تفاوت سررسیدهای معمولی با ارگانایزر

تفاوت سررسیدهای معمولی با ارگانایزر
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
matinkhanaki

ارگانایزر نوعی از سررسیدهاست که محتوایی مطابق با دیگر سررسیدها دارد و تنها تفاوت آن ها در جلدشان می باشد.
یکی از تفاوت های سررسید معمولی و سر رسید اروپایی 1402 با ارگانایزراین است که در سررسید های معمولی جلد در سه تیکه طراحی می شود اما در ارگانایزر ها جلد چهار تیکه است که بخش بیرونی آن دارای لت اضافه بوده و شامل قسمت هایی از قبیل مگنت، قفل، زبانه، و یا گیره می باشد.

یکی از کاربرد های ارگانایزر در کارهای امور مالی و اداری است و به شما کمک می کند که برای تمامی روزهای سال برای خود برنامه ریزی کنید.

معمولا داخل جلد ارگانایزر قسمتی برای قرارگیری خودکار، کاغذ، کارت ویزیت و … تعبیه می شود که بسیار مناسب مدیران و کارشناسان در جلسات و همایش ها می باشد.

شما می توانید با چاپ اختصاصی بر روی جلد و یا صفحات داخل سررسید ارگانایزر مدیریتی به عنوان هدایای تبلیغاتی در ذهن مخاطب نقش ببندید.
یکی از کاربرد های سالنامه در کارهای امور مالی و اداری است و به شما کمک می کند که برای تمامی روزهای سال برای خود برنامه ریزی کنید.

سررسید ارگانایزر

معرفی سررسید ارگانایزر

سررسید ارگانایزر نوعی از سررسید است که داخل جلد آن از قفل کلاسوری استفاده می شود و کاغذهای داخلی سررسید براحتی قابل حذف یا حتی اضافه کردن است . معمولا جلد سررسیدارگانایزر از نوع مرغوب استفاده می شود و در بیشتر مواقع جلدها 3 تکه هستند.

یعنی اینکه جلد سررسید ارگانایزر قابل قفل شدن بصورت مگنت و یا قفل درونی است.

سالنامه ارگانایزر به دلیل امکان آسان حذف یا اضافه کردن برگه های داخلی و جلدهای قفلی و مگنتی از محبوبیت بالایی برخوردار است.

جنس جلد سررسید ارگانایزر و یا سررسید کلاسوری و چاپ سر رسید پالتویی از انواع چرم می باشد.

ارگانایزر به نوعی از سررسید ها گفته می شود که محتوای داخلی آن معمولا با دیگر سررسیدها برابر بوده و تفاوت و وجه تمایز آن با دیگر سالنامه ها در جلد و صحافی آن می باشد. در سررسید های ارگانایزر جلد سررسید معمولا از چرم ترمو (یا جیر)طراحی شده و به صورت چهار تیکه می باشد که بخش بیرونی آن شامل لت اضافه بوده
و با اقلامی همچون مگنت، قفل، زبانه و گیره قرار می گیرد. و یا سررسید درون یک کیف چرمی قرار می گیرد.
در درون جلد سررسید نیز فضایی جهت اقلامی همچون کارت ویزیت و برگه یادداشت، جای خودکار و… برای نگهداری درست شده است.

نام های دیگر سررسید ارگانایزر

سررسید مدیریتی ، سررسید مدیران،ارگانایزر مدیریتی ،سررسید نفیس،ارگانایزر مدیریتی نفیس، نیز می گویند. سالنامه ارگانایزر معمولا در یک جعبه قرارداده شده وهدیه بسیار خوبی برای مدیران و هرکس که برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است می باشد.
صحافی سررسید ارگانایزر معمولا به صورت فنر کلاسوری بوده و اضافه کردن برگه اختصاصی به این نوع سالنامه بسیار آسان تر از صحافی های مدل دوخت یا فنر می باشد.

یک سررسید ارگانایزر تبلیغاتی می تواند در تمام طول سال مانند یک دستیار همراه فرد بوده و همواره نام و برند شما را در تمام مدت در ذهن مخاطب تبلیغ کند، از این ها جزء هدیه تبلیغاتی با دوام محسوب میشود.

سررسید ارگانایزر قیمت نسبتا از بالاتری برخوردار می باشد که معمولا جلد آن از جنس چرم ترمو ایرانی و اروپایی می باشد. و صفحات تقویم شمسی در تعداد صفحات محدودتر خلاصه می شود و بقیه ی صفحات معمولا به ثبت رویدادهای مهم ،برنامه ریزی روزانه، برنامه ریزی مالی، ثبت تاریخ چک ها و ثبت شماره تلفن و ایمیل اختصاص داده می شود.

سررسید و ارگانایزر هزینه بیشتری نسبت به سررسید چرم و یا سررسید سلفون دارد که معمولا در بازار به نام های سررسید مدیران، سررسید مدیریتی و ارگانایزر مدیریتی نفیس شناخته می شود.

کلام آخر
شرکت تبلیغاتی جوپنزا با داشتن بهترین طراحان و کارمندان در خدمت گذاری به شما حاضر هستند، برای سفارش دادن سررسید ارگانایزر هرچه سریعتر اقدام کنید تا سررسیدی باکیفیت در اختیار شما قرار دهند تا یکسال تمام از تبلیغات موثر آن برای کسب و کارتان بهره مند شوید.


 

 

لینک مرجع https://jopenza.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/z1V5
نظرتان را بنویسید