زمان پرداخت وام های دانشجویی

زمان پرداخت وام های دانشجویی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

صندوق رفاه دانشجویان در شروع هر ترم تحصیلی جدول زمان بندی ثبت نام و پرداخت وام های دانشجویی را در سایت صندوق رفاه به آدرس اینترنتی swf.ir منتشر می کند. دانشجویان باید درخواست اخذ وام را درسایت صندوق رفاه دانشجویان ثبت کرده و برای پرداخت وام منتظر تایید دانشگاه محل تحصیل خود شوند.

 

 

دانشجویانی که قصد دریافت وام دانشجویی از صندوق رفاه دانشجویان را دارند، باید در زمان ثبت نام وام دانشجویی نسبت به انجام مراحل ثبت نام اقدام نموده تا در زمان پرداخت وام دانشجویی ۱۴۰۰، وام درخواستی آنها در صورت تایید به فرد مورد نظر تعلق بگیرد. جزئیات مربوط به زمان پرداخت وام دانشجویی 1400 و نحوه پرداخت وام در سایت صندوق رفاه دانشجویان منتشر می شود.

از آنجا که دانشجویان برای دریافت وام باید در زمان مقرر شده از سوی صندوق رفاه دانشجویان ثبت نام خود را انجام داده و از زمان پرداخت وام آگاهی داشته باشند، در این مقاله زمان پرداخت وام دانشجویی ۱۴۰۰، نحوه پرداخت وام دانشجویی 1400 و مشاوره تاریخ واریز وام دانشجویی 1400 به طور کامل توضیح داده شده است.

 

زمان پرداخت وام دانشجویی ۱۴۰۰

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از طریق صندوق رفاه دانشجویان در هر ترم تحصیلی به دانشجویان وام دانشجویی پرداخت می کند. جزئیات مربوط به انواع وام دانشجویی پرداختی به دانشجویان، زمان پرداخت وام دانشجویی، نحوه پرداخت وام دانشجویی و مبلغ هر نوع وام دانشجویی، در سایت صندوق رفاه دانشجویان به آدرس اینترنتی swf.ir منتشر می شود. دانشجویانی که نیاز به وام دانشجویی دارند، باید اطلاعیه های منتشر شده در سایت صندوق رفاه دانشجویان در این زمینه را پیگیری نمایند.

 

صندوق رفاه دانشجویان به دانشجویانی که شرایط دریافت وام دانشجویی را دارند، در مقاطع مختلف تحصیلی در هر ترم مبالغ مشخصی را به عنوان وام دانشجویی پرداخت می کند. انواع وام دانشجویی عبارت است از وام تحصیلی، ضروری، ویژه دکتری، ودیعه مسکن متأهلین و وام شهریه، که هر یک از این وام ها مبالغ مشخصی داشته و در شرایط خاصی به دانشجویان در هر ترم تحصیلی پرداخت می شود.

 

همان گونه که بیان شد زمان پرداخت وام دانشجویی ۱۴۰۰ در اطلاعیه های سایت صندوق رفاه دانشجویان درج شده و در ابتدای ترم تحصیلی منتشر می شود. در جدول زیر زمان پرداخت وام دانشجویی مربوط به نیمسال دوم سال تحصیلی 1399-1400 درج شده است.

 

زمان پرداخت وام دانشجویی ۱۴۰۰
عنوان وامتاریخ فعال شدن سامانه صندوق(ثبت تقاضای وام)تاریخ بسته شدن سامانه صندوق
تحصیلی1399/11/201400/02/25
ضروری1399/11/201400/02/25
ویژه دکتری از منابع صندوق1400/01/281400/02/25
ویژه دکتری از بانک توسعه تعاون1400/01/281400/04/15
ودیعه مسکن متأهلی1399/11/201400/02/25
شهریه از منابع صندوق1399/11/201400/02/25
شهریه از منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران1399/11/201400/04/15

 

جداول بالا مربوط به اطلاعیه صندوق رفاه دانشجویان در زمینه زمان و جزئیات پرداخت وام دانشجویی در ترم گذشته است. به محض انتشار اطلاعیه در سایت صندوق رفاه دانشجویان، تاریخ واریز وام دانشجویان 1400 در این مقاله به روزرسانی شده و تاریخ های جدید درج می شود.

 

با توجه به عدم انتشار اطلاعیه صندوق رفاه دانشجویان مبنی بر زمان پرداخت وام دانشجویی ۱۴۰۰ در ترم های تحصیلی آینده، به محض انتشار اطلاعیه در این زمینه، این مقاله به روزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

بیشتر بخوانید: وام دانشجویی

 

 

نحوه پرداخت وام دانشجویی ۱۴۰۰

صندوق رفاه دانشجویان در هر ترم تحصیلی به دانشجویان وام دانشجویی برای مصارف مختلف پرداخت کرده و دانشجویانی که واجد شرایط هستند، برای دریافت وام دانشجویی باید در ابتدای هر ترم تحصیلی نسبت به ثبت نام برای دریافت وام دانشجویی اقدام نمایند. جزئیات مربوطه به زمان ثبت نام وام دانشجویی و نحوه پرداخت وام دانشجویی ۱۴۰۰ در سایت صندوق رفاه دانشجویی به آدرس اینترنتی swf.ir منتشر شده و متقاضیان وام دانشجویی باید اطلاعیه های سایت صندوق رفاه دانشجویان در این زمینه را دنبال نمایند.

 

برای دریافت وام دانشجویی 1400، دانشجویان باید به سایت صندوق رفاه دانشجویان به آدرس swf.ir مراجعه نموده و تمامی مراحل ثبت نام و دریافت وام را در سایت صندوق رفاه دانشجویان انجام دهند. پس از ورود به سایت صندوق رفاه دانشجویان، متقاضیان باید درخواست دریافت وام را در سایت ثبت نمایند و منتظر رسیدن نوبت دریافت وام خود شوند. در صورتی که دانشجویان درخواست دریافت وام برای اولین بار را دارند، باید در سایت صندوق رفاه دانشجویان پرونده تشکیل داده و سپس درخواست وام خود را ثبت نمایند.

 

راهنمای تصویری پرداخت وام دانشجویی 1400

 

دانشجویان ابتدا باید به سایت صندوق رفاه دانشجویان مراجعه کرده، تشکیل پرونده دهند. سپس با ورود به پورتال خود درخواست دریافت وام خود را ثبت نمایند. در این قسمت از مقاله راهنمای تصویری نحوه تشکیل پرونده و ثبت درخواست دریافت وام دانشجویی در سایت صندوق رفاه دانشجویی توضیح داده شده است.

 

ابتدا دانشجویان به سایت صندوق رفاه دانشجویان به نشانی swf.ir مراجعه کرده و به پورتال دانشجویی وارد شوند.

 

زمان پرداخت وام دانشجویی ۱۴۰۰

 

از صفحه مورد نظر بخش تشکیل پرونده را انتخاب نمایند.

 

تاریخ واریز وام دانشجویی

 

در این قسمت دانشجویان باید کد ملی خود را وارد نمایند.

 

زمان پرداخت وام دانشجویی ۱۴۰۰

 

سپس باید فرم ثبت نام اولیه وام دانشجویی را با دقت پر نمایند.

 

زمان پرداخت وام دانشجویی ۱۴۰۰

 

اطلاعات ثبت نامی خود را تایید کرده و منتظر تایید واحد رفاه دانشجویی دانشگاه محل تحصیل خود شوند.

 

تاریخ واریز وام دانشجویی

 

پس از تشکیل پرونده، دانشجویان باید برای ثبت درخواست وام، مراحل زیر را طی کنند.

 

زمان واریز وام دانشجویی ۱۴۰۰

 

در این قسمت باید کد ملی و کلمه عبور خود را وارد نمایند.

 

زمان پرداخت وام دانشجویی ۱۴۰۰

 

سپس به صفحه پرونده شخصی دانشجو وارد شده و گزینه درخواست وام را از منوی بالا انتخاب نمایند.

 

تاریخ واریز وام دانشجویی

 

در این صفحه دانشجویان باید اطلاعات خواسته شده مانند نوع وام درخواستی را با دقت پر کنند.

 

تاریخ واریز وام دانشجویی

 

 

صندوق رفاه دانشجویان بر اساس میزان اعتبار صندوق و تعداد دانشجوی متقاضی اخذ وام، اقدام به پرداخت وام دانشجویی ۱۴۰۰ به دانشجویان می نماید. پس از انجام تمام مراحل ثبت درخواست دریافت وام دانشجویی و تایید دانشگاه مربوطه، باید شماره حساب بانک تجارت به نام دانشجو، در اختیار واحد دانشجویی قرار بگیرد.

 

در صورت ایجاد هر گونه تغییر در نحوه پرداخت وام دانشجویی 1400 در ترم های تحصیلی آتی، این مقاله به روز رسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

بیشتر بخوانید: ثبت نام وام دانشجویی

 

 

 

 

 

مشاوره زمان پرداخت وام دانشجویی ۱۴۰۰

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در هر ترم تحصیلی با همکاری صندوق رفاه دانشجویان، اقدام به پرداخت انواع وام دانشجویی برای مصارف مختلف به دانشجویان می نماید. تمام مراحل اطلاع رسانی، ثبت نام و دریافت وام دانشجویی در سایت صندوق رفاه دانشجویان انجام می گیرد. در سال تحصیلی 1400 نیز صندوق رفاه دانشجویان، به دانشجویان واجد شرایط مقاطع مختلف وام دانشجویی اعطا می کند.

 

اطلاعیه های زمان پرداخت وام دانشجویی ۱۴۰۰ در شروع ترم تحصیلی جاری، در سایت صندوق رفاه دانشجویان به نشانی swf.ir منتشر می شود. همچنین جزئیات نحوه پرداخت و قوانین پرداخت وام دانشجویی نیز در همین سایت منتشر شده و دانشجویان باید اطلاعیه های منتشر شده را مطالعه نمایند.

 

برای دریافت وام دانشجویی، دانشجویان باید مراحل ثبت نام و دریافت وام دانشجویی را به طور کامل طی کنند. برای اطلاع از نحوه صحیح ثبت نام وام دانشجویی 1400 و مراحل ثبت نام و دریافت وام دانشجویی، متقاضیان باید اطلاعیه ها و بیانیه های سایت صندوق رفاه دانشجویان را با دقت مطالعه کنند.

 

متقاضیان دریافت وام دانشجویی باید در زمان مقرر شده از سوی صندوق رفاه دانشجویان، ثبت نام وام دانشجویی ۱۴۰۰ را انجام دهند. بنابراین دانشجویان باید اطلاعیه های منتشر شده در سایت صندوق رفاه دانشجویان در زمینه زمان پرداخت وام دانشجویی 1400را با دقت پیگیری و مطالعه نمایند.

 

متقاضیان دریافت وام دانشجویی دانشگاه های مختلف کشور می توانند برای دریافت وام، ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد یا ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه پیام نور را انجام داده و در صورت تایید، وام خود را دریافت نمایند.

 

دانشجویانی که وام دانشجویی را دریافت کرده اند، باید اطلاعات لازم برای پرداخت وام را در سایت صندوق رفاه دانشجویان با دقت مطالعه نموده تا بتوانند در موعد مقرر و با شرایط درست، بازپرداخت وام خود را انجام دهند. مطالعه مقاله زیر نیز به دانشجویان کمک کرده تا از زمان و شرایط بازپرداخت وام دانشجویی خود اطلاع پیدا کنند.

 

در ادامه بخوانید: نحوه بازپرداخت وام دانشجویی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره زمان پرداخت وام دانشجویی 1400 و همچنین در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام در این زمینه، با سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تماس بگیرید. کارشناسان سامانه مشاوره هیوا اطلاعات کامل در این زمینه را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا از آخرین اخبار مطلع شوید.

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️زمان پرداخت وام دانشجویی چه تاریخی است؟

✔️زمان پرداخت وام دانشجویی در ابتدای هر ترم تحصیلی شروع شده که در این مقاله زمان پرداخت وام دانشجویی به طور کامل توضیح داده شده است.



 

2- ✔️نحوه پرداخت وام دانشجویی به چه صورتی است؟

✔️مراحل پرداخت وام دانشجویی در سایت صندوق رفاه انجام شده که در این مقاله به طور کامل نحوه پرداخت وام توضیح داده شده است.



 

3- ✔️سایت ثبت نام وام دانشجویی کدام است؟

✔️ثبت نام وام دانشجویی در سایت صندوق رفاه دانشجویان انجام شده که در این مقاله سایت و نحوه ثبت نام به طور کامل بیان شده است.

منبع : زمان پرداخت وام های دانشجویی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Vw09
نظرتان را بنویسید