تبلیغات بازدیدی یا گسترده اینستاگرام چیست و چقدر هزینه دارد؟

تبلیغات بازدیدی یا گسترده اینستاگرام چیست و چقدر هزینه دارد؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Majid

با گسترش و توسعه کسب و کارهای آنلاین روش‌های تبلیغات دیجیتال یا به عبارتی دیجیتال مارکتینگ جایگزین تبلیغات سنتی شده است. با توجه به حضور بیش از ۴۰ میلیون کاربر ایرانی در اینستاگرام، تبلیغ در اینستاگرام بعنوان یکی از روش‌های موثر تبلیغاتی در ایران در نظر گرفته می‌شود. تبلیغ در اینستاگرام روش‌های مختلفی (بلاگری، اینفلوئنسری، گسترده یا بازدیدی) دارد و هریک مزایا و معایب خود را دارد.

در تبلیغات گسترده اینستاگرام که به آن تبلیغات بازدیدی اینستاگرام هم گفته میشود شما به ازای تعداد دفعات بازدید از محتوای تبلیغاتی (پست، استوری) پرداخت هزینه خواهید داشت. تبلیغات گسترده اینستاگرام به عنوان یک ابزار قدرتمند برای افزایش بازدید پیج، بالا بردن تعداد فالوور و افزایش فروش شناخته می‌شود و مزایای بسیاری در مقایسه با تبلیغات بلاگری و اینفلوئنسری در اینستاگرام دارد.

در این مقاله خواهیم گفت که تبلیغات گسترده اینستاگرام چیست؟ در مورد انواع تبلیغات گسترده اینستاگرام بصورت پست و استوری صحبت خواهیم کرد. نکات مهم برای موفقیت تبلیغات گسترده در اینستاگرام را خواهیم گفت و در مورد هزینه‌های تبلیغات گسترده در پیج‌های اینستاگرامی توضیح خواهیم داد. اگر به دنبال افزایش تعداد فالوور و فروش بوسیله انجام تبلیغات گسترده اینستاگرامی هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/oNwA
نظرتان را بنویسید