کرم آبرسان چیست و چه تفاوتی با مرطوب کننده دارد

کرم آبرسان چیست و چه تفاوتی با مرطوب کننده دارد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

کرم های آبرسان پوست از محصولاتی هستند که تقریبا همه افراد مخصوصا خانم ها باید از آن استفاده کنند. پوست انسان در اثر آلودگی هوا و استفاده از مواد آرایشی به خشکی و کمبود آب دچار می شود و برای جبران این خشکی باید به صورت روزانه از یک آبرسان پوست استفاده کرد. فرقی ندارد که جوان هستید یا پیر ، زن هستید یا مرد ، حتما استفاده از یک کرم آبرسان به شما توصیه می شود. بهترین آبرسان پوست کرم آبرسانی است که با نوع پوست سازگاری داشته باشد مثلا اگر پوست شما چرب است ، نباید از کرم آبرسان مخصوص پوست های خشک استفاده کنید یا برعکس.

در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین آبرسان های پوست را برای پوست های خشک و حساس ، چرب و معمولی از برندهای داخلی و خارجی معرفی کنیم.

آنچه در این مطلب تقدیم شما میشود:

  • 1 کرم آبرسان چیست و چه تفاوتی با مرطوب کننده دارد
  • 2 کرم آبرسان پوست به چه افرادی توصیه می شود
  • 3 بهترین کرم آبرسان پوست من 
  • 4 معرفی بهترین کرم های آبرسان پوست

کرم آبرسان چیست و چه تفاوتی با مرطوب کننده دارد

کرم آبرسان یک کرم فراوری شده ای است که با استفاده روزانه آن رطوبت پوست تامین می شود. مواد مغذی در این کرم وجود دارند که بر پایه هیدراته هستند و می توانند به خوبی رطوبت پوست را در طول روز تامین کند. آبرسان ها موادی هستند که در اصل خاصیت نم‌ نگهدارندگی دارند و به گونه ای طراحی شده اند که باعث بیشتر شدن رطوبت پوست می شوند.

اما مرطوب کننده ها محصولاتی بر پایه روغن هستند و عملکرد آنها مثل مسدود کننده ها است. در کرم مرطوب کننده از روغن های پالایشگاهی مثل وازلین و روغن‌ های معدنی مثل روغن بچه و امولینت‌ هایی مثل روغن‌ های گیاهی استفاده می‌ شود. این مواد بر روی پوست یک لایه مسدود کننده ایجاد می کنند و نمی گذارند رطوبت و آب از پوست خارج شوند و در نتیجه پوست لطیف تر شده و دیرتر خشک می شود.

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/BVrJ
نظرتان را بنویسید