وام دانشجویی بانک ملی ایران

وام دانشجویی بانک ملی ایران
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

دانشگاه آزاد به منظور اعطای تسهیلات اعتباری به دانشجویان، با بانک ملی ایران تفاهم‌ نامه همکاری منعقد کرده که براساس آن برای دانشجویان مقطع دکتری تا سقف 40 میلیون، ارشد تا سقف 15 میلیون، کارشناسی تا سقف 10 میلیون و کاردانی تا سقف 5 میلیون تومان وام قرض‌ الحسنه با نرخ 10 درصد اعطا شود.

 

دانشگاه آزاد با همکاری بانک ملی، تسهیلات و وام های قرض الحسنه را برای دانشجویان این دانشگاه فراهم کرده تا دانشجویان دانشگاه آزاد با دریافت وام دانشجویی بانک ملی، دغدغه ای بابت پرداخت شهریه خود نداشته و تحصیلات خود را بدون نگرانی ادامه دهند.

بر اساس دستورالعمل اجرایی تفاهم‌ نامه منعقده بین دانشگاه آزاد اسلامی و بانک ملی ایران، دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد در صورت تأیید نیاز دانشجو توسط واحد دانشگاهی، می‌توانند علاوه بر استفاده از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان واحد دانشگاهی خود و وام های صندوق رفاه وزارت علوم و بهداشت، از تسهیلات بانکی نیز بهره‌ مند شوند. در ادامه این مطلب مبلغ وام دانشجویی بانک ملی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ و نحوه ثبت نام آن را برای متقاضیان شرح داده ایم.

 

مبلغ وام دانشجویی بانک ملی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد می توانند تقاضای دریافت وام دانشجویی بانک ملی 1400 - 1401 را ثبت نمایند. مبلغ و تعداد اقساط این وام بسته به مقطع تحصیلی متقاضیان متفاوت بوده و با نرخ 10 درصد در اختیار دانشجویان نیازمند قرار می گیرد.

 

تسهیلات اعطایی از محل بانک ملی ایران
ردیفعنوان وام مبلغ وام ( ریال )تعداد اقساطنرخ
1کاردانی50 میلیون ریال24 ماه10 درصد
2کارشناسی100 میلیون ریال48 ماه
3کارشناسی ارشد150 میلیون ریال36 ماه
4دکتری400 میلیون ریال60 ماه

 

این جدول و وام های ارائه شده برای سال گذشته بوده که در صورت انتشار وام سال جدید آن، بروز رسانی خواهد شد.

 

وام های دانشجویی انواع مختلفی دارند که در مقاله زیر می توانید یکی از نمونه های آن را مشاهده و به مطالعه آن بپردازید.

بیشتر بخوانید: انواع وام دانشجویی دانشگاه آزاد

 

 

نحوه ثبت نام وام دانشجویی بانک ملی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

برای دریافت تسهیلات وام دانشجویی بانک ملی، ابتدا دانشجویان باید جهت ارائه درخواست خود و تهیه فرم های مربوطه به اداره رفاه واحد دانشگاهی خود مراجعه کنند. پس از بررسی و تایید وام توسط دانشگاه، متقاضیان می بایست همراه با معرفی نامه به شعبه بانک ملی ایران رفته و حساب بانکی افتتاح نمایند تا پس از طی کردن مراحل اداری، وام دانشجویی بانک ملی به آن ها اعطا شود.

 

مراحل ثبت نام وام دانشجویی بانک ملی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

 

۱درخواست به اداره رفاه دانشجویان و تکمیل فرم ثبت نام

۲بررسی و تایید وام توسط دانشگاه آزاد

۳حضور دانشجو در بانک ملی به همراه معرفی نامه

۴افتتاح حساب بانکی با حداقل 30 هزار تومان در شعبه بانک ملی

 

یکی از وام های مهمی که دانشجویان دانشگاه آزاد برای گرفتن آن اقدام می کنند، وام شهریه است که به مقاطع مختلف داده می شود. برای مطالعه جزئیات این نوع وام به مطالعه مقاله زیر بپردازید.

بیشتر بخوانید: وام شهریه دانشگاه آزاد

 

 

 

 

مشاوره وام دانشجویی بانک ملی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

اعطای تسهیلات از طریق منابع داخلی صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد یکی از محل‌های ارائه تسهیلات اعتباری به دانشجویان این دانشگاه بوده که دانشجویان می‌توانند از طریق ثبت نام در سامانه ساجد دانشگاه آزاد، برای دریافت تسهیلات وام دانشگاه آزاد کوتاه مدت، میان مدت، بلند مدت اقدام کنند . برای پیگیری آخرین اخبار وام های دانشجویی 1400 - 1401 می توانید عضو کانال تلگرام سامانه مشاوره هیوا شوید.

 

کارشناسان هیوا در هر زمانی که بخواهید درصدد پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما در خصوص وام های دانشجویی بانک ملی در سال تحصیلی 1400 - 1401 هستند. کافیست با آنها در ارتباط باشید و اقدامات لازم برای رفع مشکل خود را برطرف سازید.

در ادامه بخوانید: ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ مبلغ وام دانشجویی بانک ملی ایران چه میزان است؟

✔️ میزان وام دانشجویی بانک ملی بسته به مقطع تحصیلی متقاضیان متفاوت بوده که برای اطلاع از مبلغ دقیق آن و دیگر جزئیات، می توانید متن مقاله را مطالعه نمایید.



 

2- ✔️ نحوه ثبت نام وام دانشجویی بانک ملی به چه صورت است؟

✔️ متقاضیان وام دانشجویی بانک ملی می بایست با ثبت درخواست در اداره رفاه دانشجویی و طی کردن مراحل اداری ثبت نام خود را تکمیل نمایند که در این مطلب مراحل آن توضیح داده شده است.



 

3- ✔️ چه دانشجویانی می توانند از وام دانشجویی بانک ملی استفاده نمایند؟

✔️  دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد در صورت تأیید نیاز دانشجو توسط واحد دانشگاهی، می‌توانند از وام دانشجویی بانک ملی استفاده نمایند که جزئیات مبلغ و نحوه ثبت نام آن در متن مقاله ذکر شده است.

منبع : وام دانشجویی بانک ملی ایران

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/YgYW
نظرتان را بنویسید