تزریق ژل در کدام نواحی بدن انجام میپذیرد؟

تزریق ژل در کدام نواحی بدن انجام میپذیرد؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

تزریق ژل سینه چگونه انجام می شود

تزریق ژل سینه این روزها تبدیل به یکی از رایج ترین و محبوب ترین فعالیت های زیبایی دنیا شده است. تا سالهای قبل برای افزایش سایز سینه از روش هایی مثل پروتز و کاشت سینه استفاده می شد اما امروز با پیشرفت علم پزشکی ، روش های کم خطرتری جایگزین کاشت و پروتز شده است. البته که تزریق ژل سینه بر خلاف پروتز دائمی نیست و طول عمر محدود که معمولا کمتر از دو سال است ، دارد.

قبل از انجام تزریق ژل سینه باید سونوگرافی و ماموگرافی انجام دهید و سالم بودن وضعیت غدد پستانی شما توسط پزشک متخصص تایید شود. تزریق ژل سینه از طریق سوزن و یا یک کانولای 1/5 میلی‌ متری انجام می شود. ژل در بافت غدد پستانی تزریق می شود که خطر زیادی ندارد. میزان ژل مصرفی نیز بنا به سلیقه فرد و سایزی که مد نظر دارد و صد البته نظر پزشک ، تعیین می شود.

در روش تزریق ژل سینه در مقایسه با پروتز ، شکل ظاهری سینه‌ های شما بسیار طبیعی‌ تر است. جای سوزن حداکثر تا چند روز کاملا از بین می رود و هیچ گونه زحمی روی سینه های شما باقی نخواهد ماند.

 

تفاوت ژل سینه با چربی 

در روش تزریق چربی به سینه ها ، چربی اضافی از ران ، پاها و یا شکم برداشته می شود و پس از آماده شدن چربی ، به سینه تزریق می شود. در این روش علاوه بر بزرگ تر کردن سینه ، بخش هایی که از آنجا چربی برداشته شده است ، لاغر تر می شوند. اما برای تزریق ژل سینه ، ژل های مورد استفاده ، عمدتا بر پایه اسید هیالورونیک هستند و ماندگاری آنها حدود 2 سال است در حالی که تزریق چربی بیش از 5 تا7 سال نیز ماندگاری دارد.

 

تفاوت ژل سینه با پروتز

پروتز سینه یک روش دائمی برای افزایش سایز سینه است و تا زمانی که فرد پروتز را از سینه های خود خارج نکند ، سایز سینه ها به همان شکل باقی می ماند. پروتز از سرم نمکی یا سلیکون ساخته شده است که در زیر بافت پستان یا عضلات سینه قرار می گیرد و برای بهبودی به زمان بیشتری نیاز دارد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/kG3E
نظرتان را بنویسید