چگونه لبهای برجسته ای داشته باشیم

چگونه لبهای برجسته ای داشته باشیم
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

مراحل تزرق ژل لب در اصفهان چگونه است
در ابتدا اگر تنها نیاز به انجام این کار داشتید به پزشک مراجعه کنید و صرفا برای پیروی از مد روز اقدام به چنین کاری نکنید .
بعد از نکته بالا ، حتما با یک پزشک متخصص زیبایی ، مشورت کنید و تزریق ژل لب را به او بسپارید و این کار را در مراکز تخصصی و کلینیکها زیر نظر پزشک تزریق ژل لب در اصفهان را انجام دهید.
در دروز مشخص شده ژل آماده میگردد و برای تزریق به لب آماده میشود ، شاید برخی لبها قبل از انجام تزریق ژل لب در اصفهان آنزیم بخواهند ، که ابتدا به آنها آنزیم تزریق میشود .
در پایان ، امر تزریق بوسیله سرنگ های مخصوص تزریق ژل لب انجام میگیرد.
شاید این مطلب نیز برای شما مفید باشد : تزریق ژل گونه در اصفهان

مزایای تزریق ژل لب در اصفهان
زیباو حجیم شدن لبها
لبهایی شکیل با تزریق ژل لب در اصفهان
برطرف شدن چروکهای موجود در لب
نداشتن هیچگونه عارضه برای بدن
نکته: آنچه که درباره تزریق ژل در اصفهان به عنوان مزایا نام بردیم ، در صورتیکه شما به اشخاص نامعتبر و تازه کار مراجعه کنید و یا آرایشگاه ها را که هیچگونه تخصصی در این زمینه ندارند برای این امر انتخاب کنید ، کاملا نتیجه معکوس خواهد شد، چرا که ممکن است ،  اشخاص با ناکاربلدی ، بیش از آنچه که نیاز شماست ، تزریق به لبهایتان داشته باشد و شما با لبهای بیش از حد حجیم و غیر متعارف و نامتقارن مواجه شوید .

همچنین ممکن است از ژلهای نامرغوب و تاریخ گذشته استفاده شود، که این امر به سلامتی و زیبایی شما لطمه وارد خواهد کرد. و متاسفانه ممکن است دچار عفونتهای شدید و التهاب و یا کبودی گردید ، البته کبودی در ساعات اولیه تزریق طبیعی است و منظور کبودی میباشد که روزها طول بکشد .

در پایان این مقاله باید دو مورد دیگر هم که احتمالا سوال اکثر طرفداران تزریق ژل در اصفهان میباشد را باید بیان کرد، و آن این است که دوره نقاهت بعد از انجام تزریق ژل لب چقدر میباشد که باید گفت اصولا تا سه روز  پس از تزریق دستورات پزشک را رعایت کنید. و همچنین درصد ماندگاری ژل ها  چقدر میباشد ؟ به مارک و برندی است که استفاده میشود بستگی دارد. و نظرهای گوناگون در این باره وجود دارد ، ولی میتوان زمان یک  تا دو سال را به عنوان پروسه ماندگاری ژل بیان کرد.

مرتبط بخوانید: تزریق ژل لب در تهران – تزریق ژل لب در کرج و تزریق ژل لب در استانبول ترکیه – مرکز بوتاکس در اصفهان

سوالات متداول

1- آیا تزریق ژل لب به بدن آسیب وارد میکند ؟

خیر، ژل لب اگر استاندارد باشد و با کیفیت و تاریخ انقضا داشته باشد آسیبی به بدن وارد نمیکند.

2- دوره نقاهت بعد ار تزریق ژل لب چقدر میباشد؟

اصولا دو تا سه روز پس از تزریق از دستورات پزشک تبعیت کنید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/QYwL
نظرتان را بنویسید