مزایا و معایب لیزر موهای زائد در مراکز لیزر مو

مزایا و معایب لیزر موهای زائد در مراکز لیزر مو
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

سوالات گوناگون درباره انجام لیزر در مرکز لیزر در مشهد

همواره سوالات متفاوتی درباره لیزر به ذهن میرسد که ما سعی میکنیم در این مقاله به آنها پاسخ دهیم.

شما عزیزی که در شهر مقدس مشهد زندگی میکنید احتمالا این مقالات وبسایت پاسخ تو را هم بپسندید :

  • بهترین دکتر پوست مشهد
  • بهترین جراح بینی در مشهد
  • بوتاکس مو در مشهد
  • تزریق ژل گونه در مشهد

آیا لیزر باعث سرطان میشود؟

همه میدانیم که اشعه گاما و اشعه ایکس سبب و عامل فعال شدن سلولهای سرطانی در بدن میشوند و این دو اشعه هم به صورت طبیعی و هم به صورت ساخته دست بشر  در پیرامون ما وجود دارد.

اما این اشعه لیزری که به طور متداول برای از بین بردن جای زخم یا  جای لکه های پوستی و یا برای از بین بردن موهای بدن استفاده میشود به DNA انسان ضرری نمیزند و به طور مثال لیزر برای بدن سبب از بین رفتن فولیکولهای مو میشود و روش کاملا امنی میباشد . این کار در مرکز لیزر در مشهد هم به صورت کاملا ایمن انجام میگردد و جای هیچگونه نگرانی نمیباشد.

میزان نفوذ اشعه لیزر در بدن

آنچه که در طراحیهای دستگاه لیزر توسط متخصصین آمده  است اشعه دستگاه لیزر تا عمق 4 میلیمتری در پوست ضریب نفوذ دارد و دستگاههای جدیدتر تا عمق 3 میلیمتر نفوذ در پوست دارند و این سبب میشود که لیزر گیرنده با خیال آسوده تری این کار را انجام دهد . و در مرکز لیزر در مشهد هم اکثر دستگاها به روز شده میباشد.

آیا لیزر سبب بروز مشکلات پوستی میشود؟

هنگامی که کار لیزر را در بدن انجام میدهیم  در بعضی موارد شاهد تورم و قرمزی پوست میشویم که به هیچ وجه همیشگی نیست و از دو تا چند روز کاملا مرتفع میشود و لیزر سبب ضایعات پوستی نمیگردد.اما به خاطر داشته باشید هنگامی که به مرکزی برای لیزر میروید تحت نظر پزشک و فردی آگاه به این موضوع تشریف ببرید تا با نا آگاهی لیزر کننده و استفاده نادرست از لیزر ، سبب تیره کردن پوست بدنتان نشود. در مرکز لیزر در مشهد هم به سراغ متخصصان در این زمینه روید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/GLj8
نظرتان را بنویسید