بادی اسپلش‌ها و طرز کار آن‌ها را میدانید؟

بادی اسپلش‌ها و طرز کار آن‌ها را میدانید؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
فروشگاه عطر و ادکلن

اگرچه در جامعه امروزی، برای حفظ یک حالت خوشبو، نیازی به زمان و مکان معین نیست. با این حال، توجه به این موضوع بسیار مهم است، به ویژه در محیط کار، مهمانی، جلسات و مکان‌های عمومی، زیرا این می‌تواند به عنوان یک جزء از شخصیت فرد تلقی شود و توانایی تحریک احساسات اطرافیان را داشته باشد. مطالعاتی که توسط محققان آمریکایی انجام شده است، نشان می‌دهند که بوی خوشایند، علاوه بر ایجاد حس خوشایند در افراد اطراف، باعث می‌شود که آنان نسبت به شما نگاهی متفاوت‌تر داشته باشند. به عبارت دیگر، یک رایحه دلپذیر باعث می‌شود که چهره‌ی شخص زیباتر به نظر برسد!

بادی اسپلش یا همان اسپری بدن، یک محصول جدید در دسته‌ی خوشبو کننده‌ها است که به تازگی وارد بازار محصولات آرایشی و بهداشتی شده است. اما ترکیبات و کاربرد بادی اسپلش با عطر و ادکلن‌ها متفاوت است و بسیاری از افراد هنوز به طور دقیق نحوه استفاده از آن را نمی‌دانند.

بادی اسپلش، یک اسپری خوشبو کننده بدن است که به همراه خوشبو کردن بدن، به پوست هم آب رسانی می‌کند. با این حال، این محصول نه عطر است، نه ادکلن و نه اسپری خوشبو کننده یا دئودورانت. بادی اسپلش یک مایع رقیق و معطر است که در ترکیبات آن از آب، الکل و عطرهای طبیعی استفاده شده است.

برای اطلاعات بیشتر درباره محصول جدیدی به نام بادی اسپلش و روش استفاده از آن، مقاله‌ای را مطالعه نمایید.

منبع خبر: تک بلاگ

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/vOVM
نظرتان را بنویسید