طرز تهیه همبرگر خانگی با گوشت چرخ کرده به چه صورت است؟

طرز تهیه همبرگر خانگی با گوشت چرخ کرده به چه صورت است؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
saharfzl

برای طرز تهیه همبرگر خانگی با گوشت چرخ کرده، به چند ماده اصلی نیاز دارید و چند مرحله ساده را دنبال کنید.

ابتدا مواد خود را جمع آوری کنید: گوشت چرخ کرده، نمک، فلفل، پودر سیر، پودر پیاز، سس Worcestershire، و هر چاشنی یا چاشنی اضافی که ترجیح می دهید، مانند پنیر، کاهو، گوجه فرنگی، و چاشنی هایی مانند سس کچاپ و خردل.

سپس، در یک کاسه، گوشت چرخ کرده را با کمی نمک، فلفل، پودر سیر، پودر پیاز و مقداری سس ورسترشایر ترکیب کنید. مواد را به آرامی با هم مخلوط کنید، مراقب باشید که گوشت زیاد کار نشود، زیرا باعث ایجاد برگرهای سفت می شود. گوشت چرخ کرده چاشنی شده را به اندازه و ضخامت دلخواه خود در بیاورید و با انگشت شست خود یک فرورفتگی در مرکز هر بته ایجاد کنید تا در حین پختن پف نکند.

یک گریل یا تابه را روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید. اگر از گریل استفاده می کنید، رنده ها را کمی روغن بزنید تا نچسبد. همبرگرها را حدود 4 تا 5 دقیقه در هر طرف بپزید یا تا زمانی که به میزان پخت دلخواه شما برسند. در صورت اضافه کردن پنیر، در آخرین دقیقه پخت روی هر برگر یک برش بگذارید و اجازه دهید تا آب شود.

همانطور که همبرگرها پخته می شوند، چاشنی ها و چاشنی های خود را آماده کنید. نان های همبرگر را روی گریل یا توستر برشته کنید تا کمی طلایی شوند.

هنگامی که همبرگرها به طور کامل پخته شدند، همبرگرهای خانگی خود را با قرار دادن یک پتی در نیمه پایینی هر نان و روی آن را با مواد مورد علاقه خود بچینید. گرم سرو کنید و از طعم آبدار و خوش طعم خلقت خانگی خود لذت ببرید.

در پایان، طرز تهیه همبرگر خانگی با گوشت چرخ کرده یک فرآیند ساده و رضایت بخش است که به شما امکان می دهد غذای خود را مطابق میل خود تنظیم کنید. با دنبال کردن این مراحل و افزودن تماس شخصی خود، می توانید همبرگرهای خوشمزه ای بسازید که مطمئناً خانواده و دوستان شما را تحت تأثیر قرار می دهند

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/g1LG
نظرتان را بنویسید