آموزش ساخت بنر اینستاگرامی جهت موفقیت در اینستاگرام

آموزش ساخت بنر اینستاگرامی جهت موفقیت در اینستاگرام
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Majid

بنر تبلیغاتی اینستاگرام و اهمیت آن

به محتوای ویدیویی یا عکسی که در قالب استوری و ریلز و پیست در اینستاگرام به منظور افزایش مشتری و فروش منتشر میشود بنر تبلیغاتی اینستاگرام می‌گویند. بنر تبلیغاتی اینستاگرام شامل متن تصویر یا ویدئو برای انتقال و معرفی محصولات یا خدمات به مشتریان است.  انتقال پیام تبلیغاتی در گذشته به روش چاپ بیلبوردها و پخش تراکت بود که تا حدودی توانست موفق عمل کند اما به دلایل زیادی همچون دور بودن از جامعه هدف، هزینه‌های سنگین و … کمرنگ‌تر شد. با رونق تبلیغات اینستاگرامی، بنر ها جایگزین بیلبورد های گران قیمت را گرفته و توانستند بازدهی بیشتری را از روش های سنتی تبلیغات به ارمغان بیاورند.

درست است که تبلیغات میانبری برای رسیدن به بازاریابی بهتری است اما هر تبلیغاتی موفق نمیشود هرچقدر که هزینه بالایی برای تبلیغات پرداخت کرده اما از رعایت اصول آن غافل شوید، تبلیغات شما احتمالا هیچ تاثیری در روند رشد کسب و کار شما نخواهد داشت.

اگر بنرهای تبلیغاتی به درستی طراحی شوند می‌توانند منجر به ماندگاری نام برند در ذهن مخاطبین شوند، تعداد فالوورها را افزایش دهند، میزان فروش را بالا برده و در نهایت منجر به رشد و ارتقا برند و کسب و کار شما شوند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/z23r
نظرتان را بنویسید