استخدام بانک سپه

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو
بانک سپه به منظور تامین نیروی انسانی خود، از طریق برگزاری آزمون استخدام بانک سپه اقدام به استخدام افراد واجد شرایط استخدام این بانک می نماید. افرادی که قصد ثبت نام در آزمون استخدامی بانک سپه 1400 را دارند، می بایست در زمان ثبت نام این آزمون به سایت سنجش مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند.




بانک سپه جزو بانک های دولتی ایران محسوب می شود که هر ساله از طریق آزمون های مختلف اقدام به استخدام افراد متقاضی شغل بانکداری که واجد شرایط استخدام در این بانک هستند، می نماید. افرادی که قصد ثبت نام در فراخوان استخدامی بانک سپه را دارند، باید در زمان ثبت نام استخدام بانک سپه 1400، نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام آزمون این بانک پرداخته و پس از شرکت در آزمون منتظر اعلام نتایج آن باشند.

متقاضیان استخدام بانک سپه 1400 باید دقت داشته باشند که پذیرش در آزمون استخدامی بانک سپه طی دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه انجام می شود. تنها داوطلبانی که موفق به کسب حد نصاب لازم در هر دو مرحله مذکور گردند، پس از بررسی صحت مدارک ارسالی شان به استخدام بانک سپه در می آیند.

 به منظور اطلاع رسانی کامل و جامع به داوطلبان متقاضی استخدام بانک سپه 1400، در ادامه این مقاله به بیان جزئیاتی در خصوص زمان، شرایط و مدارک ثبت نام همچنین اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک سپه 1400 پرداخته شده است.



زمان ثبت نام استخدام بانک سپه 1400
بانک سپه بسته به نیاز خود، هر ساله یا چند سال یکبار با کمک آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و انجام مصاحبه های علمی، افراد واجد شرایطی را که موفق به کسب نمره قبولی هر دو مرحله پذیرش بانک سپه شده اند، به عنوان نیروی کار استخدام می کند. مجری برگزاری آزمون های فراگیر دستگاه های اجرایی سازمان سنجش می باشد، بنابراین زمان ثبت نام استخدام بانک سپه و تمام امور مربوط به استخدام بانک سپه 1400 از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اعلام می شود.



در حال حاضر هیچ اطلاعیه ای از سوی سازمان سنجش و بانک سپه در خصوص زمان ثبت نام استخدام بانک سپه در سال 1400 منتشر نشده است. آخرین دوره فراخوان بانک سپه در خصوص پذیرش و استخدام مربوط به سال 1396 می باشد و 4 سال است که این بانک هیچ گونه استخدامی از طریق آزمون های مختلف و مصاحبه ها نداشته است.







نمی توان به طور دقیق پیش بینی که آیا بانک سپه در سال 1400 جذب نیرو خواهد داشت یا خیر؟ و یا در صورت جذب نیرو ثبت نام استخدام بانک سپه 1400 چه زمانی است. در سال 1396، ثبت نام استخدام بانک سپه 29 خرداد آغاز شده و تا تاریخ 5 تیر ماه ادامه داشت. پیش بینی می کنیم در صورت استخدام بانک سپه برای سال 1400، زمان ثبت نام استخدام این بانک مانند سری قبل یعنی در اواخر خرداد و اوایل تیر ماه به مدت یک هفته صورت گیرد. پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام استخدامی هیوا باشید تا از آخرین اخبار مرتبط با استخدام بانک سپه مطلع گردید.

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی





نحوه ثبت نام استخدام بانک سپه 1400
همانطور که گفته شد، در حال حاضر اطلاعیه ای در خصوص ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه منتشر نشده است. به نظر می رسد در صورت ثبت نام ازمون استخدامی بانک سپه 1400، ثبت نام آن به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش به آدرس اینترنتی sanjesh.org انجام شود. افرادی که قصد ثبت نام در آزمون استخدامی بانک سپه 1400 را دارند، می بایست حتما در زمان ثبت نام بانک سپه به سایت سنجش مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند. تنها افرادی می توانند در آزمون استخدامی بانک سپه ثبت نام کنند که تمامی شرایط ثبت نام استخدام بانک سپه را دارا باشند.



راهنمای تصویری نحوه ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه 1400



ابتدا یکی از مرورگرهای کروم یا فایرفاکس را باز کرده و در فیلد جستجوی گوگل سایت سنجش یا sanjesh.org را جستجو کنید. سپس مطابق تصویر وارد سایت سنجش شوید.









حال از طریق منوی سمت راست تصویر بر روی گزینه استخدام متمرکز دستگاه های اجرایی کلیک کنید.







برای شروع ثبت نام ابتدا باید مطابق تصویر هزینه ثبت نام در ازمون استخدامی بانک سپه را پرداخت کرده و پس از دریافت شماره سریال ثبت نام بتوانید فرم اینترنتی ثبت نام را تکمیل نمایید.







در مراحل بعدی کافیست برای ورود به سیستم ثبت نام شماره سریال کارت اعتباری خود را وارد کرده تا وارد سیستم ثبت نام شوید. برای ثبت نام باید طبق مراحلی که در سامانه اعلام می شود، ابتدا عکس خود را در سامانه آپلود نموده، سپس اطلاعات خود را وارد نمایید.



بانک ایران زمین یکی از بانک هایی است که با انتشار فراخوانی از استخدام نیروی مورد نیاز واحدهای اجرایی خود خبر می دهد. برای آشنایی با جزئیات آزمون استخدامی بانک ایران زمین می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: استخدام بانک ایران زمین









شرایط ثبت نام استخدام بانک سپه 1400
افرادی که قصد ثبت نام در فراخوان استخدام بانک سپه 1400 را دارند، می بایست قبل از ثبت نام دفترچه یا فراخوان ثبت نام این آزمون را دریافت کرده تا از کلیه اطلاعات مربوط به شرایط ثبت نام استخدام بانک سپه 1400 مطلع شوند. در ادامه شرایط عمومی و شرایط اختصاصی که برای ثبت نام استخدام بانک سپه نیاز است را ذکر می کنیم.



شرایط عمومی استخدام در بانک سپه



دارا بودن تابعیت ایران



اعتقاد به دین اسلام یا یکی از دین های شناخته شده کشور



اعتقاد به ولایت فقیه و قانون اساسی کشور ایران و عمل به آن ها



داشتن کارت پایان خدمت در روز ثبت نام آزمون



نداشتن هرگونه سوء پیشینه کیفری



داشتن توانایی جسمی و روحی مناسب



نداشتن اعتیاد به مواد مخدر و قرص های روان گردان



نداشتن هرگونه ممنوعیت برای استخدام در مراکز دولتی از سوی مراجعه قضایی



نداشتن هیچ گونه رابطه ای با دستگاه های اجرایی و نیروهای کار آن ها



داشتن مدرک تحصیلی مرتبط با استخدام در بانک سپه



شرط سنی: افرادی که دارای مدرک دیپلم هستند، باید دارای حداقل سن 20 و حداکثر سن 30 باشند، افرادی که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و فوق دیپلم هستند، باید دارای حداقل سن 20 و حداکثر سن 35 سال باشند. افرادی که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد  دکتری هستند، باید دارای حداقل سن 20 و حداکثر سن 40 سال باشند.



شرایط اختصاصی استخدام در بانک سپه



تنها داوطلبانی می توانند در آزمون استخدامی بانک سپه ثبت نام کنند که مدرک، مقطع و رشته تحصیلی آن ها در دفترچه راهنمای ثبت نام بانک سپه درج شده باشد.



داشتن حداقل معدل برای هر مقطع تحصیلی: در سال 1396، حداقل معدل برای افراد دارای مدرک دیپلم 14 بوده است و حداقل معدل برای افراد دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد 15 در نظر گرفته شده بود.



آقایانی که قصد استخدام بانک سپه را دارند، باید حداقل دارای قد 175 سانتی متر باشند.



آقایانی که قصد ثبت نام در این بانک را دارند باید حتما کارت پایان خدمت خود را ارائه نمایند. لازم به ذکر است که کارت معافیت پزشکی مورد قبول بانک سپه نمی باشد.



داوطلبان برای استخدام در بانک سپه باید تعهد خدمتی مربوط به عدم درخواست جابجایی به مدت 10 سال را تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون بانک ملت







مدارک لازم ثبت نام استخدام بانک سپه 1400


ممکن است که در سال های متفاوت ارئه مدارک لازم برای ثبت نام استخدام بانک سپه اضافه و یا حذف شده باشد. در این بین معمولا داشتن مدارک و اطلاعاتی از قبیل عکس، اطلاعات فردی شناسنامه ای الزامی و غیر قابل تغییر می باشد. ایم مدارک عبارتند از:



1عکس اسکن شده رنگی سه در چهار: عکس اسکن شده باید رنگی و دارای زمینه سفید باشد. لازم است که عکس برای سال جاری باشد. فرمت عکس آپلود شده در سامانه باید JPG و حجم فایل باید بین 15 تا 70 کیلوبایت باشد و همچنین، عکس بدون هیچ گونه زائده و یا حاشیه ای در سامانه آپلود شود. همچنین، عکس اسکن شده خانم ها باید با حجاب کامل گرفته شده باشد و کل صورت آن ها به طور واضح مشخص باشد.



2ارائه کارت ملی داوطلب



3ارائه شناسنامه عکس دار داوطلب



4ارائه مدرک تحصیلی داوطلب یا گواهینامه مبنی بر فراغت از تحصیل در روز ثبت نام آزمون



5ارائه کارت پایان خدمت آقایان: کارت معافیت پزشکی برای استخدام در بانک سپه مورد قبول نمی باشد؛ اما افراد می توانند کارت معافیت دائم دیگر را که مربوط به معافیت پزشکی نباشد، ارائه نمایند.

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی


زمان و نحوه برگزاری و اعلام نتایج استخدام بانک سپه 1400


با توجه به اینکه مجری برگزاری آزمون های استخدامی بانک سپه سازمان سنجش و آموزش کشور می باشد، بنابراین افراد باید تمام اطلاعیه های مربوط به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون بانک سپه، زمان برگزاری این آزمون و اعلام نتایج استخدام بانک سپه 1400 را از طریق سامانه سنجش به آدرس اینترنتی sanjesh.org دنبال کنند.



به طور کلی آزمون استخدامی بانک سپه همزمان با آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور برگزار می شود. لذا داوطلبان می بایست از طریق اطلاعیه های آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی اقدام به ثبت نام در آزمون اسخدامی بانک سپه کنند. از گفته بالا نتیجه گیری می شود که زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک سپه بستگی به زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در سال 1400 داشته و با این ازمون یکسان برگزار می شود.



آزمون استخدامی بانک سپه در دو مرحله مجزا برگزار می شود. افرادی که در مرحله آزمون تستی، نمره قبولی را کسب می کنند، می توانند برای مرحله دوم که همان مصاحبه های علمی می باشد، شرکت کرده و در صورت قبولی در مصاحبه های حضوری به استخدام بانک سپه در بیایند. لازم به ذکر است که برای شرکت در هر یک از مراحل آزمون استخدامی بانک سپه، داوطلبان باید کارت ملی و کارت ورود به جلسه خود را به صورت پرینت شده به همراه داشته باشند.



با توجه به اینکه آزمون استخدامی بانک سپه در دو مرحله مجزا تستی و مصاحبه انجام می شود، زمان اعلام نتایج استخدام بانک سپه 1400 نیز در دو مرحله مجزا برای مرحله تستی و مرحله مصاحبه در سایت سنجش منتشر خواهد شد. به همین دلیل افراد باید برای مشاهده نتایج خودشان در دو مرحله تستی و مصاحبه به سایت سنجش مراجعه کنند و در زمان انتشار نتایج، نتیجه آزمون خود را مشاهده کنند.



اعلام نتایج استخدام بانک سپه 1400 در مرحله اول



با توجه به اینکه هنوز اطلاعیه ای در خصوص زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک سپه 1400 منتشر نشده است، نمی توان زمان دقیقی را برای اعلام نتایج آن ذکر کرد. از آنجایی که در سال 1396، نتیجه اولیه استخدامی بانک سپه اواسط آبان ماه منتشر شد، پیش بینی می شود که در سال 1400 نیز نتایج اولیه این آزمون در آبان ماه منتشر شود.



اعلام نتایج استخدام بانک سپه 1400 در مرحله مصاحبه



پس از اعلام نتایج مرحله اول بانک سپه، افرادی که در مرحله اول نمره قبولی را کسب کرده اند، می توانند برای مصاحبه حضوری به محل برگزاری مصاحبه که از طریق سایت سنجش اعلام می شود، مراجعه کرده و مصاحبه حضوری خود را انجام دهند. با توجه به اینکه روند مصاحبه های حضوری کمی زمان بر می باشد، زمان اعلام نتایج مرحله دوم بانک سپه نیز چند ماه بعد از اعلام نتایج مرحله اول منتشر خواهد شد. در سال 1396، در اسفند ماه نتایج نهایی استخدام بانک سپه در سایت سنجش قرار گرفت. به نظر می رسد که در سال 1400 نیز در همان اسفند ماه نتایج نهایی استخدام بانک سپه منتشر شود.

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی


اگر پس از مطالعه مقاله استخدام بانک سپه، سوال یا ابهامی در خصوص زمان، نحوه، شرایط ثبت نام و اعلام نتایج و زمان برگزاری این آزمون داشتید، می توانید پاسخ سوالات و ابهامات خود را با استفاده از تماس تلفنی از کارشناسان مجرب مرکز مشاوره هیوا جویا شوید.




سوالات متداول


1-  استخدام بانک سپه از چه روشی انجام می گردد؟
این ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش انجام می شود که مراحل و لینک ثبت نام در متن مقاله قرار داده شده است.




2-   نتایج اولیه آزمون استخدامی بانک سپه چه زمانی اعلام می شود؟
نتایج این آزمون در مدت کوتاهی پس از برگزاری آزمون اعلام می گردد که به محض مشخص شدن زمان دقیق آن در متن مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.




3- برای تکمیل مراحل ثبت نام استخدام بانک سپه داشتن چه مدارکی لازم و ضروری است؟  
همانطور که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است از مدارک لازم برای این ثبت نام می توان به عکس سه در چهار و داشتن کارت پایان خدمت برای آقایان اشاره کرد.

منبع : استخدام بانک سپه
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/0WqX
نظرتان را بنویسید