آشنایی با لوگوهای معروف خودروهای لوکس

آشنایی با لوگوهای معروف خودروهای لوکس
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
لوگو آنلاین

در حال حاضر چند لوگوی معروف خودروهای اسپرت را می توانید تصویر کنید؟ حتی اگر زمان زیادی را در مورد لوگوهای خودروهای پرفورمنس صرف نکنید، احتمالاً شرکت هایی مانند فراری، لامبورگینی و پورشه به ذهنتان خطور می کند.

معرفی آرم ماشین ها و برترین لوگوهای خودرو در جهان رادر بیزگو بخوانید.

 

مانند هر برند خودرویی، شرکت‌های خودروهای اسپورت برای الهام بخشیدن، ایجاد انگیزه و مشارکت بر لوگوی خود متکی هستند.

 

هنگامی که اسب پرش فراری را می بینیم، بلافاصله سرعت و تجمل را تصور می کنیم. گاو نر قدرتمند لامبورگینی قدرت، دقت و مهارت را به ما یادآوری می کند. بیش از راهی برای متمایز کردن یک برند، یک لوگوی خودروی اسپرت خوب می تواند احساس ما را نسبت به هر شرکتی تغییر دهد.

 

امروز، ما قصد داریم برخی از مشهورترین لوگوهای خودروهای اسپورت تمام دوران را از برندهای مطرح جهان بررسی کنیم.

 

بیایید شیرجه بزنیم!

 

لوگوهای معروف خودروهای اسپرت: آرم خودروهای اسپرت لوکس

خودروهای اسپرت یا "ماشین های پرفورمنس" در دسته های مختلفی قرار می گیرند. ماشین‌های اسپرتی وجود دارند که برای دنیای مسابقه در نظر گرفته شده‌اند، و همچنین وسایل نقلیه‌ای وجود دارند که به سادگی ساخته شده‌اند تا حس سرعت و قدرت بیشتری را در جاده به ما بدهند.

 

برخی از این خودروها حتی دارای اجزای "لوکس" اضافی هستند.

 

برای اولین بخش از لیست خود، ما قصد داریم به نمادهای خودروهای اسپرت از برندهای لوکس نگاه کنیم. این بخش هم شامل «سوپر ماشین‌های لوکس» و هم خودروهای اسپرت لوکس استاندارد می‌شود.

 

آرم خودروهای اسپرت

ماشین فراری

لوگوی فراری که شاید با یکی از شناخته شده ترین شرکت های خودروهای اسپرت در جهان شروع شود، فورا قابل تشخیص است. درخشان و بی باک، این نماد خودروی اسپرت در هر خیابانی خودنمایی می کند و حتی در طول سال ها راه خود را به بسیاری از کالاهای شاخه ای باز کرده است.

فراری یک تولیدکننده خودروهای اسپورت لوکس ایتالیایی است که برای اولین بار در سال 1939 راه اندازی شد. در حالی که نماد این شرکت در طول سال ها چندین بار تغییر کرده است، رنگ های پرچم ایتالیا گواهی ثابتی برای ریشه های این شرکت باقی مانده است.اسب خرطومی نمادی از شانس، سرعت و ظرافت برای شرکت است.اطلاعات بیشتر در مورد لوگوی فراری را اینجا ببینید.آرم خودروهای اسپرتلامبورگینیمشابه آرم فراری، نماد خودروی اسپورت لامبورگینی بلافاصله در مکان‌های سراسر جهان شناخته می‌شود. این شرکت که برای اولین بار در سال 1963 راه اندازی شد، بیشتر به خاطر تولید برخی از چشمگیرترین خودروهای اسپرت لوکس در اطراف شهرت دارد.

لوگوی لامبورگینی 

گواهی بر تعهد این شرکت به برتری است. گاو نر طلایی روی سپر سیاه نشان دهنده قدرت و قدرت و همچنین پیچیدگی و ظرافت است.طبق داستان های تاریخی این برند، فروچیو لامبورگینی پس از تماشای گاوبازی اسپانیایی از گاو نر الهام گرفته و تحت تاثیر قرار گرفته است.اطلاعات بیشتر در مورد لوگوی لامبورگینی را اینجا ببینید.آرم خودروهای اسپرتاستون مارتیناستون مارتین برای اولین بار در سال 1913 در بریتانیا عرضه شد و از آن زمان به یک تولیدکننده نمادین خودروهای اسپرت لوکس تبدیل شده است. برند استون مارتین نیز به دلیل حضور وسایل نقلیه خود در محیط های مختلف فرهنگ پاپ، مانند فیلم های جیمز باند، توجه زیادی را به خود جلب کرده است.لوگوی استون مارتین اشاره ای به تاریخچه این شرکت در نیروی هوایی است و همچنین یک نماد بسیار نمادین است. استفاده از بال در آرم خودروها به عنوان راهی برای انتقال مفاهیم سرعت، آزادی و نوآوری نسبتا رایج است.رنگ های نقره ای و خاکستری زیبا برای برجسته کردن پیچیدگی برند فوق العاده هستند.

مک لارن 

مک لارن بیشتر به خاطر تولید خودروهای اسپورت فرمول 1 شناخته شده است – نوعی از وسایل نقلیه که مسئول رقابت در مسابقات جهانی هستند. این شرکت ابتدا در سال 1963 توسط اسطوره اتومبیلرانی معروف بروس مک لارن راه اندازی شد.تیم مسابقه ای این شرکت بلافاصله پس از آن، در سال 1968، اولین جایزه بزرگ خود را به دست آورد و تا به امروز به برتری خود ادامه می دهد.لوگوی مک لارن ساده و قدرتمند است. طراحی دارای یک علامت کلمه چشم نواز با حروف sans-serif پررنگ، با نیم دایره نارنجی درست بالای آن است.مولفه نارنجی کمی شبیه یک فلش است که به سمت بالا و سمت راست اشاره می کند تا اشاره ای به حرکت رو به جلو و نوآوری باشد.

آرم خودروهای اسپرتمازراتیوقتی صحبت از خودروهای اسپرت معروف به میان می‌آید، نادیده گرفتن تأثیر برند نمادین مازراتی سخت است. این سازنده خودروهای لوکس ایتالیایی برای اولین بار در سال 1914 راه اندازی شد و از آن زمان تاکنون برخی از خودروهای پیشرو در جهان را تولید کرده است.لوگوی مازراتی به اندازه خودروهایی که این شرکت تولید می کند جذاب است.تمرکز اصلی نماد خودروی اسپورت مازراتی سه ضلعی سه شاخه است که دارای یک علامت کلمه سریف برای برجسته کردن ایده های پیچیدگی و میراث است. این ظاهراً اشاره ای به مجسمه نپتون در بولونیا است که الهام بخش بنیانگذار در زمان رشد است.اطلاعات بیشتر در مورد لوگوی مازراتی را اینجا ببینید.

آرم خودروهای اسپرتپورشهبرند باورنکردنی پورشه تعدادی از بهترین خودروهای عملکردی جهان را تولید می کند. این شرکت که در سال 1931 راه اندازی شد، بیشتر به دلیل وسایل نقلیه جذاب و کاربردی خود شناخته شده است. پورشه حتی تعداد انگشت شماری از SUV ها و سدان ها را برای همراهی با خودروهای اسپرت تر خود ساخته است.لوگوی پورشه اشاره مهمی به تاریخچه این شرکت است. نشان سپر شامل نشان وورتمبرگ و همچنین نشان اشتوتگارت است. اسبی که در وسط سپر می‌چرخد، اشاره عالی دیگری به ظرافت و قدرت این شرکت است.اطلاعات بیشتر در مورد لوگوی پورشه را اینجا ببینید.مرسدس بنز

مرسدس بنز بیشتر به دلیل تولید خودروهای لوکس و تجاری شناخته شده است، اما در طول سال ها تعداد انگشت شماری از خودروهای اسپرت و سایر محصولات خودرویی را نیز تولید کرده است. این شرکت برای اولین بار در سال 1926 در آلمان راه اندازی شد و دارای یک ستاره سه نقطه ای فراموش نشدنی در لوگوی خود است.بر اساس ارجاعات تاریخی این برند، ستاره سه نقطه ای ادای احترام به خانواده دایملر است که به این دلیل انتخاب شده است که دو پسر دایملر این تصویر را در علامتی که پدرشان روی حروف به کار می برد، دیده اند.این سه نقطه همچنین برای نشان دادن مناطقی از هوا، دریا و آسمان در نظر گرفته شده است که روزی مرسدس امیدوار بود با وسایل نقلیه خود تسلط یابد.اطلاعات بیشتر در مورد لوگوی مرسدس را در اینجا بیابید.

برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/GD2y
نظرتان را بنویسید