رستورانهای ایرانی در لندن و راهنمای پیدا کردن بهترین آنها

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
fariba-pas
لندن یکی از پر بازدید ترین شهرهای اروپاست که سالانه هزاران مسافر ایرانی به قصد دیدن جاذبه های گردشگری و تفریحی این شهر زیبا در انگلیس و گذراندن اوقات فراغت خود سفری را ترتیب می دهند. اکثر گردشگران ایرانی جاذبه ها و مکان های تفریحی شهر لندن را می شناسند اما کمتر کسی با رستوران های ایرانی این شهر آشناست. در شهر لندن رستوران های ایرانی زیادی هستند که به دلیل کیفیت غذاهای خود بر سر زبان ها افتاده اند و اگر هوس غذاهای ایرانی را کرده اید ، حتما در سفر به لندن به این رستوران ها نیز مراجعه کنید و از خوردن غذاهای خوشمزه لذت ببرید. در این مطلب همراه ما باشید تا با بهترین رستوران های ایرانی در لندن آشنا شوید

معرفی بهترین رستوران های ایرانی لندن
در ادامه لیستی از بهترین رستوران های ایرانی در لندن معرفی شده اند. علاوه بر لیست معرفی شده توسط ما ، اگر خودتان تجربه مراجعه به سایر رستوران های لندن را دارید ، حتما در بخش نظرات برای ما بنویسید و به مسافران ایرانی در پیدا کردن بهترین رستوران کمک کنید.

پولن استریت سوشال Pollen Street Social
رستوران پولن استریت سوشال بهترین رستوران در لندن است که استفاده از مواد اولیه با کیفیت و درجه یک ، خدمات رسانی سریع ، دکوراسیون زیبا و آرام بخش ، این رستوران را از سایر رستوران ها متمایز کرده است. البته قیمت غذاهای رستوران پولن استریت سوشال کمی گران است اما تنوع غذایی زیادی از جمله غذاهای ایرانی ، انگلیسی ، غذاهای گیاهی و … را در این رستوران می توانید ببینید.
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/RQEw
نظرتان را بنویسید