اینستاگرام تینا آخوند تبار

اینستاگرام  تینا آخوند تبار
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
نسترن رحیمی
تینا آخوند تبار متولد 5 خرداد 1366 در تهران ، بازیگر سینما و تلوزیون است.

وی در یک خانواده متمول و نسبتا ثروتمند بدنیا آمده و یک برادر و یک خواهر دارد ، پدرش تاجر است (در زمینه ابزار آلات صنعتی) و مادرش هم خانه دار است. اصالت خانوادگی او به شهرستان نور در استان مازندران باز میگردد ، هرچند که خودش از وقتی چشم به جهان گشوده در تهران زندگی کرده.

تینا تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی حسابداری ادامه داد اما علاقه به هنر و بازیگری او را وارد دنیای جدیدی کرد. خودش میگوید پس از عمل زیبایی بینی اش اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده و در پی آن به این نتیجه رسیده که چهره اش برای بازیگری بسیار فریبنده و مناسب است. از ایین رو در کلاسهای استاد حمید سمندریان شرکت کرد و موفق شد پا به عرصه هنر بگذارد.

علاوه بر بازیگری ، نقاشی هم میکشد و در این زمینه حرف های زیادی هم برای گفتن دارد. ضمن اینکه دوره گریم را هم گذرانده اما هنوز تجربه جدی و عملی در این راه بدست نیاورده است.


سال 88 بود که با فیلم طلاق به سبک ایرانی اولین تجربه سینمایی اش را بدست آورد ، اما بازی در فیلم رسوایی مسعود ده نمکی به شناخته شدنش خیلی کمک کرد.

سایر فیلم های سینمایی : آزادراه، خودزنی، دختران حوا، هرچه خدا بخواهد، متل قو، باج،بی خوابی اسب‌ها و آن آواز غمناک.

تینا آخوندتبار در تلوزیون هم فعالیت داشته ، بازی در فیلم دیوار به کارگردانی سیروس مقدم اولیت تجربه تلوزیونی اش بود و پس از آن دختران حوا و آرام می‌گیرم را نیز بازی کرد.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/V7Qv
نظرتان را بنویسید