استخدام نیروی دریایی ارتش

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوري اسلامي ايران از طریق برگزاری آزمون و به منظور تامین نیروی انسانی خود در طیف افسری و کارمندی که داوطلبانی که دارای یکی از مدارک دیپلم ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های مربوطه هستند استخدام می کند .


هر ساله هم زمان با قرار گرفتن اطلاعیه استخدام نیروی دریایی ارتش ، شرایط و ضوابط ثبت نام و استخدام این آزمون در اختیار متقاضیان قرار گرفته و پیرو آن داوطلبان واجد شرایط برای ثبت نام و تکمیل فرم به حوزه های ثبت نامی که در هر استان قرار گرفته اند مراجعه می نمایند .

شرایط ثبت نام نیروی دریایی ارتش 99 از دو بخش شرایط عمومی و شرایط اختصاصی تشکیل شده که داوطلبان می بایست قبل از پرداخت هزینه ثبت نام تمامی بند ها و جزئیات مربوط به این دو بخش را مطالعه کرده و با آگاهی کامل از شرایط و ضوابط به حوزه های ثبت نامی مراجعه نمایند . برای آشنایی بیش تر داوطلبان در ادامه شرایط ، نحوه و مدارک ثبت نام نیروی دریایی ارتش 99 ارائه شده است  .


زمان و نحوه ثبت نام استخدام نیروی دریایی ارتش 99
نیروی دریایی ارتش مجری برگزاری آزمون اختصاصی برای استخدام نیروی دریایی ارتش است و هر سال طی اطلاعیه ای زمان ثبت نام آزمون را اعلام می کند . سال گذشته زمان ثبت نام برای استخدام نیروی دریایی ارتش 98 از تاريخ 21 دی ماه تا تاريخ 7 بهمن ماه بود که پیش بینی می شود امسال نیز این ثبت نام در نیمه دوم دی ماه آغاز شود  . 

به محض آغز ثبت نام نیروی دریایی ارتش در سال 99 این مقاله به روز رسانی و تاریخ دقیق در این بخش قرار می گیرد .




نحوه ثبت نام استخدام نیروی دریایی ارتش 99

ثبت‌ نام از داوطلبان به‌صورت حضوری انجام می شود بنابراین داوطلبان دارای شرایط استخدام نیروی دریایی ارتش99 لازم است به همراه مدارک مذکور به حوزه های ثبت نامی نزدیک به محل سکونت خود در تاریخ اعلام شده مراجعه داشته باشند .

نکته : به مدارکی که با پست ارسال شود ، ترتیب اثر داده نخواهد شد .



شهر    آدرس جوزه های ثبت نامی استخدام نیروی دریایی ارتش     تلفن
تهران    ميدان رسالت ، انتهای خيابان نيروی دريایی ، مديريت گزينش و اسـتـخـدام نيروی دريایی    2177226003
بندرعباس    جاده اسكله شهید باهنر ، جنب درمانگاه تخصصی نيروی دريایی ، دفتر گزینش و عضویابی نداجا     7633423009
بوشهر    پایگاه نيروی دريایی ، درب دوم دژبان ، دفتر گزینش و عضویابی نداجا    19- 07733444212
بندرجاسک    جنب میدان شهدا ، منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش جمهوی اسلامی ایران ، دفتر گزینش و عضویابی نداجا    7642524033
چابهار    کنارک ، منطقه سوم نیروی دریایی ارتش ج. ا. ا، جنب درب دژبان ، دفتر گزینش و عضویابی نداجا    5431248369
نوشهر    خیابان شهید عماد الدین کریمی ، دفتر استخدام دانشگاه علوم دريایی امام خمينی (ره) ، دفتر گزینش و عضویابی نداجا     1152353083
رشت    خیابان رسالت ، انتهای منازل سازمانی نیروی دریایی ، جنب مجتمع باران ، دفتر گزینش و عضویابی نداجا    133339975
خرمشهر    پايگاه نيروی دريایی ، جنب درب ورودی ، دفتر گزینش و عضویابی نداجا     6153531835
سيرجان    بلوار امام رضا(ع) ،  آمادگاه ناوگان جنوب نداجا ، درب لنگر ،  دفتر گزینش و عضویابی نداجا    343203567
مشهد    انتهای كوه سنگی هشت ، مجتمع تشریفاتی میلاد نداجا ، دفتر گزینش و عضویابی نداجا    5138598811
شيراز    ميدان قائم ( اطلسی ) ، نبش خيابان فروغی ، روبروی بانک سپه ، دفتر گزینش و عضویابی نداجا    7132286313
اصفهان    خيابان ارتش ، سه راه حكيم نظامی ، خ صفه ، نرسيده به اتكاء جنب كانون بازنشستگان نيرو های مسلح ، دفتر جذب و استخدام    3136202146
كرمانشاه    سه راه حافظيه ، بلوار شهيد غيرتمند ، نرسيده به بانک حكمت ايرانيان ، دفتر گزینش و عضویابی نداجا     8338395093
تبريز    خيابان آزادی ، جنب بيمارستان ارتش ، دفتر گزینش و عضویابی نداجا     4135414136
خرم‌ آباد    خيابان 60 متری ، پل مديريت ، نبش افلاک 8 ، ساختمان بنياد ملی نخبگان ( طبقه همكف ) ، دفتر گزینش و عضویابی نداجا    6633213586
سنندج    ميدان مولوی كرد ، سه راه صفری ، ساختمان شماره 3 استانداری ، طبقه اول ، دفتر گزینش و عضویابی نداجا    8733246646
گرگان    شهرک کیان شهر، کیان پنجم ، ساختمان شهرداری ناحیه یک ، دفتر گزینش و عضویابی نداجا    1732686023
شهرکرد    گودال چشمه ، بلوار 13 آبان ، سازمان دانش آموزی ، دفتر گزینش و عضویابی نداجا .     
یزد    امام شهر ، میدان انقلاب ، بلوار کارگر ، خیابان باهنر شمالی ، پلاک 2 ، دفتر گزینش و عضویابی نداجا    3535236390
اراک    خیابان شهید بهشتی ( عباس آباد ) جنب امامزاده ، دفتر گزینش و عضویابی نداجا     08632235290 - 8632215852
سمنان     بلوار ولی‌ عصر ( عج ) ، روبروی پارک سنگی ، جنب کافی نت رضوان ، دفتر گزینش و عضویابی نداجا    2333331528
بجنورد    خیابان امام خمینی شرقی ، خیابان ملاصدرا ، بن بست احمر ، پلاک 119 ، طبقه 3 ، دفتر گزینش و عضویابی نداجا    5832262171
اردبیل    شور آبیل ، جنب نمایشگاه بین المللی ، سازمان همیاری شهرداری طبقه اول ، دفتر گزینش و عضویابی نداجا    4533593869
 


 چنانچه به هر دلیل موفق به استخدام نیروی دریایی ارتش نشده اید می توانید با مطالعه مقاله زیر شانس خود را برای استخدام درجه داری نیروی انتظامی امتحان کنید .

شرایط استخدام نیروی دریایی ارتش 99
متقاضیان استخدام نیروی دریایی ارتش 99 باید شرایط لازم برای استخدام را که توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه استخدام نیروی دریایی ارتش 99 ذکر می شود را دارا باشند . 

اطلاعیه استخدام نیروی دریایی ارتش 99 از طریق سایت aja.ir در اختیار داوطلبان قرار گرفته است که در ادامه مقاله به آن پرداخته ایم .



شرایط عمومی


 متدین به دین اسلام و تابعیت جمهوری اسلامی ایران. (التزام عملی به فرایض دینی و آگاهی داشتن به احکام شرعی در حد نیاز و قرائت و روان خوانی قرآن کریم)

 التزام عملی به احكام اسلامی و قوانین جمهوری اسلامی ایران و رعایت موازین اخلاق اسلامی.

اعتقاد و التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه.

 نداشتن سابقه عضویت و هواداری احزاب، گروه ها و سازمان‌های سیاسی.

 داشتن حسن شهرت و عدم سوء پیشینه كیفری.

 نداشتن اعتیاد به مواد مخدر و محكومیت به محرومیت از خدمات دولتی.

 داشتن سلامت روانی و جسمانی متناسب با خدمت مورد نظر برابر گواهی اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی .

 سپردن تعهد کافی مبنی بر پرداخت دو برابر هزینه های دوره آموزشی در صورت استعفاء یا اخراج برابر قوانین ومقررات ارتش جمهوری اسلامی ایران.

 دارا بودن حداقل سن 16 سال تمام و حداکثر 21 سال و در صورت انجام خدمت سربازی مدت خدمت ضرورت به حداکثر سن داوطلب اضافه می‌ شود ، 

 حداقل قد برای عموم داوطلبان 165 سانتی‌ متر و دید چشم حداقل 8/0 می‌ باشد.

( مدت خدمت دوره ضرورت به حداكثرسن داوطلب اضافه می گردد . فرزندان معظم شهداء ، آزادگان از کار افتاده کلی و جانبازان از كارافتاده كلی از شروط سن و معدل معاف می‌ باشند )



شرایط اختصاصی


 داشتن دیپلم متوسطه یکی از رشته های نظری ، کارو دانش یا فنی و حرفه ای به شرط کسب حداقل معدل کتبی و معدل کل که در زیر آمده است .

الف) حداقل معدل كل 13 و حداقل معدل کتبی 10 برای دارندگان دیپلم رشته‌ های نظری ( ریاضی فیزیک ، علوم تجربی، علوم انسانی ، علوم و معارف اسلامی )

ب ) حداقل معدل كل 13 برای دارندگان دیپلم رشته‌ های مهارتی کاردانش

ج ) حداقل معدل كل 13برای دارندگان دیپلم رشته‌ های فنی‌ حرفه‌ ای


نکته مهم : کلیه داوطلبان بایستی مدرک قبولی سال آخر متوسطه نظام جدید( سال دوازدهم ) یا دیپلم  نظام قدیم خود را با شرط حداقل معدل اشاره شده در بند بالا حداکثر تا قبل از شروع دوره رزم مقدماتی ارائه نمایند در غیر این‌ صورت قبولی آنان کم لم یکن تلقی می‌ گردد .

فرزندان معظم شهداء ، آزادگان ازکار افتاده کلی و جانبازان از كار افتاده كلی از شروط سن و معدل معاف می‌ باشند .

قبولی در آزمون‌ های علمی ، معاینات پزشکی ، مقاومت جسمانی و صلاحیت‌های گزینشی

نداشتن تعهد خدمتی یا استخدامی به دستگاه‌ های دولتی و بخش خصوصی

دانشجویان مشغول به تحصیل در سایر دانشگاه‌ ها در صورت داشتن شرایط و ضوابط مورد نظر می‌ توانند ثبت‌ نام نمایند 

از پذیرفته‌ شدگانی که دانشجوی سایر دانشگاه‌ ها می‌ باشند مشروط به ارائه برگه انصراف از تحصیل ثبت‌ نام نهایی بعمل خواهد آمد .



امکان استخدام دارندگان معافیت پزشکی وجود ندارد

 با توجه به شبانه روزی بودن دوره‌ ی آموزشی لازم است داوطلبان مجرد باشند و تا پایان دوره آموزشی مجرد باقی بمانند ( حداقل دوره 18 ماه می‌باشد )



نکات مهم : 



استخدام مشمولان وظیفه عمومی مستلزم ارائه مدرکی دال بر رسیدگی به وضع مشمولیت آنان از اداره وظیفه عمومی است . ( استخدام مشمولان غایب و دارندگان کارت معافیت پزشکی ممنوع است ).

 فرزندان معظم شهدا ، جانبازان ، آزادگان ، نیرو های مسلح ، ايثارگران ، بسیجیان فعال و سربازان جمعی آجا در صورت احراز شرایط عمومی و اختصاصی از اولویت‌ هایی برخوردار خواهند بود .

حافظان كل قرآن كريم در صورت احراز شرايط عمومی و اختصاصی استخدام در اولويت می باشند .

در صورت تکمیل ظرفیت سهمیه ، ثبت نام متوقف خواهد شد .

 استخدام داوطلبان واجد شرایط ، حسب اولویت‌ های سازمانی عمدتاً به‌منظور خدمت در مناطق و پایگاه‌ های عملیاتی جنوب نداجا صورت می‌ گیرد .

مدت قرارداد داوطلبان استخدام ، پنج سال است و این مدت به منزله انجام خدمت دوره ضرورت نیز محسوب می‌گردد و در صورتی قبل از خاتمه تعهد به هر علتی از خدمت مستعفی یا برکنار گردند برابر قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد . گفتنی است داوطلبان پس از طی مدت قرارداد در صورت تقاضای شخصی ، داشتن شرایط لازم و نیاز نداجا ، به استخدام رسمی تغییر وضعیت خواهند یافت .





در نظر داشته باشید شرایط مذکور مربوط به استخدام نیروی دریایی ارتش در سال 98 است ، به محض آغاز استخدام این ارگان در سال 99 ، در صورت تغییرات این مقاله به روز رسانی می شود .



علاقمندان به تحصیل در دانشگاه افسری امام علی (ع) می توانند با مطالعه مقاله زیر از صفر تا صد تحصیل در این دانشگاه مطلع شوند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام افسری دانشگاه امام علی

مدارک لازم برای استخدام نیروی دریایی ارتش 99
داوطلبان استخدام نیروی دریایی ارتش 99 برای انجام مراحل ثبت نام می بایست مدارک زیر را به همراه داشته باشند :

 همراه داشتن اصل و روگرفت شناسنامه و كارت ملی

اصل مدرک ديپلم یا گواهی قبولی موقت دیپلم که به تایید آموزش و پرورش محل تحصیل رسیده باشد .

اصل ریز نمرات دیپلم که به تایید آموزش و پرورش محل تحصیل رسیده باشد .

دو قطعه عكس 4× 3 جديد

اصل و رو گرفت نامه بنياد شهيد برای خانواده های درجه یک شهدا ، جانبازان ، آزادگان ، فرزندان کارکنان نیرو های مسلح و بسیجیان فعال

ارائه مدرک معتبر برای فرزندان کارکنان نیروهای مسلح مانند نامه اشتغال به خدمت یا معرفی نامه از کانون بازنشستگان والدین 

مدرکی که نشان دهنده ی وضعیت نظام وظیفه باشد . مانند : اصل کارت پایان خدمت یا گواهی اشتغال به تحصیل یا کارت معافیت دائم غیر پزشکی يا برگه اعزام به‌خدمت ( بدون مهر غيبت ) با تاريخ اعزام بعد از بهمن ماه سال 1399

 واریز مبلغ 800,000 ریال ( هشتصد هزار ریال ) به حساب 5151579007008 بانک سپه ( به نام تمرکز وجوه عواید دارایی نداجا ) و ارائه اصل برگه واریزی در زمان ثبت نام . ( وجه واريزی به هيچ وجه قابل استرداد نمی باشد . )

در نظر داشته باشید مدارک مذکور مربوط به استخدام نیروی دریایی ارتش در سال 98 است ، به محض آغاز استخدام این ارگان در سال 99 ، در صورت تغییرات این مقاله به روز رسانی می شود .



علاقمندان به استخدام در نیروی هوایی ارتش می توانند با مطالعه مقاله زیر از مدارک لازم برای پذیرش این ارگانمطلع شوند .


امتیاز های استخدام نیروی دریایی ارتش 99
استخدام در نیروی دریایی ارتش مزایایی برای داوطلبان دارد که به آن پرداخته ایم .

 با توجه به اینکه دوره آموزش داوطلبان در آموزشگاه به‌ صورت شبانه‌ روزی بوده و كليه مخارج آنان از قبيل وسايل كمک آموزشی ، خوراک ، پوشاک ، بهداشت و درمان به عهده نیروی دریایی راهبردی ارتش ج.ا.ا است و ماهيانه مبلغی به‌عنوان كمک هزينه تحصيلی نيز به آنان پرداخت خواهد شد .

  داوطلبان پس از اتمام دوره آموزش برابر مقررات ارتش جمهوری اسلامی ایران ، ترفیع می‌ گیرند و از حقوق و مزايای شغلی مربوط برخوردار می‌ شوند .

 دانش آموختگان از تسهیلات مصوب ، کارت اعتباری حکمت و سایر خدمات رفاهی برابر مقررات و ضوابط ارتش ج.ا.ا برخوردار خواهند شد .

 درصورت ازدواج داوطلبان پس از اتمام دوره آموزش اوليه، همسر و فرزندان آن‌ ها به‌عنوان افراد تحت تكفل منظور و از تسهيلات بيمه خدمات درمانی و بيمه عمر برابر ضوابط برخوردار خواهند شد .

مواد امتحانی برای گزینش استخدام نیروی دریایی ارتش
مهم ترین قسمت آمادگی قبل از ثبت نام استخدام درجه داری نیروی دریایی ، مطالعه منابع اعلام شده توسط ارتش جمهوری اسلانی ایران می باشد که شامل کتب عمومی و مشترک دبیرستان خواهد بود . متقاضیان استخدام در این ارگان می توانند با برنامه ریزی دقیق و حساب شده برای مطالعه منابع ، خود را برای آزمون کتبی این ارگان آماده نمایند . 



مود امتحانی آزمون کتبی درجه داری نیروی دریایی ارتش
احکام و معارف اسلامی ( دین و زندگی )
زبان ادبیات فارسی
رایانه      
 آزمون هوش 
اطلاعات عمومی و مسائل روز جامعه    
 زبان انگلیسی


در نظر داشته باشید کلیه ی داوطلبان قبول شده در آزمون علمی ( کتبی ) ، برای انجام مرحله مصاحبه ، به حداقل سه روز اقامت در تهران دعوت می شوند که کلیه ی پیش بینی های لازم برای اقامت آن ها به عمل آمده است  .






داوطلبان می توانند به منظور اطلاع از شرایط و نحوه استخدام نیروی دریایی ارتش و سایر ارگان های دولتی از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا کمک بگیرند به این منظور می توانند از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی در اختیار داوطلبان قرار دهند . همچنین می توانید برای اطلاع از زمان ثبت نام برای استخدام سایر ارگان ها عضو کانال تلگرام آزمون های استخدامی باشند  .

سوالات متداول

1- برای استخدام نیروی دریایی ارتش چه مدرکی مورد نیاز است ؟
طبق متن مقاله ، داشتن مدرک دیپلم در یکی از رشته های ریاضی ، انسانی ، تجربی ، فنی و حرفه ای و رشته های مهارتی کارو دانش الزامی است .

2- مواد امتحانی برای آزمون کتبی درجه داری نیروی دریایی ارتش چیست ؟ 
منابع اعلام شده توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران کتب عمومی و مشترک دبیرستان خواهد بود که در این مقاله لیست این منابع ارائه شده است .

3- متقاضیان متاهل می توانند برای استخدام نیروی دریایی ارتش اقدام کنند ؟ 
بر اساس شرایط اختصاصی ثبت نام و پذیرش نیروی دریایی ، لازم است داوطلبان مجرد باشند و تا پایان دوره آموزشی مجرد باقی بمانند برای مطالعه سایر شرایط اختصاصی لازم مقاله را مطالعه کنید .

منبع : استخدام نیروی دریایی ارتش
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/l9N6
نظرتان را بنویسید