش نیروی انتظامی ناجا 1402 + آدرس و شماره

مراکز گزینش نیروی انتظامی ناجا 1402 + آدرس و شماره
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع

اطلاع از آدرس مراکز گزینش نیروی انتظامی ناجا برای متقاضیان استخدام در این ارگان ضروری است. داوطلبانی که در آزمون کتبی شرکت کرده و نمره حد نصاب را کسب نموده اند، می بایست در موعد مقرر در آدرس هسته گزینش ناجا استان محل قبولی خود حضور یابند. گفتنی است که به همراه داشتن مدارک لازم و ارائه آن ها به مسئولان مربوطه الزامی است

لزوم آگاهی از آدرس مراکز گزینش نیروی انتظامی

نیروی انتظامی از جمله ارگان هایی است که برای جذب نیروی انسانی خود فیلترهای خاصی را در نظر گرفته است. بدین نحوه که داوطلبان واجد شرایط استخدام نیروی انتظامی می بایست پس از ثبت نام، ابتدا در یک آزمون کتبی شرکت نمایند و چنانچه موفق به کسب نمره قبولی شدند، وارد مرحله معاینه پزشکی، تست ورزش و سپس مصاحبه و گزینش می شوند.

البته در برخی اوقات ممکن است امتحان کتبی در نظر گرفته نشود، اما گذراندن مصاحبه و گزینش برای تمامی متقاضیان الزامی خواهد بود. نکته قابل ذکر آن است که خانم ها جهت استخدام در این ارگان نمی توانند مستقیما در گزینش شرکت کنند، بلکه ابتدا باید حتما در دانشگاه افسری کوثر پذیرفته شوند.

با توجه به آنکه جدیدترین فراخوان استخدام درجه داری نیروی انتظامی سال جاری در جریان می باشد، بسیار مهم است که شرکت کنندگان از آدرس مراکز گزینش نیروی انتظامی آگاهی داشته باشند.

معرفی سایت گزینش پلیس نیروی انتظامی ناجا

تمامی مراحل گزینش پلیس در دو مقطع درجه داری و افسری برای کادر نیروی انتظامی از میان آن دسته از داوطلبانی که واجد شرایط می باشند، صورت می ‌گیرد. علاقه‌ مندان به استخدام به عنوان پلیس نیروی انتظامی ناجا با شروع ثبت نام می توانند وارد سایت gozinesh.police.ir شده و فرایند ثبت نام خود را پیگیری کنند. گفتنی است که ثبت نام متقاضیان مرد هم اکنون آغاز شده است.

تمامی مراحل گزینش در سایت gozinesh.police.ir اعلام می ‌شود. متقاضیان هر مقطع باید پیگیر اطلاعیه اعلام شده در خصوص شرایط و زمان استخدام نیروی انتظامی باشند. سامانه گزینش نیروی انتظامی با توجه به نیاز نیروی انسانی در طول سال از میان افرادی که واجد شرایط باشند، چندین بار اقدام به پذیرش نیرو می کند. شما داوطلبان گرامی باید قبل از اقدام به تکمیل فرم ثبت نام شرایط عمومی و اختصاصی را به طور کامل مطالعه نمایید. شرایط عمومی برای پذیرش در مقطع افسری و درجه داری پلیس یکسان می باشد،اما تفاوت اصلی در شرایط اختصاصی پذیرش خواهد بود. ثبت نام نیروی انتظامی در هر مقطع به صورت رایگان می باشد و نیازی به پرداخت هزینه از سوی داوطلبان نمی باشد.

منبع: 

https://irantahsil.org/%d9%85%d8%b1%d8%a7%da%a9%d8%b2-%da%af%d8%b2%db%8c%d9%86%d8%b4-%d9%86%db%8c%d8%b1%d9%88%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b8%d8%a7%d9%85%db%8c-%d9%86%d8%a7%d8%ac%d8%a7-%d8%a2%d8%af%d8%b1%d8%b3-%d9%88/

نظرتان را بنویسید