کاملترین مرجع معرفی مراکز خدماتی و فروشگاهی خودرو

کاملترین مرجع معرفی مراکز خدماتی و فروشگاهی خودرو
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
همیار خودور

امداد خودرو های زیادی در سامانه همیار خودرو حضور دارند که هرکدام خدمات خود را ارائه میدهند و جز بهترین امداد خودرو ها در تهران محسوب میشوند که شامل خدماتی  چون، امکان ارسال سوخت به محل معطلی، خدمات تعمیرات فوری در محل،میشود.

سامانه همیار خودرو به عنوان کاملترین مرجع معرفی مراکز خدماتی و فروشگاهی خودرو درتمام شهرهای  ایران باعث سهولت و بهبود فرآیند خدمات خودرویی در کشور شده است. این سامانه با ارائه خدمات گسترده به مالکان خودروها، به یک مرجع برای تمامی نیازهای مربوط به خودرو تبدیل شده است. خدماتی مانند امداد خودرو، پنچرگیری سیار، یدک کشی، لوازم یدکی،صافکاری،حمل خودرو،بنزین سیار،تعویض روغنی،کارواش،ترمیم شیشه خودرو،برق خودرو،فروش لاستیک،مکانیک و تعمیرگاه،قفل و سوئیج،رنگ و معاینه فنی در سامانه همیار خودرو معرفی شده است یکی از ویژگی‌های برجسته سامانه همیار خودرو، ارائه اطلاعات دقیق و کامل درباره مراکز خدماتی و فروشگاه‌های خودرو در سراسر ایران است.

امدادی خودرو سایپا در تهران با ارائه سرویس یدک کش، به رانندگان این امکان را می‌دهد که در صورت نیاز به تعمیرگاه ،منتقل شوند. این سرویس به صورت 24 ساعته در دسترس عموم قرار دارد و رانندگان را از هرگونه نگرانی در مواجهه با مشکلات فنی خودرو خارج می‌کند.با ارائه این خدمات تخصصی و جامع، امدادی خودرو سایپا به عنوان یکی از مؤثرترین پشتیبان‌های رانندگان خودروهای سایپا در تهران شناخته می‌شود.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/BK0J
نظرتان را بنویسید